Basshunter - Båten Anna

kohler
11 februari 2008 · 671 Inlägg

Westergren skrev:
Bästa versionen är ju med Gebroeders Ko - Ik Heb Een Boot. wink

aa sant som fan kul att fler har hört den lol

Second is the first loser
Jericho
12 februari 2008 · 1 Inlägg

Merclone skrev:
Det bästa med hela boten anna är musikvideon, när han kör beachbuggyn, och de zoomar in på hastighetsmätaren, för att man ska bli imponerad av hur fort han kör, när den går från 60 till 70... Jag gråter av skratt varje gång...

nevishögcrybaby

Volvo_Mannen Volvoskadad
12 februari 2008 · 6 017 Inlägg

ironhead skrev:

Volvo__Mannen skrev:

ironhead skrev:
det heter boten säger nå båt igen så får den tvätta min bil me tungan

båt båt båt! tongue orka bry sej om en skitlåt!

låten är fan kass man kanske borde göra den till metalversion i stället och byta ut texten lite

haha ja den kanse vore cool i hårdrock!

Jonas
dusty Living in the fastlane
12 februari 2008 · 2 616 Inlägg

varför lyfta en sånhär gammal tråd? :S

Smajly
12 februari 2008 · 3 059 Inlägg

Jo för den här jäkla skitlåten bara rusade upp på alla första platser på listorna i england när den engelska versionen kom.. helt jädra va ute dom är där asså...
Ungefär som dom visade på TV för en stund sedan.. Ace of Base spelade sin gamla dänga från början av 90 talet i Ryssland nu och blir megastora.. samma med den däringa doktorn.. Alban.. megastor i ryssland nu ju.. Här där dom började är det inte en kotte som ens tänkt på dom dom senaste 20 åren.

Forza_740 Hardstyle forever <3
16 mars 2008 · 522 Inlägg

Jag tycker att den låten är gnska bra faktisk, och när jag har den låten så brukar jag tänka på min tjej när jag hör den låten.

Jag skulle inte villja lyssna på den är man var på disco osv, jag tycker inte att den passar in där man kanske skulle gilla den när man åkte bil iallafall

R.I.P Colin Mcrae 07-09-15 :(. Nu så har jag alla Colin Mcrae spelena till playstation ;).
Volvo 855 GL "Mr 850" (1994)
Eclips3 Lidhultare.
16 mars 2008 · 325 Inlägg

lägg ner nu, det va 2 årsen denna tråden skapades o låten är ju totalt värdelös! lägg ner! tongue

-Twiajävlen-
marven
16 mars 2008 · 551 Inlägg

När de ändå kom upp, om ni kollar videon på den låten.. den gula buggyn e min polares big_smile, sjukt het brud där också ja

You can't B serious, oh K
Mackanol
16 mars 2008 · 2 079 Inlägg

Forza_740 skrev:
Jag tycker att den låten är gnska bra faktisk, och när jag har den låten så brukar jag tänka på min tjej när jag hör den låten.

Jag skulle inte villja lyssna på den är man var på disco osv, jag tycker inte att den passar in där man kanske skulle gilla den när man åkte bil iallafall

inte liva upp lite fler gamla trådar?

Cars were invented to have a faster way of fleeing from Chuck Norris. Not to be outdone, Chuck Norris invented the car accident.
Ksj
16 mars 2008 · 1 217 Inlägg

Sluta spela DotA och skaffa dig en flickvän och skaffa dig ett liiiv för din musik är skiiit:D Haha, appropå basshunter:P

Saab 900 "2.1an" (1992)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang