Såld bil.. nu polisanmäla ang bedrägeri..FÅTT SVAR 08FEB

Calleklutt
8 februari 2010 · 241 Inlägg

Hoppas de löser sig då,
Lite små kul om bilen skulle komma upp på nyheterna i ett stor bankrån i öst staterna big_smile

BMW 335i Coupe "BurgerTuning" (2007)
sandzoo
8 februari 2010 · 2 072 Inlägg

Calleklutt skrev:
Hoppas de löser sig då,
Lite små kul om bilen skulle komma upp på nyheterna i ett stor bankrån i öst staterna big_smile

hehe aa de hade vad kul.. men vet ej om de ska anmäla bilen som stulen eller ej:S
för ingen vet var bilen är...!?

Sandzoo i da house
Dale Sir
9 februari 2010 · 291 Inlägg

smile

Dale - Toyota Celica GT-Four ST205 BPU & Carina CS (GTi) ST191
www.toyotaclubsweden.com
Toyota Avensis "D4D 180 Executive Plus" (2008)
Slickk_dude
9 februari 2010 · 138 Inlägg

sandzoo

En fråga som jag inte sett ställas lr kanske bara missat det. Vem skickade in ägarbyte papperna du lr han?

Bara kom tänka på det...

gamlingen
9 februari 2010 · 5 198 Inlägg

Slickk_dude skrev:
sandzoo

En fråga som jag inte sett ställas lr kanske bara missat det. Vem skickade in ägarbyte papperna du lr han?

Bara kom tänka på det...

Spelar väl ingen roll så länge den inte står på TS

sandzoo
9 februari 2010 · 2 072 Inlägg

Slickk_dude skrev:
sandzoo

En fråga som jag inte sett ställas lr kanske bara missat det. Vem skickade in ägarbyte papperna du lr han?

Bara kom tänka på det...

de va jag som postade den.. vi skrev på i min bil och skrev på.. sen åkte jag på macken köpte frimärke o postade..

Sandzoo i da house
Slickk_dude
9 februari 2010 · 138 Inlägg

gamlingen skrev:

Slickk_dude skrev:
sandzoo

En fråga som jag inte sett ställas lr kanske bara missat det. Vem skickade in ägarbyte papperna du lr han?

Bara kom tänka på det...

Spelar väl ingen roll så länge den inte står på TS

D klart det spelar roll...Köper jag en bil av dig och jag säger att jag kan ta och posta ägarbyte papperna och inte gör det....Åker runt med en bil som står på ditt namn parkerar lite hur jag vill med bilen. Vem tror du får hem parkeringsböterna???


sandzoo

Okey bra...kom bara tänka på det.

gamlingen
9 februari 2010 · 5 198 Inlägg

Slickk_dude skrev:

gamlingen skrev:

Slickk_dude skrev:
sandzoo

En fråga som jag inte sett ställas lr kanske bara missat det. Vem skickade in ägarbyte papperna du lr han?

Bara kom tänka på det...

Spelar väl ingen roll så länge den inte står på TS

D klart det spelar roll...Köper jag en bil av dig och jag säger att jag kan ta och posta ägarbyte papperna och inte gör det....Åker runt med en bil som står på ditt namn parkerar lite hur jag vill med bilen. Vem tror du får hem parkeringsböterna???


sandzoo

Okey bra...kom bara tänka på det.

Nu va ju ägarebytet gjort så det spelar inte alls nån roll och det är ju helt OFFTOPIC
Var står det att han står som ägare på bilen ?

Senast redigerat av gamlingen (9 februari 2010)

Slickk_dude
9 februari 2010 · 138 Inlägg

gamlingen skrev:

Slickk_dude skrev:

gamlingen skrev:
Spelar väl ingen roll så länge den inte står på TS

D klart det spelar roll...Köper jag en bil av dig och jag säger att jag kan ta och posta ägarbyte papperna och inte gör det....Åker runt med en bil som står på ditt namn parkerar lite hur jag vill med bilen. Vem tror du får hem parkeringsböterna???


sandzoo

Okey bra...kom bara tänka på det.

Nu va ju ägarebytet gjort så det spelar inte alls nån roll och det är ju helt OFFTOPIC
Var står det att han står som ägare på bilen ?

Det var bara en enkel fråga jag ställde sandzoo och fick svar på det...

Offtopic lr inte så trodde jag att sandzoo skapade en tråd för att man kunna diskutera om det och samtidigt ställa frågor.

Senast redigerat av Slickk_dude (9 februari 2010)

sandzoo
9 februari 2010 · 2 072 Inlägg

Slickk_dude skrev:

gamlingen skrev:

Slickk_dude skrev:

D klart det spelar roll...Köper jag en bil av dig och jag säger att jag kan ta och posta ägarbyte papperna och inte gör det....Åker runt med en bil som står på ditt namn parkerar lite hur jag vill med bilen. Vem tror du får hem parkeringsböterna???


sandzoo

Okey bra...kom bara tänka på det.

Nu va ju ägarebytet gjort så det spelar inte alls nån roll och det är ju helt OFFTOPIC
Var står det att han står som ägare på bilen ?

Det var bara en enkel fråga jag ställde sandzoo och fick svar på det...

Offtopic lr inte så trodde jag att sandzoo skapade en tråd för att man kunna diskutera om det och samtidigt ställa frågor.

nu tar vi o varvar ner alla frågor som jag kan svara på gör jag..
wink detta var uppklarat iaf nu..

Sandzoo i da house
gamlingen
9 februari 2010 · 5 198 Inlägg

Det va ju iaf inte det som diskuterades och som du ser ovan så skickade han själv in pappren. Se #66

Slickk_dude
9 februari 2010 · 138 Inlägg

gamlingen skrev:
Det va ju iaf inte det som diskuterades och som du ser ovan så skickade han själv in pappren. Se #66

Hahahaha lol




sandzoo

Bra att det löste sig till slut...

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang