Angående: Allmän isträff vid roxnäs Falun !!

Jokern023 The Joker,
27 januari 2010 · 463 Inlägg

jo det suger men spolar man på snön och plattar den någorlunda och låter det frysa tror jag det kan bli bra ändå.

Size matters chevy 572 cui. 720hp We love Big block chevy<3
Jokern023 The Joker,
27 januari 2010 · 463 Inlägg

enligt en polare har FALU KOMMUN STÄNGT AV BANAN NU... och dom som körde sönder banan enligt han gick på FPG.

Size matters chevy 572 cui. 720hp We love Big block chevy<3
Danne08a Yxa
27 januari 2010 · 100 Inlägg

Jokern023 skrev:
enligt en polare har FALU KOMMUN STÄNGT AV BANAN NU... och dom som körde sönder banan enligt han gick på FPG.

Vet du något mer? Eller hör du mer om detta skriv gärna.

Passat kombi TDI 4motion -12
Skoda Octavia RS TDI -08
Volvo 360 GL -88
Passat 1.8t krutcupen bil -97
OphanWitehall
27 januari 2010 · 1 335 Inlägg

Jokern023 skrev:
enligt en polare har FALU KOMMUN STÄNGT AV BANAN NU... och dom som körde sönder banan enligt han gick på FPG.

Hur kan Falu kommun stänga av banan? :S

Jokern023 The Joker,
27 januari 2010 · 463 Inlägg

Danne08a: absolut om jag hör mer skriver jag det...


Ophan: Jadu det undrar jag också då det är allmän plats väl?

Size matters chevy 572 cui. 720hp We love Big block chevy<3
OphanWitehall
27 januari 2010 · 1 335 Inlägg

Jokern023 skrev:
Danne08a: absolut om jag hör mer skriver jag det...


Ophan: Jadu det undrar jag också då det är allmän plats väl?

Lät väldigt konstigt de där... hmm Men då måste dom ju sätta upp nån skylt å riktiga avspärrningar.

DLS
27 januari 2010 · 258 Inlägg

Läste i en tidning för ett tag sen att för att få åka på sjöisar krävs särskilda tillstånd från kommunen tydligen, räcker inte med markägarens tillåtelse.

"She said its just a car, I said you're just a girl"
LaRoos
27 januari 2010 · 230 Inlägg

jaa, jag kommer just där ifrån, den ända avspärrningen som var där var våra egen som vi gjorde igår..
Batta å Emil har skottat bort snön och borrat upp mer vatten, hoppas att folket låter bli sjön nu ett tag.

Var dig själv, alla andra är upptagna!
BMW E30 318i "Luna" (1984)
Chevrolet Suburban "Hulken" (1990)
Antihero
27 januari 2010 · 204 Inlägg

Jokern023 skrev:
enligt en polare har FALU KOMMUN STÄNGT AV BANAN NU... och dom som körde sönder banan enligt han gick på FPG.

dom där killarna kan dra åt helvete.

det va våran avspärning som va där

They say pain is just weakness leaving the body. God damn, I'll come back stronger than ever!
BMW 525 Turbo "Carolus Rex" (1995)
Jokern023 The Joker,
27 januari 2010 · 463 Inlägg

oki det låter bra att det inte va någon annan avspärrning smile för jag vill att ni ska ha skoj;D

Size matters chevy 572 cui. 720hp We love Big block chevy<3
pippaaN
27 januari 2010 · 987 Inlägg

Är nog ingen fara med avspärrningar, tror det bara är bullshit. Men om någon känner snubbarna som ställt bilarna kan den ju berätta för dom att det inte bör upprepas.. Sjukt onödigt att ställa lik efter vägen, på gångbanan eller ute på sjön.

i like it load
Antihero
27 januari 2010 · 204 Inlägg

pippaaN skrev:
Är nog ingen fara med avspärrningar, tror det bara är bullshit. Men om någon känner snubbarna som ställt bilarna kan den ju berätta för dom att det inte bör upprepas.. Sjukt onödigt att ställa lik efter vägen, på gångbanan eller ute på sjön.

äger man skiten får man fan ta reda på sig. blir så jävla förbannad på folk som är själviska och slöa

They say pain is just weakness leaving the body. God damn, I'll come back stronger than ever!
BMW 525 Turbo "Carolus Rex" (1995)
LaRoos
27 januari 2010 · 230 Inlägg

Antihero skrev:

pippaaN skrev:
Är nog ingen fara med avspärrningar, tror det bara är bullshit. Men om någon känner snubbarna som ställt bilarna kan den ju berätta för dom att det inte bör upprepas.. Sjukt onödigt att ställa lik efter vägen, på gångbanan eller ute på sjön.

äger man skiten får man fan ta reda på sig. blir så jävla förbannad på folk som är själviska och slöa

vi ska inte behöva ta skiten för att någon dåre inte kan städa upp efter sig..
dom förstör för oss andra som är oskyldiga..

Var dig själv, alla andra är upptagna!
Chevrolet Suburban "Hulken" (1990)
BMW E30 318i "Luna" (1984)
pippaaN
27 januari 2010 · 987 Inlägg

Bara att hoppas att det inte dyker upp ngt as igen! Och att pannbiffarna som åkt på isen trotts våran "snygga" avspärrning ger fan i det den här gången. Bör ha frysit på till imorgon iaf! smile

i like it load
Jokern023 The Joker,
27 januari 2010 · 463 Inlägg

pippan enligt stoffe lät det som de va Olle från skolan.

Size matters chevy 572 cui. 720hp We love Big block chevy<3
LaRoos
27 januari 2010 · 230 Inlägg

Jokern023 skrev:
pippan enligt stoffe lät det som de va Olle från skolan.

pratar med olle nu, han satt hemma hela kvällen och tittade på sin lillebror när han spelade nintendo..

Var dig själv, alla andra är upptagna!
BMW E30 318i "Luna" (1984)
Chevrolet Suburban "Hulken" (1990)
Jokern023 The Joker,
27 januari 2010 · 463 Inlägg

enligt stoffe va det grabbar som gått på vår skola iaf, och dom enda jag vet som vart där utom vi som fixar banan är olle.

Size matters chevy 572 cui. 720hp We love Big block chevy<3
LaRoos
27 januari 2010 · 230 Inlägg

kan vara någon annan som är där och smyger, ja jag vet heller ingen mer förutom pluto.. men något sånt sklle han inte göra.. när han själv var med i början när ni borra första hålet..

Var dig själv, alla andra är upptagna!
Chevrolet Suburban "Hulken" (1990)
BMW E30 318i "Luna" (1984)
Honken_ Klyphuggare
27 januari 2010 · 328 Inlägg

Vad kan 15" ot däck på volvofälgar vara värda?

Dom är rätt gamla men dom flesta dubbarna kvar. Passar på 740 och många andra blyslädar.

Varför ska man åka i lera och sörja när man kan åka på is och ha det glatt
pippaaN
27 januari 2010 · 987 Inlägg

Honken_ skrev:
Vad kan 15" ot däck på volvofälgar vara värda?

Dom är rätt gamla men dom flesta dubbarna kvar. Passar på 740 och många andra blyslädar.

En kompis sålde sina 14" ot 2st, för 1200 och det var nog ett rätt hyffsat pris, med tanke på vad dom ligger på blocket för.

i like it load
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang