Inför: Karavan till mom från Valdemarsvik/Söderköping. 1 maj

No_Fear_2Race
29 april 2010 · 31 Inlägg

ExplorerDemon skrev:
Kanske kan hänga på, beror på när födelsedags firandet är över och om hunden ska följa med eller inte.. =P

skit i födelsedag o lämna kärring o hun hemma smile o hänga med pöjkarna på träff smile

No_Fear_2Race
29 april 2010 · 31 Inlägg

nu blir det att hänga med till 100% för nu är nya tändspolen monterad o nya termostaten ska dit alldeles straxt. nya stifft o nya avgasrören ska jag försöka hinna med innan lördag om lilla experten kan komma hit o hjälpa meej lite smile

Senast redigerat av No_Fear_2Race (29 april 2010)

CarpeDiem German Engineering
29 april 2010 · 9 083 Inlägg

Vi som åker från Sthlm skulle kunna vara med i karavanen smile

Mvh

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)
ExplorerDemon ServiceTekniker
29 april 2010 · 77 Inlägg

No_Fear_2Race skrev:

ExplorerDemon skrev:
Kanske kan hänga på, beror på när födelsedags firandet är över och om hunden ska följa med eller inte.. =P

skit i födelsedag o lämna kärring o hun hemma smile o hänga med pöjkarna på träff smile

Haha, tror inte det, får väll slänga i mig maten, skynda ner från sörping å lämna hunden åsen åka inåt igen =/

ServiceTekniker Volvo/Renault
Assgrass
29 april 2010 · 31 Inlägg

Kanske kommer till Hemköp i Söderköping med min S13, om det inte är alltför mkt volvoraggare, då åker jag direkt.

http://teamgtdr.se - GASAR TILLS DET RASAR
money__man
29 april 2010 · 15 Inlägg

No_Fear_2Race skrev:
nu blir det att hänga med till 100% för nu är nya tändspolen monterad o nya termostaten ska dit alldeles straxt. nya stifft o nya avgasrören ska jag försöka hinna med innan lördag om lilla experten kan komma hit o hjälpa meej lite smile

ja du kanske kan komma ner i morgon om du inte redan e klar då..smile

Volvo-lollungen
30 april 2010 · 602 Inlägg

jätte trevligt att vi blir så många big_smile hoppas karavanen blir bra

Volvo S70 "Ragnar" (1997)
No_Fear_2Race
30 april 2010 · 31 Inlägg

nu funkar bilen igen så kommer till hemköp imorron ca 18:15 så ses vi där

money__man
30 april 2010 · 15 Inlägg

Assgrass skrev:
Kanske kommer till Hemköp i Söderköping med min S13, om det inte är alltför mkt volvoraggare, då åker jag direkt.

blir inte bara volvo.. men 200sx o volvo e ju typ samma så du passar nog in:)

Volvo-lollungen
30 april 2010 · 602 Inlägg

Några fler som vill åka med ? smile

Volvo S70 "Ragnar" (1997)
850_GLT
1 maj 2010 · 947 Inlägg

Black_Ghost skrev:
Funderar på om man skulle haka på eran karavan från söderköping i stället för den som går från linköping..åter kommer under veckan ev kan de bli ngn mer bil då

varför dissa linköpings karavanen för viken karavanen? den från lkpg kommer bli MKT större smile

Volvo 850 cab "Mr Green" (1995)
Volvo V70 (2012)
Black_Ghost
1 maj 2010 · 142 Inlägg

beror på att den från linköping gåt lite sent enligt mig..dessutom kommer jag vara närmare söderköping under kvällen en linköping som det ser ut just nu

850_GLT skrev:

Black_Ghost skrev:
Funderar på om man skulle haka på eran karavan från söderköping i stället för den som går från linköping..åter kommer under veckan ev kan de bli ngn mer bil då

varför dissa linköpings karavanen för viken karavanen? den från lkpg kommer bli MKT större smile

Volvo-lollungen
1 maj 2010 · 602 Inlägg

Bara ett par timmar kvar nu smile ska pilla lite på bilen och tvätta han nu så ses sen big_smile hoppas många kommer. mvh Vera

Volvo S70 "Ragnar" (1997)
Volvo-lollungen
2 maj 2010 · 602 Inlägg

Du får gärna låsa tråden tongue

Volvo S70 "Ragnar" (1997)
Assgrass
2 maj 2010 · 31 Inlägg

Blev det några bilar i karavanen? Var hos en kompis innan och hann inte ned till hemköp

http://teamgtdr.se - GASAR TILLS DET RASAR
Volvo-lollungen
2 maj 2010 · 602 Inlägg

Assgrass skrev:
Blev det några bilar i karavanen? Var hos en kompis innan och hann inte ned till hemköp

hihi  nja blev inte mkt till karavan tongue

Volvo S70 "Ragnar" (1997)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang