pocketbike elfel

snodd
2 juni 2006 · 223 Inlägg

hej jag har en pocketbike när jag ska starta den så klickar det bara.. låter som ett relä inte ens startmotorn ingenting händer bara klickar hela tiden.. nån som har en aning om vad felet e? under tanken sitter en liten dosa det är den som klickar.. e inte så insatt vet ej vad det är sad

JoggaNr1
2 juni 2006 · 62 Inlägg

Ladda batteriet!   smile

horsekiller
2 juni 2006 · 747 Inlägg

En polare hade en sån förra året.. det hände likadant på den.. han fick lämna tebax skiten för ingen visste vad det va...

Älgahäng Räjsing Club
Volvo 240 V8 "Alkoholisten" (1977)
Volvo 960 3.0 "Bec.ka" (1996)
snodd
2 juni 2006 · 223 Inlägg

360sleeper okej sad

jogga nää det e inget fel på batteriet det e inte startmotorn som klickar det e en dosa under tanken..

jag köpte den av en polare för 800kr tänkte det va billigt "om"! jag får igång den tongue

Injen Husägare
2 juni 2006 · 268 Inlägg

har precis samma problem med min sad

no turbo shit just real power
snodd
2 juni 2006 · 223 Inlägg

illa illa hmm sad

easterbunny
3 juni 2006 · 1 Inlägg

Kan prova med att trycka in bromshandtaget finns en spärr smile

snodd
3 juni 2006 · 223 Inlägg

jaa joo det vet jag smile den har fungerat helatiden sen plötsligt en dag va den sån :S va kanske ett dumt köp av mej tongue

BearNewstrom
14 september 2009 · 84 Inlägg

Jag har samma fel typ. min käkar batterier ist. hehe smile

Volkswagen Bubbla "Zwittzy" (1961)
Audi Q7 (2012)
Audi A4 b7 "Then GOOe" (2008)
blacken
14 september 2009 ·

snodd skrev:
hej jag har en pocketbike när jag ska starta den så klickar det bara.. låter som ett relä inte ens startmotorn ingenting händer bara klickar hela tiden.. nån som har en aning om vad felet e? under tanken sitter en liten dosa det är den som klickar.. e inte så insatt vet ej vad det är sad

Det är nog ett startrelä, prova att "tjuva" över den och se ifall den puttrar igång..

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang