När skrattade du senast??

Miklen
4 maj 2008 ·

Skulle tro det är flera år sedan...

Izual
4 maj 2008 · 4 571 Inlägg

När jag kollade på Myggan som jag spelat in i går kväll.

blacken
5 maj 2008 ·

Riktigt asgarva det var länge sedan, har glömt hur det var..

MrSpeed
5 maj 2008 · 242 Inlägg

Senast jag hade sjukt kul va innan jag och en kompis skulle på Lillasyster konsert på the tivoli. Vi satt och värmde upp med massa öl och några avsnitt av Morgonsoffan så jädra kul.
Förstås lyssnade vi oxå på massa hårdrock men det framkallar inte riktigt lika mkt skratt tongue
Btw så var det nog en av dom bäst konserterna jag varit på stod längst fram och fick en jävla kontakt med bandet big_smile

Ford Focus (2012)
BBAD Utbildad hobbymekare
5 maj 2008 · 1 125 Inlägg

de vete fan när ja skratade senast

Volvo 855 GLE "Low and Green" (1993)
Larsson_Power Saabvilde!
5 maj 2008 · 1 708 Inlägg

Det var nog inatt det, när jag kollade på "Indiana Jones & The last Crusade" Det var nåt som var tokskoj i den iaf wink

God created weak gearboxes for SAAB to give the Volvo suckers a slight chance! ;)
Saab 9000 CC T16 "Lapptäcket" (1988)
Opelmadness German cars, quality and beyond
5 maj 2008 · 8 197 Inlägg

P-G skrev:
idag när tjejen och hennes kompis satt och asgarvade i bilen och insåg att hennes kompis låter som en hes åsna när hon garvar big_smile

HAHAHAH!! Hes säl... lol Finns det risk att man kan få höra henne när man e i stan nån gång tro? wink

EDIT:Tänkte skriva att jag skrattade senast inatt när jag pratade med tjejen.. Men tack PG, du fick mig att garva skönt nu. Det är alltid lika kul att höra nån skratta som nåt djur... lol

Senast redigerat av Irmscher Vectra (5 maj 2008)

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.
BMW 528iA "Långmilaren" (1999)
Renault Laguna GrandTour Privilége "Baguettexpressen" (2002)
Roundcube
5 maj 2008 · 801 Inlägg

senast jag bröt ihop va när jag kolla på denna big_smile

http://www.garaget.org/video/hqg8zkygiy2r

Grundstrom Nismo
5 maj 2008 · 758 Inlägg

Alldels nyss big_smile

_MaCCe_ Majestas
5 maj 2008 · 1 319 Inlägg

Senast måste ha vart tisdags förra veckan när jag och min kusin var på väg till jobbet.

Vi åker i hans 740 ( Som ingen av oss gillar speciellt mkt ) vi har en traktor framför oss ett tag som senare svänger av, Då ger min kusin fullt..

Hahah jag slänger en blick ner mot växelspaken för att se vilken växel som ligger i.. jag är inte säker så jag frågar, - Är det 4:an?... - NEJ DET ÄR 2:an säger han och klämmer sig tag i ratten. Jag skriker VA?!?! tebax.
Haha sen börjar vi den ooooääääännndliga resan från 30 km/h till 80 km/h... å jag garva så jag tjöt! tårarna fan sprutade ur båda ögonen... Jag menar det måste ha gått minst 20 sec den acclerationen! och han orkade inte varva mer en 5000 rpm, motorn stannade där i nått slags läge.

OBS, Vi var jävligt trötta och lättroade big_smile

Team VeboTrim
Ford Sierra Laser M30b35 Turbo "The Senior six" (1986)
Volvofreak89 Volvo Nörd
5 maj 2008 · 85 Inlägg

Idag när vi åkte från lödde till kävlinge i en polares Saab 900 turbo ligger lagligt å ja sitter å skojar me han hur länge han kan hålla sajj å att den bilen drar till sig poliser osv, så kommer vi ner för backen å där står en männniska i gul väst tongue Snut å vi håller laglit å han vinkar in Saaben å lite tidigare under dagen hade han vatt au me körkortet men nyligen hittat dä så visar han kortet å så kollar dom blinkers å alla ljusen så

kommer en annan polis som kollat upp bilen å frågar om han ändrat ljusinställningen för han fick på d hos besiktningen sist men gick endå igenom, så säger han ja har fixat dä men sen sänkte ja bilen hehe tongue så ble d lita diskustion sen skicka polisen iväg oss å sa att vi skulle ställa ljuset omgående tongue Sen garva vi resten av vägen kanske en halv km där han bor om att han blitt stoppad 2ggr på 2 veckor tongue väldigt lättroade är vi dock big_smile

Volvo bygger traktorer, Saab bygger flygplan. Jaha vad har det med saken att göra ? inte fan ska du väl flyga med bilen eller hur ? Därför e Volvos växellådor bättre än saabs :D
Volvo V90 "R-design" (2018)
Snoppen
5 maj 2008 · 543 Inlägg

Jag skrattar åt varenda inlägg Mortalis skriver på forumet smile

Jag har haft fel en gång, det var den gången jag trodde att jag hade fel men det visade sig att jag hade rätt.
Sussolita The Sassy Bitch
5 maj 2008 · 198 Inlägg

Alldeles  precis nyss big_smile

Det är bara för härligt vilka människor man får prata emd när man sitter i telefon hela dagarana lol

Sussolita-Sassy Bitch ;)
Honda Crx (1990)
Schotttz
6 maj 2008 · 586 Inlägg

I lördags på jobbet så fick jag ett stort skrattanfall. Det bästa på länge faktiskt.

Det började med att jag stod vid blankheningsmaskinen och körde... det är ganska tråkigt och enformigt.
Så såg en jag skugga som flög förbi fort, kollar upp i taket och där satte sig en duva på en av balkarna i taket. Haha, en duva i verkstan... den lär ju snart flyga in i något tänkte jag för mig själv. Hur som helst...

Det gick en stund och jag tänkte väll inte mer på duvan som flög omkring i stilla ro när jag går till kontoret för att skriva ut följesedel och orderpapper på jobbet jag precis blev klar med. Tro fan inte att duvan har sketet på MIN stol! En jätteblaffa låg där som änna sjönk ned i tyget. Då fick jag ett skrattanfall, för duvan hade liksom 1000 kvadratmeter att flyga på, men träffar JUST MIN stol av allt!

Bara den tanken var ganska så kul... Mindre kul vart det ju dock när jag kom på att jag fick torka upp det tongue

xorox_88 Smack that ass!!
6 maj 2008 · 2 953 Inlägg

var väll förut när jag kollade på pablo fransisco på 5an

Zombies, coming soon to a city near you!
www.nesdb.se ditt 8-bit forum på nätet
Volvo Amazon "It came from the swamp" (1965)
Volvo 242 DL "fd LowLife" (1982)
Braather (none)
6 maj 2008 · 1 725 Inlägg

SpotniX skrev:
I lördags på jobbet så fick jag ett stort skrattanfall. Det bästa på länge faktiskt.

Det började med att jag stod vid blankheningsmaskinen och körde... det är ganska tråkigt och enformigt.
Så såg en jag skugga som flög förbi fort, kollar upp i taket och där satte sig en duva på en av balkarna i taket. Haha, en duva i verkstan... den lär ju snart flyga in i något tänkte jag för mig själv. Hur som helst...

Det gick en stund och jag tänkte väll inte mer på duvan som flög omkring i stilla ro när jag går till kontoret för att skriva ut följesedel och orderpapper på jobbet jag precis blev klar med. Tro fan inte att duvan har sketet på MIN stol! En jätteblaffa låg där som änna sjönk ned i tyget. Då fick jag ett skrattanfall, för duvan hade liksom 1000 kvadratmeter att flyga på, men träffar JUST MIN stol av allt!

Bara den tanken var ganska så kul... Mindre kul vart det ju dock när jag kom på att jag fick torka upp det tongue

haha, detta inlägg fick mig att skratta senast i alla fall. Fy fasen vilken osis big_smile Duvjävel!

--Lev i går som det vore i morgon--
Wezzli Sidledesförare
6 maj 2008 · 268 Inlägg

En vecka sedan i tillnyktringsstadiet en kväll promenerade jag och mina vänner hemåt och diverse händelser orsakade ett sådant jävla skratt att jag fick lägga mig på backen och rulla av smärta. Annars skrattar jag dagligen.

Man vet aldrig, före man vet
mkevert
6 maj 2008 · 180 Inlägg

Härom dagen då jag och en kompis var på väg hem så frågade han:

-Får jag ringa din mobil?

Ett asgarv följt av ett pipande svar:
-Självklart får du ringa min mobil! Men det behöver du inte fråga, det är bara att göra!

Han kom på sig själv hur dumt det lät och formulerade om frågan, sen lånade han min mobil!

Jag skrattar fortfarande...

Senast redigerat av Evert (6 maj 2008)

Evert | Martin
Ford Focus "Cecylia" (2014)
Dave_C70 Volvoit - lagd åt vänster
6 maj 2008 · 946 Inlägg

Skrattade tills jag nästan grät igår när jag kollade på Pablo Fransisco på 5:an. big_smile

- Den som gräver en grop åt andra använder ofta spade -
Fredrik89 Bilmekaniker
6 maj 2008 · 274 Inlägg

skrattade precis.. man har ju härliga klasskamrater.. men hade ett riktigt anfall igår när vi fiskade, jag och några kompisar..

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_
Mercedes-Benz
///AMG
-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang