Kuggat teori för andra gången:D

Mofftre
24 april 2010 · 36 Inlägg

whiper skrev:
Tog det på första med 62 rätt 8-)

Najs najs. smile

Själv hade man 57, på första försöket.

luunggan
25 april 2010 · 956 Inlägg

whiper skrev:
Tog det på första med 62 rätt 8-)

Jag fick 63 big_smile

Men jag har för mig att du inte kan få mer än 65 rätt, för 5 frågor plockas bort och räknas inte i resultatet.

hur kan man jämnföra en volvo 740 mned en sierra helt olika bilar. de är som att jämnföra en katt och ett lejon i styrka ju:S
//snoddas
Dockan
25 april 2010 · 733 Inlägg

luunggan skrev:

whiper skrev:
Tog det på första med 62 rätt 8-)

Jag fick 63 big_smile

Men jag har för mig att du inte kan få mer än 65 rätt, för 5 frågor plockas bort och räknas inte i resultatet.

Helt rätt smile Men kommer inte ihåg om det är så att det slumpas bort, eller om det är frågor som inte har något riktigt svar, utan allt är mer eller mindre rätt.

This Bitch Bites
Saker porrfilmsproducenter vill få oss att tro;
Nr 16. Dubbel penetrering får kvinnor att le.
Volvo Amazon Cab "Betty" (1964)
MilleN
25 april 2010 · 9 108 Inlägg

whiper skrev:

luunggan skrev:

whiper skrev:
Tog det på första med 62 rätt 8-)

Jag fick 63 big_smile

Men jag har för mig att du inte kan få mer än 65 rätt, för 5 frågor plockas bort och räknas inte i resultatet.

Helt rätt smile Men kommer inte ihåg om det är så att det slumpas bort, eller om det är frågor som inte har något riktigt svar, utan allt är mer eller mindre rätt.

Det är testfrågor som kommer att tas med i provet såsmåningom. Men om det är för lätta eller för svåra (om alla eller ingen klarar det) så tas dom inte med.

Lurken_85
25 april 2010 · 832 Inlägg

luunggan skrev:

whiper skrev:
Tog det på första med 62 rätt 8-)

Jag fick 63 big_smile

Men jag har för mig att du inte kan få mer än 65 rätt, för 5 frågor plockas bort och räknas inte i resultatet.

Samma här 63 rätt på första försöket och då läste jag boken två gånger och satt vid datorn på trafikskolan några timmar varje dag i två veckor.

Lemmy till upprörd skribent:
"-Utnyttjar vi groupies? Groupies? Hur kan du kalla din dotter för det!"
Dockan
25 april 2010 · 733 Inlägg

Lurken_85 skrev:

luunggan skrev:

whiper skrev:
Tog det på första med 62 rätt 8-)

Jag fick 63 big_smile

Men jag har för mig att du inte kan få mer än 65 rätt, för 5 frågor plockas bort och räknas inte i resultatet.

Samma här 63 rätt på första försöket och då läste jag boken två gånger och satt vid datorn på trafikskolan några timmar varje dag i två veckor.

Det gjorde inte jag, läste boken någon gång sådär.
Men inte för att vara sån, men jag anser mig själv som hyffsat smart och något logisk, så därför jag inte behövde plugga så mycket. Så för mig fungerade det att tänka logiskt på provet.

This Bitch Bites
Saker porrfilmsproducenter vill få oss att tro;
Nr 16. Dubbel penetrering får kvinnor att le.
Volvo Amazon Cab "Betty" (1964)
Waho Allmänt Jobbig
26 april 2010 · 1 200 Inlägg

Jag körde bara dataprogrammet, TEO 09 eller ngt. Kuggade första gången, läste på ännu lite till och klarade andra försöket. Jag har mycket lättare att sitta och träna vid ett dataprogram än att läsa en ointressant bok.

If loyalties must be broken, If the lines must be crossed, do it fast, do it Furious
ejon_850
28 april 2010 · 878 Inlägg

kuggade idag igen för tredje, fyfan vad deppig man blir va.

vad ska man göra för att klarar haha, finns de ingen kompis som kan göra den åt mig, liksom.. det är igentligen sjukt, det är alltid olika frågor varför kan dom inte plussa ihop skiten bara...

All The best
MVH
Jonas .L
NETTAN Girls go fast
28 april 2010 · 893 Inlägg

Vill inte möta dig i trafiken då om "nån kompis" ska göra provet åt dig. Finns ju en enkel anledning til varför de inte har samma frågor som sist du gjorde provet. Bara att bita ihop och plugga ännu mer...

Japsdämpare på en volvo är som stegrande älgdekaler på en Japsbil.
Projekttråden: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=117874
Honda Civic Coupè "Angel Dust" (1994)
ejon_850
28 april 2010 · 878 Inlägg

_Zuperior_ skrev:
Vill inte möta dig i trafiken då om "nån kompis" ska göra provet åt dig. Finns ju en enkel anledning til varför de inte har samma frågor som sist du gjorde provet. Bara att bita ihop och plugga ännu mer...

Jag sa ju att om man får 49 första gångne och andra 50 så ha rman ju klarat ihop dom poängen det är ju alltid olika frågor...

All The best
MVH
Jonas .L
Hexenhammer Webmaster/trummis på heltid
28 april 2010 · 1 874 Inlägg

Finns väl inga bättre tips än att plugga och tänka logiskt.

Själv gick jag in och slutförde hela testet på under 10 minuter. Tog bara det som kändes mest "riktigt". Klarade det på första försöket, sen var det inget mer med det! Alla andra som gjorde provet samtidigt såg chockade ut, med tanke på att vissa sitter kvar hur jävla länge som helst... wink

skydark
28 april 2010 · 375 Inlägg

ejon_850 skrev:
kuggade idag igen för tredje, fyfan vad deppig man blir va.

vad ska man göra för att klarar haha, finns de ingen kompis som kan göra den åt mig, liksom.. det är igentligen sjukt, det är alltid olika frågor varför kan dom inte plussa ihop skiten bara...

Jag förstår verkligen din frustration. Tror du har låst dig i detta. Försök att få det muntligt eller be någon läsa frågorna för dig. Det är mycket lättare. Kompisens som kuggade 11ggr.

Snacka gärna skit om min partner, men nämn inte ett ont ord om min bil!
ejon_850
28 april 2010 · 878 Inlägg

köpte 20 st distanstester till distanstest STR, någon använt innan?, vad jag hört är det slumpvisa vägverket frågor? är det sant?

All The best
MVH
Jonas .L
Lurken_85
28 april 2010 · 832 Inlägg

ejon_850 skrev:
köpte 20 st distanstester till distanstest STR, någon använt innan?, vad jag hört är det slumpvisa vägverket frågor? är det sant?

Om jag minns rätt så är det gamla frågor som dom inte använder längre som finns i dom testerna. Men jag kan ha fel. Det var ju några år sen man höll på med det där nu.

Lemmy till upprörd skribent:
"-Utnyttjar vi groupies? Groupies? Hur kan du kalla din dotter för det!"
ejon_850
5 maj 2010 · 878 Inlägg

kuggat 4 gånger nu
usch!

All The best
MVH
Jonas .L
skydark
5 maj 2010 · 375 Inlägg

Lider verkligen med dig. Verkar som du har "låst" dig lite i detta. Ta en paus från allt pluggande någon dag.

Snacka gärna skit om min partner, men nämn inte ett ont ord om min bil!
ejon_850
5 maj 2010 · 878 Inlägg

skydark skrev:
Lider verkligen med dig. Verkar som du har "låst" dig lite i detta. Ta en paus från allt pluggande någon dag.

Det är rätt segt att vänta:p då min uppkörnings "tid" går ut snart då måste jag göra om det med:(

All The best
MVH
Jonas .L
SNL
5 maj 2010 · 615 Inlägg

Använd sunt förnuft, jag pluggade inte mycket men använde förnuftet och fick 63.

Let's stance!
ejon_850
5 maj 2010 · 878 Inlägg

SNL skrev:
Använd sunt förnuft, jag pluggade inte mycket men använde förnuftet och fick 63.

å du menar me de ?;D

All The best
MVH
Jonas .L
Thunderbird88 A small step for Sloth, a giant leap for Slothkind
5 maj 2010 · 3 929 Inlägg

Jag klarade det på första försöket och då började jag plugga på en onsdag och sedan måndagen som kom gjorde jag det.
Fick 56 rätt.
Förstår verkligen din frustration och jag hade som dig, uppkörningen var enklast och teorin var det svårare.
Du har inte tänkt på att du kanske tar till någon kompis eller din far/mor som hjälper dig med teorin och ställer kluriga frågor som du ska svara.
Varje lilla fråga hjälper!!!

Och på teori provet så ta till och verkligen läs frågan, alla alternativen 2 gånger VÄLDIGT sakta!
Du har tid på dig så ta det så sakta du bara kan!

Allt jag har att säga, boken är värdelös för den säger inte så mycket kluriga saker, bara självklara.
Det är det kluriga som är klurigt (självklart?)

Anyhow, hoppas du klarar det till slut vilket du gör!

Kolla gärna in min garage tråd - Garaget Zoo! - http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=203067
Ford Thunderbird "Procharged 306" (1988)
Dodge Viper GTS "Huggormen" (1998)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang