Inför: STREET CARS FEST - lördag 8 maj UPPSALA

Jensi
13 april 2010 · 394 Inlägg

Lördag den 8 maj arrangerar vi årets första BILTRÄFFSTREET CARS FEST TOUR 2010.
Vill du vara med? Vill du uppleva en trevlig dag tillsammans med sköna människor och häftiga bilar?

https://www1.garaget.org/gallery/archive/12324/904024_zylxjg.jpg

Datum  Lördag den 8 MAJ 2010
Stad  UPPSALA
Plats  Boländerna (utanför Mekonomenbutiken)
Adress  Rapsgatan 1 E
Öppet  12.00-16.00
Entré  Fri entré för publik och för bilar som vill medverka på träffen.
Utställningen Startavgift: 80 kronor (inkl. tvätt, skylt, ström, domarbedömning m.m)
Ytterligare info  Plats- och vägbeskrivning, anmälan till utställningen m.m. Street Cars Fest hemsida

VIKTIG INFORMATION OM STREET CARS FEST TOUR:

Från och med i år är Street Cars Fest Tour i första hand en serie träffar. Det betyder att du som inte vill, behöver inte känna dig tvungen att "ställa ut" ditt fordon för bedömning på en "utställning". Du kan komma till träffarna och bara mingla med andra bilintresserade. Du kan komma och åka som du vill, och trots att vi ordnar en utställning behöver du inte känna dig tvungen att vara med ...

Alla entusiastfordon är välkomna - jänkare likväl som européer och japanare. Även motorcyklar är välkomna. Ingen föranmälan behövs - det är bara att komma!

På träffarna arrangerar vi alltid en bilutställning.

Vill du vara med i utställningen, anmäler du dig via det utställningsformulär som finns på hemsidan (länken ovan). Du kan även anmäla dig direkt på plats - men då kommer du bara att kunna få vara med i mån av plats (men det brukar lösa sig...).

VÄLKOMMEN!

Med vänlig hälsning /SCF CREW

STREET CARS FEST TOUR 2010 är en serie bilträffar som arrangeras på tjugotre orter runt om i landet. Alla som vill är välkomna att vara med och visa upp sina modifierade och ombyggda bilar. För de som inte b a r a vill vara med på träffen, utan ä v e n medverka i utställningen sker domarbedömning på plats och de häftigaste bilarna får priser och en inbjudan att medverka på höstens stora final, Street Cars Fest Finals, i Stockholm.

Senast redigerat av Jensi (18 april 2010)

STREET CARS FEST TOUR 2010 | Uppsala | Södertälje | Uddevalla | Borås | Halmstad | Norrköping
Helsingborg | Skänninge | Örkelljunga | Göteborg | Löddeköpinge | Kalmar | Katrineholm | Kristianstad
Anderstorp | Eskilstuna | Linköping | Sundsvall | Gävle | Stockholm | Västerås | Göteborg | Trollhättan
Nafets86
16 april 2010 · 821 Inlägg

inget om att det kostar jensi? tyckte jag läste något om det om man ville få domarbedömning?
Kommer dit utan nya bilen tyvärr sad

Volvo V60 "Rebel Blå" (2013)
Jensi
17 april 2010 · 394 Inlägg

sengstr skrev:
inget om att det kostar jensi? tyckte jag läste något om det om man ville få domarbedömning?
Kommer dit utan nya bilen tyvärr sad

Hej Stefan, ja vi tyckte att efter alla år av gratisarbete, (eller egentligen så har de faktiskt fått betala för att bedöma folks bilar, hoppa över luncher och få en massa skäll i efterhand) så skulle domarna få lite ersättning för sitt arbete. Och samma gäller alla funktionärer som ofta tar ledigt från sina jobb för att åka med till en massa lustiga platser runt om i landet för att hjälpa till på träffarna. Vi tänkte försöka ge dem lite kompensation för detta. Vi tycker det är rimligt.

Om du klickar på länken i startinlägget i denna tråd, så kommer du till en anmälningssida. På anmälningssidan står det att det kostar 80 kronor om man vill vara med i utställningen. Men som sagt, det är inget tvång att vara med i utställningen, man kan komma och vara med på träffen ändå. Det är det som är lite nytt för i år. Tidigare har vi alltid utgått från att alla som kommer vill få sina bilar bedömda, men nu får man välja själv. Alla är lika välkomna. Love All Serve All. Ha det bra.

Senast redigerat av Jensi (18 april 2010)

STREET CARS FEST TOUR 2010 | Uppsala | Södertälje | Uddevalla | Borås | Halmstad | Norrköping
Helsingborg | Skänninge | Örkelljunga | Göteborg | Löddeköpinge | Kalmar | Katrineholm | Kristianstad
Anderstorp | Eskilstuna | Linköping | Sundsvall | Gävle | Stockholm | Västerås | Göteborg | Trollhättan
sebbe666 No Shame Racing Crew
17 april 2010 · 680 Inlägg

Jensi skrev:

sengstr skrev:
inget om att det kostar jensi? tyckte jag läste något om det om man ville få domarbedömning?
Kommer dit utan nya bilen tyvärr sad

Hej Stefan, ja vi tyckte att efter alla år av gratisarbete, (eller egentligen så har det faktiskt fått betala för att bedöma folks bilar, hoppa över luncher och få en massa skäll i efterhand) så skulle domarna få lite ersättning för sitt arbete. Och samma gäller alla funktionärer som ofta tar ledigt från sina jobb för att åka med till en massa lustiga platser runt om i landet för att hjälpa till på träffarna. Vi tänkte försöka ge dem lite kompensation för detta. Vi tycker det är rimligt.

Om du klickar på länken i startinlägget i denna tråd, så kommer du till en anmälningssida. På anmälningssidan står det att det kostar 80 kronor om man vill vara med i utställningen. Men som sagt, det är inget tvång att vara med i utställningen, man kan komma och vara med på träffen ändå. Det är det som är lite nytt för i år. Tidigare har vi alltid utgått från att alla som kommer vill få sina bilar bedömda, men nu får man välja själv. Alla är lika välkomna. Love All Serve All. Ha det bra.

jag betalar gärna för mig. dessa träffar är grymt bra tycker jag...då är det vär den lilla summan ni begär..mvh sebbe

Senast redigerat av sebbe666 (17 april 2010)

No Shame Racing Crew
BMW 520d (2012)
Nafets86
18 april 2010 · 821 Inlägg

Självklart ska ni ta betalt jensi. inte frågan om de. Utan jag tyckte bara att det kunde nämnas någonstans så att det inte blir som en annan träff där det inte framgick förns man kom dit osv.

Och jag håller med dig sebbe. Det är helt klart värt att betala 80 kr för dessa träffar. Brukar vara kanon smile

Volvo V60 "Rebel Blå" (2013)
Jensi
18 april 2010 · 394 Inlägg

Blev det tydligare nu? wink (se det inledande trådinlägget)

Senast redigerat av Jensi (18 april 2010)

STREET CARS FEST TOUR 2010 | Uppsala | Södertälje | Uddevalla | Borås | Halmstad | Norrköping
Helsingborg | Skänninge | Örkelljunga | Göteborg | Löddeköpinge | Kalmar | Katrineholm | Kristianstad
Anderstorp | Eskilstuna | Linköping | Sundsvall | Gävle | Stockholm | Västerås | Göteborg | Trollhättan
Nafets86
20 april 2010 · 821 Inlägg

klockrent jensi smile

Volvo V60 "Rebel Blå" (2013)
nosskirenibor
8 maj 2010 · 287 Inlägg

Lite aktivitet i denna tråd!? kommer det bli någe folk imorrn? hoppas bara det blir uppehåll! jag ska dit ialf om jag hinner få ihop bilen utan strul..

Mvh Robin

Jag stessmekar E30 turbo, besök gärna min projekttråd ;) http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 19&p=1
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang