Inför: Syd Sveriges STÖRSTA bilträff 31/7 2010.. ALLT SPIKAT MER INFO SIDAN 1

Andyy90 Boosted engines are an addictive sickness
30 juni 2010 · 1 163 Inlägg

-Blomman- skrev:

volvoandy90 skrev:

S_Henjer skrev:

Vallåkraträffen är ju en enda stor gräsmatta smile

Men en vall brukar ju vara grön, grönt gräs brinner inte.. De är la bättre än inget, men nu är de ju inte jag som bestämmer..

hehe mjo sant tongue men snackade med farsan idag men han var tyvärr inte så sugen på det.. behövdes massa tillstånd och skit för sådant sa han sad


Edit: varför sätter vi inte träffen på flygfältet som ligger mellan simlångsdalen och ljungby? finns ju hur mycket plats som helst där tongue

Jag har tillstånd av kommunen att fixa träffen, frågan är bara vart den kan vara som passar bra..
Kan du fixa en någorlunda central "åker" så är det som sagt bättre än dom förslagen jag har fått..

jag tror fortfarande det är bättre på flygfältet smile hur mycket plats som helst och ingen som stör sig på det.. har bilder någonstans om du vill ha

mvh andy

~Andy~
-Blomman-
30 juni 2010 · 1 174 Inlägg

volvoandy90 skrev:

-Blomman- skrev:

volvoandy90 skrev:

hehe mjo sant tongue men snackade med farsan idag men han var tyvärr inte så sugen på det.. behövdes massa tillstånd och skit för sådant sa han sad


Edit: varför sätter vi inte träffen på flygfältet som ligger mellan simlångsdalen och ljungby? finns ju hur mycket plats som helst där tongue

Jag har tillstånd av kommunen att fixa träffen, frågan är bara vart den kan vara som passar bra..
Kan du fixa en någorlunda central "åker" så är det som sagt bättre än dom förslagen jag har fått..

jag tror fortfarande det är bättre på flygfältet smile hur mycket plats som helst och ingen som stör sig på det.. har bilder någonstans om du vill ha

mvh andy

Flygfältet ligger mitt i skogen, inte nära till någon civilisation alls, sen är det någon privat person som äger marken och jag vet inte vem det är.. Och om vi skulle vara där så måste vi fjäska för mark ägaren, och städa upp från allt bröte som ligger där efter timmer bilarna osv... Sen är det ju marin festivalen i Halmstad, och det kan ju dra med sig lite extra besökare..

"If you're in control, you're not going fast enough"
Andyy90 Boosted engines are an addictive sickness
30 juni 2010 · 1 163 Inlägg

-Blomman- skrev:

volvoandy90 skrev:

-Blomman- skrev:

Jag har tillstånd av kommunen att fixa träffen, frågan är bara vart den kan vara som passar bra..
Kan du fixa en någorlunda central "åker" så är det som sagt bättre än dom förslagen jag har fått..

jag tror fortfarande det är bättre på flygfältet smile hur mycket plats som helst och ingen som stör sig på det.. har bilder någonstans om du vill ha

mvh andy

Flygfältet ligger mitt i skogen, inte nära till någon civilisation alls, sen är det någon privat person som äger marken och jag vet inte vem det är.. Och om vi skulle vara där så måste vi fjäska för mark ägaren, och städa upp från allt bröte som ligger där efter timmer bilarna osv... Sen är det ju marin festivalen i Halmstad, och det kan ju dra med sig lite extra besökare..

Hade ingen aning om det där med marin festivalen
Men jag tror inte heller det är någon som är riktigt sugen på att köra ut på en åker.. men har du kollat Ica Maxi flygstaden etc? alla större parkeringar?

~Andy~
mickie PEJAP Racing
30 juni 2010 · 25 Inlägg

Jag var där härom veckan och tyvär som det såg ut nu var det inte bra..
Nått lite mer innåt stan tror jag blir bättre..
Hoppas ni hittar nått kommer bli kalas detta..

Audi 100 quattro "isracer" (1992)
Nissan Sunny GTI-R (Pulsar) "PEJAP-Racing" (1993)
Andyy90 Boosted engines are an addictive sickness
1 juli 2010 · 1 163 Inlägg

Elda skrev:
finns det inget ute vid pilkington? eller vid östra stranden/hamnen?

borde ju inte vara så svårt att hitta en parkering tycker man :p hade gärna hjälpt till att leta lite men jobbar en del just nu så man hinner knappt kolla mailen :S

mvh andy

~Andy~
-Blomman-
6 juli 2010 · 1 174 Inlägg

volvoandy90 skrev:

Elda skrev:
finns det inget ute vid pilkington? eller vid östra stranden/hamnen?

borde ju inte vara så svårt att hitta en parkering tycker man :p hade gärna hjälpt till att leta lite men jobbar en del just nu så man hinner knappt kolla mailen :S

mvh andy

Haha jo det är faktiskt svårare än man tror när det ska komma så mycket folk/bilar.. tongue

"If you're in control, you're not going fast enough"
Andyy90 Boosted engines are an addictive sickness
6 juli 2010 · 1 163 Inlägg

-Blomman- skrev:

volvoandy90 skrev:

Elda skrev:
finns det inget ute vid pilkington? eller vid östra stranden/hamnen?

borde ju inte vara så svårt att hitta en parkering tycker man :p hade gärna hjälpt till att leta lite men jobbar en del just nu så man hinner knappt kolla mailen :S

mvh andy

Haha jo det är faktiskt svårare än man tror när det ska komma så mycket folk/bilar.. tongue

Hehe tongue

~Andy~
HardcoreHunny Solfilmsmontör på Mellby Solfilm
6 juli 2010 · 605 Inlägg

Det e förvisso inte i halmstad...men parkeringen vid Maxi Mellbystrand kanske vore ngt?! Du måste visserligen fjäska lite för Laholms kommun då...men det kanske skulle funka?!
Stor fördel med asfalt om vädret skulle bli trist...gräs/lersörja e aldrig en trevlig upplevelse...

Vilken tid e träffen tänkt?! Står 19.00 på FB, men stämmer det?!

mellbysolfilm.se - monterar solfilm till din bil!
S_Henjer
6 juli 2010 · 1 150 Inlägg

Elda skrev:
Halmstad arena har ju patetiskt stor parkeringsplats..?

Har provat där då jag planerade en träff som aldrig blev av just för att de på Halmstad kommun har både en och två tummar för mycket i röven som verkar ha hamnat där för att stanna..

I take my life with a pinch of salt
a slice of lemon
and a shot tequila..
-Blomman-
7 juli 2010 · 1 174 Inlägg

Elda skrev:
Halmstad arena har ju patetiskt stor parkeringsplats..?

Jag vet, jag håller på att tänka ut ett antal platser, sen ska jag ringa dom och kolla vad dom säger om dom..
Högskole delen av maxi parkeringen är också riktigt stor.. Har även haft lite planer på parkerings hus osv.. Får se vad det blir!!

"If you're in control, you're not going fast enough"
Stofer
7 juli 2010 · 738 Inlägg

Åk och räkna parkeringsplatser i p huset vid högskolan.. där är öppet dygnet runt iaf.. och brukar vara tomt! "Fin bilarna" kan ju stå där inne.. och resten kan vara på parkeringen utanför kanske?

Costanza
10 juli 2010 · 11 Inlägg

Park nere vid fästningen i varberg !! Kan inte bli bättre ! Skippa hlmstd !

Jag har kört Porsche Carrera GT ! Det har fan inte ni !
Honda Civic VTi "Cruiser" (1992)
Andyy90 Boosted engines are an addictive sickness
10 juli 2010 · 1 163 Inlägg

Stofer skrev:
Åk och räkna parkeringsplatser i p huset vid högskolan.. där är öppet dygnet runt iaf.. och brukar vara tomt! "Fin bilarna" kan ju stå där inne.. och resten kan vara på parkeringen utanför kanske?

och så kan vi leka tokyo drift? big_smile

~Andy~
malaguti_fabbe Exporterad Colombian
10 juli 2010 · 812 Inlägg

volvoandy90 skrev:
och så kan vi leka tokyo drift? big_smile

De hade ju vart nått big_smile

Stofer
13 juli 2010 · 738 Inlägg

fan, något har pajjat på bilen.. sopparelaterat är de iaf! Antagligen pumpen.. Får verklgien hoppas jag får buckt på problemet innan denna träffen.. Annars blir jag ... galen?

S_Henjer
14 juli 2010 · 1 150 Inlägg

Fått fatt i någon plats?

I take my life with a pinch of salt
a slice of lemon
and a shot tequila..
Stofer
14 juli 2010 · 738 Inlägg

Biltemas lager gick dem inte med på förresten.. Försökte t.o.m att få ett pris på att hyra ut den.. men icke.

-Blomman-
14 juli 2010 · 1 174 Inlägg

Stofer skrev:
Biltemas lager gick dem inte med på förresten.. Försökte t.o.m att få ett pris på att hyra ut den.. men icke.

haha okej, nice att du kollade iaf..


Till helgen ska det vara fixat, annars vet jag inte vad jag gör..
Jag fattar ifall folk tycker det verkar oseriöst, att jag inte har hittat någon plats ännu, men som sagt tidigare..
Det är svårt som fan att hitta ett ställe där vi får vara på, med tanke på att det kommer ca 300+- bilar och minst dubblet så mycket folk så behöver man ju en rätt bra yta att vara på, och där ingen stör sig ifall någon drar igång och spelar en massa musik osv.. Det är därför det tar lite tid, plus att det är mycket svårare att hitta en sån yta än vad man tror.. Om det är någon som har ett bra förslag så får ni gärna hojta till!!
Men som sagt, platsen ska bestämmas till helgen eller i början på nästa vecka, beror lite på kommunen..

Senast redigerat av -Blomman- (14 juli 2010)

"If you're in control, you're not going fast enough"
S_Henjer
14 juli 2010 · 1 150 Inlägg

Försök kontakta någon ansvarig vid Lidls lager ute vid Kistinge....

I take my life with a pinch of salt
a slice of lemon
and a shot tequila..
KHRacing
15 juli 2010 ·

volvoandy90 skrev:

S_Henjer skrev:

volvoandy90 skrev:

jag skulle nog kunna lösa detta isåfall men vem vill ut och köra i en vall med en fin bil? tongue och lite brandrisk om det är varmt ute hmm så ska ju helst vara grusplan eller asfalterat etc men gräsplan kan jag nog fixa..

mvh andy

Vallåkraträffen är ju en enda stor gräsmatta smile

Men en vall brukar ju vara grön, grönt gräs brinner inte.. De är la bättre än inget, men nu är de ju inte jag som bestämmer..

hehe mjo sant tongue men snackade med farsan idag men han var tyvärr inte så sugen på det.. behövdes massa tillstånd och skit för sådant sa han sad


Edit: varför sätter vi inte träffen på flygfältet som ligger mellan simlångsdalen och ljungby? finns ju hur mycket plats som helst där tongue

Polistillstånd, vad jag vet inget annat, samt lite funktionärer såklart.
behövs inget tillstånd utav länsstyrelsen då det ej tas inträde

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang