Angående: Karavan till valdermarsvik träffen den Lördag 24/4

Black_Ghost
21 april 2010 · 142 Inlägg

Ja det e ju bra det..flera som pratat om att åka på träffen men sen har man inte träffat dom så mycket senaste dagarna pga att man jobbat rätt mycket..får hoppas på bästa

Volvo-lollungen skrev:

Black_Ghost skrev:
Har ingen anning det e ej så många som skrivit sedan vet man ju inte om det dyker upp några som inte skrivit får hoppas på det bästa fast det blev kort varsel på denna Karavan..
men vi kommer att ansluta oss till söderköping karvan oavsett hur många bilar vi blir..

oki smile låter bra . vi får hålla tummarna tongue hehe lika kort varsel som listan på dem som kommer till träffen tongue inge vidare lyckad smile fast verkar ändå vara många som kommer

850_GLT
22 april 2010 · 947 Inlägg

jag är säkert redan i viken OM jag nu får tillbaka min bil från rejmes vill säga :S

Volvo 850 cab "Mr Green" (1995)
Volvo V70 (2012)
Black_Ghost
22 april 2010 · 142 Inlägg

Okey då får man hoppas på det bästa att du fått tbx bilen tills dess

850_GLT skrev:
jag är säkert redan i viken OM jag nu får tillbaka min bil från rejmes vill säga :S

Black_Ghost
22 april 2010 · 142 Inlägg

Kom igen nu e det bara två dagar kvar tills träffen äger rum skicka PM me bil o namn till mig om ni vill åka karavan så man har koll på hur många de e ungefär..

Senast redigerat av Black_Ghost (22 april 2010)

Volvo-lollungen
23 april 2010 · 602 Inlägg

Skumt att de inte finns fler som åker med din karavan finns en hel del folk från linköping som har anmält sig till träffen som kommer från linköping :Phihi om jag hade bot där hade jag gärna åkt med istället för att åka dit själv

Volvo S70 "Ragnar" (1997)
Black_Ghost
23 april 2010 · 142 Inlägg

Ja det e ju skumt att det ej e fler som hört av sig...
Återstår att se hur många som kommer..skulle kunna tänka mig att de flesta bara dyker upp utan att skriva..

Volvo-lollungen skrev:
Skumt att de inte finns fler som åker med din karavan finns en hel del folk från linköping som har anmält sig till träffen som kommer från linköping :Phihi om jag hade bot där hade jag gärna åkt med istället för att åka dit själv

Volvo-lollungen
23 april 2010 · 602 Inlägg

Black_Ghost skrev:
Ja det e ju skumt att det ej e fler som hört av sig...
Återstår att se hur många som kommer..skulle kunna tänka mig att de flesta bara dyker upp utan att skriva..

Volvo-lollungen skrev:
Skumt att de inte finns fler som åker med din karavan finns en hel del folk från linköping som har anmält sig till träffen som kommer från linköping :Phihi om jag hade bot där hade jag gärna åkt med istället för att åka dit själv

Verkar så smile har inte ens koll på en tredjedel som kommer :Pmen verkar bli grymt många

Volvo S70 "Ragnar" (1997)
Volvo-lollungen
24 april 2010 · 602 Inlägg

Bara 9 timmar kvar big_smile och vädergudarna verkar på riktigt bra humör winkcool

Senast redigerat av Volvo-lollungen (24 april 2010)

Volvo S70 "Ragnar" (1997)
Black_Ghost
24 april 2010 · 142 Inlägg

Volvo-lollungen skrev:
Bara 9 timmar kvar big_smile och vädergudarna verkar på riktigt bra humör winkcool

ja det e ju bra det...väldigt skönt väder o varmt

Black_Ghost
25 april 2010 · 142 Inlägg

Tråden kan låsas

Volvo-lollungen
25 april 2010 · 602 Inlägg

Black_Ghost skrev:
Tråden kan låsas

haha vad snabba dem va med o låsa:P dem låste min typ inatt.
tack för en trevlig kväll förresten ^^

Volvo S70 "Ragnar" (1997)
Black_Ghost
25 april 2010 · 142 Inlägg

ja de var snabba denan har dom inte låst ännu..
ja tack för en trevlig kväll oxå..ses på mom nästa helg förhoppningsvis..


Volvo-lollungen skrev:

Black_Ghost skrev:
Tråden kan låsas

haha vad snabba dem va med o låsa:P dem låste min typ inatt.
tack för en trevlig kväll förresten ^^

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang