Inför: Mb Springmeet Hedemora 15:e maj 2010

frantzen
8 mars 2010 · 62 Inlägg

Vi är ett gäng mb intresserade filurer ifrån Hedemora som den 15e maj kommer att anordna en träff på Hamrebanan utanför Hedemora, ni som är följt driftingen är nog bekanta med stället big_smile
Så vi uppmanar alla som äger en Mercedes Benz eller nåt som är relaterat med Mercedes Benz att komma och ställa ut! Ni andra uppmanar vi till att antingen köpa en Mercedes och komma och ställa ut eller helt enkelt bara komma, ha trevligt, snacka skit med bilintresserade människor, kolla på lite uppvisning!
Mer info angående detta finner ni på www.mbspringmeet.se
Mvh Niklas, Johan, Pelle, Freddie och Olle

sandin_90 Truck Drivers Move The Nation!
14 mars 2010 · 350 Inlägg

Dit lär man fara! Vi ä 4 grabbar härifrån med varsin MB! W114, w123, w126 å w201.
  Ska fan prata mä grabbarna om detta! Låter jävligt intressant!

----------------Våga Vägra Volvo----------------
bonden_85
14 april 2010 · 24 Inlägg

Tvättplats finns att hyra!

Det kommer även finnas några nya demo-bilar på plats från Landrins och Phillipssons.

Kom igen nu alla Mercanördar!big_smile

gtk
19 april 2010 ·

Inte helt omöjligt att jag rullar dit med min W204, dock för tidigt att lova nåt än roll

Stolpen1992
20 april 2010 · 2 Inlägg

Jag kommer med 190in big_smile

Buick Electra "flinta bilen" (1965)
bonden_85
21 april 2010 · 24 Inlägg

Trevligt, trevligt!

Fyll på bara alla benzar e välkomna!
Även andra fordon typ MBtrack, unimog, mb-lastbilar/bussar, andra bilar med mercamotor, etc

frantzen
30 april 2010 · 62 Inlägg

Kan tipsa om att nu ligger det ett program uppe på www.mbspringmeet.se big_smile

Rock-Star
30 april 2010 · 2 982 Inlägg

intressant!

Conclusion ~~PVM~~
2 maj 2010 · 106 Inlägg

lovar inget med ska försöka wink. isf får w210 stå hemma, kommer me w208. men finns det några till från sthlm sidan så kan man ju alltid bilda karavan tongue

"ITS NOT THE WAY SHE STANDS, ITS THE WAY YOU MAKE HER DANCE"
...Carpe Viam...
Mercedes CLS 350 CGI "Streamliner" (2007)
Rock-Star
4 maj 2010 · 2 982 Inlägg

jag tar med conclusions W210 om han åker upp med sin W208a  smile

Frantzen: Be landrins bil PUSHA på conclusion. han ligger nog i valet och kvalet på en sproilans ny merca
pushar landrin på fint och snyggt så kanske de får sälja en bil mao. smile

frantzen
7 maj 2010 · 62 Inlägg

Hehe, både landrins och philipssons bil kommer finnas på plats med säljare och demobilar!
Kommer även bli cruising på kvällen samt efterföljande grillfest med socialt samkväm, håller på att ev få dit ett band som kan ösa lite partymusik! free of charge!

bonden_85
10 maj 2010 · 24 Inlägg

5 dagar kvar...cool

Conclusion ~~PVM~~
13 maj 2010 · 106 Inlägg

nä nu vart det säkert om att ja kommer, men har någon koll på vad det blir för väder i hedemora på lördag, i sthlm ska det regna fredag lördag. :S

"ITS NOT THE WAY SHE STANDS, ITS THE WAY YOU MAKE HER DANCE"
...Carpe Viam...
Mercedes CLS 350 CGI "Streamliner" (2007)
frantzen
13 maj 2010 · 62 Inlägg

Enligt tv4 så skulle det bli 22 grader och uppehåll mitt på dan, yr.no säger 17 grader och sol, så att vi får väl hoppas på nåt därimellan kanske??
Om jag förstog det rätt så kommer Landrins med nya E klass coupén, en E350
Philipsson skulle komma med en C klass och en E350 cdi med amg paket, reserverar mig för felinfo där dock!
Även vart och handlat upp så det finns hamburgare och korv samt kaffe och dricka att köpa, Hamburgarna kommer kosta 30:-, korv med bröd 10:- Dricka 10:-, så hoppas ni stöttar en fortsättning nästa år med å handla lite ät och drickbart samt lämnar lite dricks big_smile

Conclusion ~~PVM~~
16 maj 2010 · 106 Inlägg

nej det var inget att åka till, trodde att det skulle vara större än det var, plus med j***la fart kameror hela vägen från sthlm till hedemora man somna ju nästan på vägen. besviken... sad

"ITS NOT THE WAY SHE STANDS, ITS THE WAY YOU MAKE HER DANCE"
...Carpe Viam...
Mercedes CLS 350 CGI "Streamliner" (2007)
frantzen
16 maj 2010 · 62 Inlägg

Aha, synd du tyckte så, vi är iaf nöjda med dagen, helt ok uppslutning, bra väder och mycket trevligt folk!
Nu har vi lite mer kött på benen hur vi ska göra nästa år!

Vroomfondel
16 maj 2010 · 72 Inlägg

Trots att jag inte åker Mercedes så är jag imponerad av vad gossarna snott ihop som ett första försök. Helgen innan var jag på en träff för franska bilar, som varit etablerad flera år. Den var också trevlig, men MB-träffen lockade fler bilar och bjöd på mer underhållning.

Film från träffen: http://www.youtube.com/watch?v=dAhPyTPTdzU

Bättre redlös än flatlöss
frantzen
17 maj 2010 · 62 Inlägg

Tackar Vroomfondel! det värmer att höra, vi har även fått bra respons från många andra, men tyvärr kan man inte göra alla nöjda, och vi tar gärna konstruktiv kritik till nästkommande träff!
Riktig skyssta filmer du klippte ihop med johans buskörningar osv!

Peter_88
17 maj 2010 · 45 Inlägg

Deam nu har man missat något som jag skulle gärna vilja ha varit på! typiskt...

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang