Bilder på mig från Elmia 2010

Aquilla
7 april 2010 · 299 Inlägg

jaha, snacka om att göra reklam för sig själv!

jag såg en asssnygg blond tjej i svarta leggings o nån kofta tror ja.  inte en aning vem de kan varit...hade hon haft nätstrumpor o urringat skulle säkert folk efterfrågat henne med! det är här vi ser ur sexualiserat samhället är !

Senast redigerat av Aquilla (7 april 2010)

En generell BMW ägare: njuter mer av bilen än sambon eller frun, om den har någon vilket inte alltid är vanligt. Åker då gärna en omväg med bilen för att få chans att visa upp sig och gärna med dimljusen på. Mer intresserad av hur han blir uppfattad i sin bil än utanför, Tror det är en snabb sportbil han köpt fast det viktigaste är ändå att den andas premium och status bland arbetskamraterna.
Volvo 940 Turbo "Classic Green" (1997)
Ford Sierra RS Cosworth 4x4 "Moondust Silver" (1992)
TenZer N.O.S Cruisers Stockholm
7 april 2010 · 3 404 Inlägg

Ingen som fick lite plåtar på mig eller lirarn med en stor korv på huvet? smile Själv föredrar jag att kolla på bilarna och inte på nån tjej, som tur är var det mindre av den varan i jänke, classic och Saabhallarna big_smile

Rock'n Roll
Saab 9000cs 2.3 16 Turbo "Jakt Attack Spaning" (1992)
Volvo 945 GL "Skåpet" (1993)
Chaarlie Scandalicious
7 april 2010 · 29 Inlägg

Fartsyndare skrev:
Till alla er som håller på att gnälla vill jaga bara säga att Frida (right) gjorde en helt suverän insats på Elmia, till skillnad mot många andra montertjejer så gick hon runt och pratade och var trevlig istället för att bara stå lutad mot en bil och tjura.
Jag tycker absolut att det kan vara lite kvinnlig fägring på en tillställning som Elmia, precis som det kan vara tjejer på reklampelare i stan eller i reklamfilmer, tjejer är fan så mycket trevligare att titta på än killar.

Sen finns det ju andra sidan på myntet och det är som de två som betedde sig som idioter förstörde två bilar.

Nä all heder åt dig tjejen, kunde bara fler montertjejer bete sig och se ut som dig så hade bilevent liknande Elmia blivit än mycket trevligare.

Tack så mycket för dem fina orden ! Det värmer att folk faktiskt tar en på allvar också trots att jag har valt att jobba med det jag gör . Ja dem två tjejerna förstörde så mycket mer än bilarna . För att inte tala om oss andra tjejers rykte . Skönt att visa att man har båda fötterna på jorden & huvudet på skaft minsann !

Tack än en gång !

Chaarlie Scandalicious
7 april 2010 · 29 Inlägg

Aquilla skrev:
jaha, snacka om att göra reklam för sig själv!

jag såg en asssnygg blond tjej i svarta leggings o nån kofta tror ja.  inte en aning vem de kan varit...hade hon haft nätstrumpor o urringat skulle säkert folk efterfrågat henne med! det är här vi ser ur sexualiserat samhället är !

stämmer bra de . .

vw-mannen
8 april 2010 · 295 Inlägg

henne skulle man ha gått fram till jävlar vilken BRUD!!

Volkswagen Golf II Turbo CS "Challenge Stradale Turbo" (1988)
Dannii
9 april 2010 · 238 Inlägg

De är väll inte till någon förvåning att du är en av alla killars drömtjej =O

GE MIG!!!!!!!

What more can I say? Gumball 3000 for the win, baby!
stormen55
9 april 2010 · 11 Inlägg

hade en till bild på dig mvh stormen55


https://www1.garaget.org/gallery/archive/52409/900670_6jgcdg.jpg

Volvo v40 "Pärlan" (2015)
Kulpahjul
10 april 2010 · 205 Inlägg

Prova dra ner slutar tiden lite smile

skunkworks skrev:
alla bilder jag tog på elmia blev skitdåliga, vetefan va ja gör för fel sad

http://i41.tinypic.com/25euqad.jpg

Trying is the first step towards failure
Normark
10 april 2010 · 558 Inlägg

kan du ge dej och va så snygg eller:)

Svenss0n
10 april 2010 · 643 Inlägg

men ok då vill ni höra sanningen. . jag älskar när grabbar som ni raggar stenhårt på tjejer utan framgång. det blir så mkt lättare och komma å avsluta bruden i fråga senare. .

Volvo 850R (1997)
Svenss0n
10 april 2010 · 643 Inlägg

BmW_Tokig skrev:
Förlåt för dubbelpost, men hade visst en bild smile

Där det dock ser ut som om du får skäll :p
http://img233.imageshack.us/img233/8869/img3073e.jpg

vilekn hårding som kommer med brillorna!!1

Volvo 850R (1997)
villon
10 april 2010 · 684 Inlägg

Låter som du är värsta gamla gubben, vilket du kanske är med, men lycka till med avslut..

T-gul i hjärtat, T-röd i blodet, volvo for life
Arcangelus <3 Japs
10 april 2010 · 680 Inlägg

dynamisk skrev:
någon som skriker på hjälp och uppmärksamhet...

Satt precis och tänkte samma sak <(^^,)>

No offence TS though...cool

Kärlek växer inte på träd, den tillverkas i Japan
Toyota Supra MKIV "Clean and Raw" (1994)
Grotesk
10 april 2010 · 260 Inlägg

Ja, det är ju fan ingen hemlighet iaf att majoriteten av pojkarna/killarna/grabbarna/männen/gubbarna här alltid kommenterar en bil extra mycket om det är en tjej som har den, i stort sett oavsett vad det är för bil. Dessutom ser man mer än ofta kommentarer som: "snygg! och bilen oxå såklart." Det är ju faktiskt ganska patetiskt men så är det ju nästan överallt.

Tyvärr svider det i mina ögon när tjejen vet att killar suktar efter henne och hon spelar ännu mera på det och tror att hon är snyggast i hela världen. Denna tråden känns ju väldigt mycket som att man vill bygga på sitt ego ännu mera, men det är klart, alla som inte tycker att hon var bäst/hetast/snyggast/mest klass på hela mässan är ju homosexuella.

Jag var inte på mässan, så jag kan inte bedömma utifrån det. Men det börjar bli ganska tröttsamt med alla brudar som torrjuckar motorcyklar och huvar och annat. Fine, man kan ha någon brud eller så som står där men det räcker för min del. Dem behöver inte skrika efter uppmärksamhet, då kan vi lika gärna ge dem en mikrofon.

Några tankar, inga särskilda personer i åtanke just nu.

Senast redigerat av Grotesk (10 april 2010)

Saab 900 S (1990)
Svenss0n
10 april 2010 · 643 Inlägg

Grotesk skrev:
Ja, det är ju fan ingen hemlighet iaf att majoriteten av pojkarna/killarna/grabbarna/männen/gubbarna här alltid kommenterar en bil extra mycket om det är en tjej som har den, i stort sett oavsett vad det är för bil. Dessutom ser man mer än ofta kommentarer som: "snygg! och bilen oxå såklart." Det är ju faktiskt ganska patetiskt men så är det ju nästan överallt.

Tyvärr svider det i mina ögon när tjejen vet att killar suktar efter henne och hon spelar ännu mera på det och tror att hon är snyggast i hela världen. Denna tråden känns ju väldigt mycket som att man vill bygga på sitt ego ännu mera, men det är klart, alla som inte tycker att hon var bäst/hetast/snyggast/mest klass på hela mässan är ju homosexuella.

Jag var inte på mässan, så jag kan inte bedömma utifrån det. Men det börjar bli ganska tröttsamt med alla brudar som torrjuckar motorcyklar och huvar och annat. Fine, man kan ha någon brud eller så som står där men det räcker för min del. Dem behöver inte skrika efter uppmärksamhet, då kan vi lika gärna ge dem en mikrofon.

Några tankar, inga särskilda personer i åtanke just nu.

finns det killar som dig här på garaget? kul å se nån som fattar vad saker handlar om. inga problem och gå ner på kvarterskrogen en onsdagkväll å få hem en tjej som ser någorlunda lika ut om du inte orkar lägga ner så mkt energi på ett knull. men att sitta å skriva att tjejen är så jävla snygg, wowowow adda mig på lunarstorm plz osv blir patetiskt i längden. att dom inte fattar att dom inte kommer få nått är sorgligt =/

Volvo 850R (1997)
Chaarlie Scandalicious
10 april 2010 · 29 Inlägg

BmW_Tokig skrev:
Förlåt för dubbelpost, men hade visst en bild smile

Där det dock ser ut som om du får skäll :p
http://img233.imageshack.us/img233/8869/img3073e.jpg

HAHAHAHAH, ja fyfan tongue . Har ingen aning om vem snubben är men han var där ganska ofta & snackade . men någon skäll fick jag faktiskt inte tongue

Chaarlie Scandalicious
10 april 2010 · 29 Inlägg

Grotesk skrev:
Ja, det är ju fan ingen hemlighet iaf att majoriteten av pojkarna/killarna/grabbarna/männen/gubbarna här alltid kommenterar en bil extra mycket om det är en tjej som har den, i stort sett oavsett vad det är för bil. Dessutom ser man mer än ofta kommentarer som: "snygg! och bilen oxå såklart." Det är ju faktiskt ganska patetiskt men så är det ju nästan överallt.

Tyvärr svider det i mina ögon när tjejen vet att killar suktar efter henne och hon spelar ännu mera på det och tror att hon är snyggast i hela världen. Denna tråden känns ju väldigt mycket som att man vill bygga på sitt ego ännu mera, men det är klart, alla som inte tycker att hon var bäst/hetast/snyggast/mest klass på hela mässan är ju homosexuella.

Jag var inte på mässan, så jag kan inte bedömma utifrån det. Men det börjar bli ganska tröttsamt med alla brudar som torrjuckar motorcyklar och huvar och annat. Fine, man kan ha någon brud eller så som står där men det räcker för min del. Dem behöver inte skrika efter uppmärksamhet, då kan vi lika gärna ge dem en mikrofon.

Några tankar, inga särskilda personer i åtanke just nu.

Jag suktar då inte efter uppmärksamhet utan det enda jag ville ha va bilderna sen mässan då jag behöver dem i mitt jobb . . Och för att klargöra det hela ännu en gång kan jag påpeka att jag inte är en brud som "torrjuckar" varken bilar eller motorcyklar . Jag stod vid sidan om bilen 1-2 meter ifrån & delade ut flyers för företagen som hjälpt till att sponsra .. Enda gångerna jag stod vid bilen och "posade" det var när någon bad om det . Sen att det kom 7000 andra då  & skulle ta kort kan man inte skylla på mig för ..

Men som sagt  . Jag är inte den som skriker efter uppmärksamhet . Thats for sure . Bara för att jag skapat denna tråden har liksom inget med det att göra för fem öre ....
Mvh

Severin
10 april 2010 · 1 587 Inlägg

Varför klär man sig på viset som du gjorde, ifall man inte vill ha uppmärksamhet av något slag ?? jag ser inte det logiska där.. Eller kände du bara att det var lite för varmt i hallen ? smile

Grotesk
10 april 2010 · 260 Inlägg

Chaarlie skrev:
Jag suktar då inte efter uppmärksamhet utan det enda jag ville ha va bilderna sen mässan då jag behöver dem i mitt jobb . . Och för att klargöra det hela ännu en gång kan jag påpeka att jag inte är en brud som "torrjuckar" varken bilar eller motorcyklar . Jag stod vid sidan om bilen 1-2 meter ifrån & delade ut flyers för företagen som hjälpt till att sponsra .. Enda gångerna jag stod vid bilen och "posade" det var när någon bad om det . Sen att det kom 7000 andra då  & skulle ta kort kan man inte skylla på mig för ..

Men som sagt  . Jag är inte den som skriker efter uppmärksamhet . Thats for sure . Bara för att jag skapat denna tråden har liksom inget med det att göra för fem öre ....
Mvh

Som sagt, jag syftade egentligen inte på någon särskild utan mer i allmänhet, men du verkar blivit träffad.

Senast redigerat av Grotesk (10 april 2010)

Saab 900 S (1990)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang