Fortsättningen av: Europas "KANSKE" EXTREMASTE Superkart R6!

Scuderia_Lusso Profile at Phoenix Foundation
28 mars 2010 · 171 Inlägg

Jo som dem flesta av oss så var detta bygge väldigt intressant och tråden höll på och balla ur helt i höstas då vissa personer som kör superkart störde sig på att byggaren använde just ordet superkart till sitt bygge.

Jag önskar härmed att denna tråd inte ballar ur helt och hållet då jag gärna vill dela med mig utav denna EXTREMA superkart.

Visst den kanske inte är snabbast i världen, och visst kanske ni som känner nån med en NY PVP Kart kanske spöar skiten ur denna monster men det är inte meningen med bygget.
Denna superkart är UNIK och så jävla otroligt snyggt byggd, och den är fanimej är byggd av en perfektionist som har verkligen gjort detta med en enorm presision och kunnskap!
Jag köpte denna kart och VART enormt imponerad av bygget, t.o.m. folket i hemtrakterna som sett karten med flera motorsportbakgrunder blev helt paff av bygget.
Jag tror att en viss person ångrar att han sålde denna leksak.

Som ovan så vill jag dela med mig utav detta och JA JAG KOMMER vara bättre än tidigare trådskapare när det gäller både bilder och speciellt film.

Alx Danielsson har lovat mig en 30 minuters pass på Mantorp Park inom kommande framtid och ja jag kommer montera en kamera ombord och ha minst 3 kameror runt banan.

En sista sak. Jag körde denna sinnessjuka monster och har kan bara skriva FY FAN VILKET JÄVLA AS, JAG HAR ALDRIG UPPLEVT NÅTT LIKNANDE.

Och jag har ändå kört en hel del superbilar!






https://www1.garaget.org/gallery/archive/65633/886919_81txf3.jpg


https://www1.garaget.org/gallery/archive/65633/886923_yay5wy.jpg
liten och söt


https://www1.garaget.org/gallery/archive/65633/886927_28c9ra.jpg


https://www1.garaget.org/gallery/archive/65633/886928_b2b8dd.jpg


https://www1.garaget.org/gallery/archive/65633/886929_ezyzcn.jpg

Senast redigerat av Scuderia_Lusso (29 mars 2010)

Scuderia_lusso hast Benzin Um Bluth
KHRacing
28 mars 2010 ·

trevligt att du tar på dig fortsättningen av fordonets karriär :-)

sirmiro Double-Unicorn Rider
29 mars 2010 · 2 486 Inlägg

Då måste jag passa på att fråga, hur är köregenskaperna? smile
Överstyrd ut ur kurvor antar jag om man pressar, men i övrigt?
Det ska bli spännande att se film från banor. big_smile

Scuderia_Lusso Profile at Phoenix Foundation
31 mars 2010 · 171 Inlägg

Jag vet inte om det är någon vidare ide, men ska jag ta med denna Monster till efterfesten i Jönköping Elmia på Lördag och ev. köra med den så folk får höra och bl.a se!!!???

Scuderia_lusso hast Benzin Um Bluth
sirmiro Double-Unicorn Rider
31 mars 2010 · 2 486 Inlägg

Scuderia_Lusso skrev:
Jag vet inte om det är någon vidare ide, men ska jag ta med denna Monster till efterfesten i Jönköping Elmia på Lördag och ev. köra med den så folk får höra och bl.a se!!!???

Jag ser det gärna. big_smile Dock tror jag en viss myndighet gärna ber dig avstå. wink

Scuderia_Lusso Profile at Phoenix Foundation
31 mars 2010 · 171 Inlägg

Jag ska inte lova nått, men om jag kommer ner med den så ska jag först regga den och göra en godkänd besiktning hos bilprovningen!   lol   lol

Scuderia_lusso hast Benzin Um Bluth
Scuderia_Lusso Profile at Phoenix Foundation
31 mars 2010 · 171 Inlägg

Måste bara tillägga att det ända som strullar med den är att det sitter en EVO 6 TME kopplingsjogguslavcylinder nu till kopplingen som inte orkar trycka tillbaka den, därför måste jag imorn AKUT lösa detta med nån slags retur så att den är helt körbar! Ljudet måste upplevas!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Scuderia_lusso hast Benzin Um Bluth
sirmiro Double-Unicorn Rider
1 april 2010 · 2 486 Inlägg

Scuderia_Lusso skrev:
Måste bara tillägga att det ända som strullar med den är att det sitter en EVO 6 TME kopplingsjogguslavcylinder nu till kopplingen som inte orkar trycka tillbaka den, därför måste jag imorn AKUT lösa detta med nån slags retur så att den är helt körbar! Ljudet måste upplevas!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kraftig fjäder? roll

Som sagt, ser den gärna. cool

Hedning Fd Bannad
1 april 2010 · 657 Inlägg

Scuderia_Lusso skrev:
Jag ska inte lova nått, men om jag kommer ner med den så ska jag först regga den och göra en godkänd besiktning hos bilprovningen!   lol   lol

skulle vara kul att höra hur du hade tänkt dig göra det.

Märkesbög
Hedning Fd Bannad
2 april 2010 · 657 Inlägg

Scuderia_Lusso skrev:

Hedning skrev:

Scuderia_Lusso skrev:
Jag ska inte lova nått, men om jag kommer ner med den så ska jag först regga den och göra en godkänd besiktning hos bilprovningen!   lol   lol

skulle vara kul att höra hur du hade tänkt dig göra det.

Hednig, det var ett dåligt april skämt!

jag har legat i sängen i en vecka och kommer ligga kvar tills på måndag, känner mig allmänt trög och seg.

you got me!

Märkesbög
KD
4 april 2010 ·

Härligt!
Hur ser det ut med körande imorgon på Elmia? smile

KD
8 april 2010 ·

Ok, synd.
Jag ställde själv ut där och var på plats ett par dagar. Vet inte vad folk förväntar sig egentligen, men personligen tyckte jag det var en helt okej mässa. Ja polisen kunde inte hålla sig borta tyvärr.

PLindblom
22 november 2010 · 1 200 Inlägg

Nu vill vi se filmer och bilder!

Onlyrobin
5 december 2010 · 434 Inlägg

Kul att folk gillar min skapelse:)

hade varit grymt kul att få se den köras ordentligt,
jag har ingen ånger att jag sålde den känns bra att den hamnade hos en som tar hand om den,

jag har köpt hus , blivit pappa och startat eget så prioriteringarna är lite annars just nu;)
men det kommer ett projekt framöver som jag hade tänkt skulle bli värre än värst.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang