Hur många här på Garaget har Facebook?

Volvo_Mannen Volvoskadad
7 februari 2010 · 6 017 Inlägg

Klart man har Facebook. Använder det dagligen. Bra grej till att hålla koll på vad polare gör och vad som händer bortikring.

Jonas
Volvo_Mannen Volvoskadad
7 februari 2010 · 6 017 Inlägg

EmilHammarlund skrev:
Fattar inte grejen med Facebook. Folk man känner kan man snacka med ändå i verkligheten, genom telefon, sms eller per mejl... ´
Ser ingen anledning till att skaffa en sida för att skaffa låtsasvänner.
Facebook är som LunarStorm, skillnaden är att Facebook inte känns lika pinsamt för folk. Än.

Nej inte riktigt. Lunarstorm är för barn/fjortisar. Facebook är för alla åldrar, jag var själv otroligt skeptisk till FB innan jag skaffade ett konto.

Jonas
s12 Nissan Gazelle
8 februari 2010 · 1 460 Inlägg

jag har Facebook smile men jag betalar inget för att va med där , de e bra att man har sina vänner där så att man har lite koll på dom tongue

Nissan Silvia
primeramannen
8 februari 2010 · 907 Inlägg

verkar som det är betydligt fler som har facebook här men inte törs skriva det då det är 2064 medlemar i garaget gruppen på facebook,ja jag har också facebook

Dodge Dart "Darten" (1965)
Volvobrud83 The one and only ;) Take it or live it :P
8 februari 2010 · 327 Inlägg

Jag finns på FB också big_smile

Fullt ös medvetslös....
VOLVO- a better way of living.
Old Volvo never dies they only go faster.
Hated by plenty, wanted by many. Disliked by some, but confronted by none.
mulleina
8 februari 2010 · 715 Inlägg

har det men är där inte så ofta. Vad hände med lunar? det var ju lika stort förr som fb är nu

The_Rebel Gréve
8 februari 2010 · 497 Inlägg

njaa ha en bok full med ansikten är inte riktigt min grej..

Hexenhammer Webmaster/trummis på heltid
9 februari 2010 · 1 874 Inlägg

Jag har Facebook.

Jag gillar INTE nya looken.

Kommer ABSOLUT INTE att betala för det.

HighVoltage
12 februari 2010 · 246 Inlägg

Facebookare här med smile Tycker det är en rolig sida, har fått kontakt med massa gamla och nya vänner.

Människor med smak kör bilar med flak!
Mitsubishi Lancer "Evo-kombi" (2000)
Evil_90 +Uppfinnare+
12 februari 2010 · 643 Inlägg

Nu när man har fått reda på att facebook sparar all information om dig, no matter what, så funderar jag på att köra ett suicide-progrm på mitt konto, man vill ju inte att information ska hamna i fel händer hmm

Senast redigerat av Evil_90 (12 februari 2010)

ommanstruntariatthamellanrummellan
ordensåspararmannågonsekundnärmanskriversinsignatur
Iveskold
12 februari 2010 · 193 Inlägg

har med konto där tongue kollar dagligen, tycker det e skoj o se vad som händer tongue

Sarge
12 februari 2010 · 2 337 Inlägg

Har haft Facebook sen betan rullade in, borde väl vara fyra år sen nu. Jag gillar konceptet för att hålla kontakten med folk som man inte umgås med så ofta. Det jag inte gillar är alla applications och annat skit som stör. Tacka vet jag Facebook Lite (lite.facebook.com) som är precis den sida jag vill ha. Men jag gillar den nya layouten på standardsidan, tycker att det blev smuttare på det sättet.

Skulle jag betala för Facebook då? Oklart, beror på om resten av mina vänner skulle göra det. Så länge huvuddelen stannar kvar gör nog jag också det, även om det kostar några kronor i månaden.

Forza_740 Hardstyle forever <3
13 februari 2010 · 522 Inlägg

Jag har ochså f-book men jag har inte betalat ett skit wink. Jag har varit medlem i 10 månader på facebook, och jag tycker det är roligt att hålla kontakt med en del gamla kompisar wink.

R.I.P Colin Mcrae 07-09-15 :(. Nu så har jag alla Colin Mcrae spelena till playstation ;).
Volvo 855 GL "Mr 850" (1994)
ZonaX Svetsare
13 februari 2010 · 3 150 Inlägg

Har också facebook för att hålla koll på en del gamla polare, dock skulle jag nog inte betala för det. Så jävla kul är det inte.

Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen.
Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i."
http://www.youtube.com/ZonephoX
pukan2
13 februari 2010 · 3 182 Inlägg

Har med facebook, har hittat massor av gamla polare tack vare den sidan men kommer nog avsluta mitt konto om man måste betala för det, är väldigt aktiv på facebook.

Sarge
13 februari 2010 · 2 337 Inlägg

Evil_90 skrev:
Nu när man har fått reda på att facebook sparar all information om dig, no matter what, så funderar jag på att köra ett suicide-progrm på mitt konto, man vill ju inte att information ska hamna i fel händer hmm

Det är klart att allt du skriver in sparas, konstigt vore det ju annars wink Men det är också det enda som sparas, det är ju inte direkt så att FB-crew sitter och snokar reda på extrainfo om dig och sen lagrar. Då skulle de ha väldigt mycket att göra.

Edit: Och i vanlig ordning vad gäller att dela information om sig själv på internet så får man ju tänka till vad man lägger upp.

Senast redigerat av Sarge (13 februari 2010)

JonR
13 februari 2010 · 3 259 Inlägg

Jo man föll ju för grupptrycket...

Projekt Fiat 126 R1
Projekttråden:
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=125976
Nissan S14 "2jz Rocketbunny" (1996)
M103
13 februari 2010 · 1 570 Inlägg

Jag tycker FB är rätt löjligt men använder det enbart för att chatta med polare som inte har vett att använda msn. Såg att en polares polare tagit livet av sig och genast fick killen 1000 snyftinlägg på sin sida, typ "RIP kompis!". Folk kanske skulle bry sig lite på riktigt också, inte bara vara kompis efteråt för syns skull, hatar sånt där ytligt skitsnack.

Magda
13 februari 2010 · 331 Inlägg

Har också facebook. Även jag va skeptisk men föll för grupptrycket.... bra tidsfördriv ibland...

T16_AeRo
13 februari 2010 · 712 Inlägg

Att dom skulle börja ta betalt är nog lika troligt som att Google skulle börja ta betalt för att söka. Det är ju på reklam dom dra in pengar..

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang