Eftersnack Valdermarsvik träffen

Black_Ghost
25 april 2010 · 142 Inlägg

Prata om träffen som var i Valdermarsvik den 24/4..

Black_Ghost
25 april 2010 · 142 Inlägg

Blev en väldigt lyckad träff igår me mycket bilar..
även karavanen från söderköping gick väldigt bra  hoppas att det kommer upp lite bilder m.m från träffen..

GrusSprutaren
25 april 2010 · 7 Inlägg

Ja de är ju fantastiskt roligt att det vart så mycket bilar, hoppas på mer nästa gång om det blir!! o bilder som sagt. vore roligt att se..

Audi A3 "As3" (2006)
BlackDeevill
25 april 2010 · 283 Inlägg

riktigt roligt den stunden ja va där, va tyvärr tvungen att åka rätt tidigt sad kan se om jag kan ladda upp lite bilder senare smile

Black Deevill
Audi A6 C7 (2014)
Volvo-lollungen
25 april 2010 · 602 Inlägg

Tack så mkt allihopa för en underbart trevlig kväll.
Vill även tacka karavan ledarna för ett riktigt bra jobb big_smile

Det var synd att farbror blå kom så tidigt så att stämningen dämpades lite men annars tyckte jag att det var jätte trevligt. många fina bilar tyckte jag och inte alls mkt nedskräpning. Och även lite bus på kvällen.

Hoppas ni vill göra om det nån gång och att det kommer ännu fler nästa gång:D

Ifall det är nått ni tycker vi skall ändra på till nästa gång så skriv gärna upp de då kan man bara göra saken bättre.

Skriv gärna vad ni tyckte vart bra med.

Och ni som har bilder eller filmade nått från kvällen släng gärna upp dem

Tack igen alla för en kul kväll hoppas vi ses nästa träff. big_smile

Ni som tycker att vi ska ha en nästa träff snart får gärna komma med lite ideér och tankar.
tex när vi ska anordna nästa och vad vi ska förbättra mm

                                                                        Mvh Volvo-lollungen

Senast redigerat av Volvo-lollungen (25 april 2010)

Volvo S70 "Ragnar" (1997)
Addy
25 april 2010 · 79 Inlägg

Som sagt, lite synd med farbror blå. Blev ju så att dom flesta åkte tidigt. Men varför inte träffas varje gång det är mom i nrkpg innan, på hemköp och åka karavan in?

Volvo-lollungen
25 april 2010 · 602 Inlägg

Addy skrev:
Som sagt, lite synd med farbror blå. Blev ju så att dom flesta åkte tidigt. Men varför inte träffas varje gång det är mom i nrkpg innan, på hemköp och åka karavan in?

mm de skulle nog kunna va ngt men om jag ska va ärlig äre roligare om valdemarsviks träffen fortsätter vara en egen träff och inte bara en samlingsplatts innan mom

Volvo S70 "Ragnar" (1997)
lennyboy Privatchaufför
25 april 2010 · 303 Inlägg

Riktigt lyckad kväll tycker jag, visst polisen kom, men jag snackade med dom och dom tyckte mest det var roligt att det hände nåt i viken.
Sen sa dom att folk som busar lite o så var inte hela världen utan dom fick provosera ordentligt för att polisen skulle göra någonting. Dom tyckte nämligen att det var onödigt att bli arga för små saker, dessutom var det ju lite kul ändå tyckte dom att folk vågade busa framför dom:P

Hoppas det kan bli fler träffar

Don't drive faster then your guardian angel can fly
När man hör dumpventilerna kvittra, då vet man att det är vår
Ford Mondeo Ghia "Farbror UAR" (2003)
money__man
25 april 2010 · 15 Inlägg

lennyboy skrev:
Riktigt lyckad kväll tycker jag, visst polisen kom, men jag snackade med dom och dom tyckte mest det var roligt att det hände nåt i viken.
Sen sa dom att folk som busar lite o så var inte hela världen utan dom fick provosera ordentligt för att polisen skulle göra någonting. Dom tyckte nämligen att det var onödigt att bli arga för små saker, dessutom var det ju lite kul ändå tyckte dom att folk vågade busa framför dom:P

Hoppas det kan bli fler träffar

det behövdes inte mycke för att polisen skulle lägga sig i,, det första dom gör e att ta fram fartkameran, och sen tar in min polare i polisbilen bara för att han gasa upp bilen på parkeringen.

Senast redigerat av money__man (25 april 2010)

madmax81
25 april 2010 · 66 Inlägg

får lova och hålla med ovanstående, tyckte dom var väldigt snabba på att påpeka såna saker som dimljus och annat helt ointressant, träffen var lyckad måste jag säga, tyvärr så dök konstaplarna upp och förstörde stämningen, fartkameran var oxå bara en otroligt dum sak att plocka fram, enbart för att provocera kändes det som, men men, mycket bilar kom ju iaf.

Toyota Previa "MadMax 2YT4U" (1995)
Black_Ghost
25 april 2010 · 142 Inlägg

Ja det var en trevlig kväll synd att det dämpades ner lite när farbror blå kom..
Hoppas på fler träffar i viken o lite mer bilar..
stort tack till Vera "Volvo-lollungen" m.m..även Fire-Fox som ledde karavanen från söderköping.

Dastas
25 april 2010 · 25 Inlägg

Synd att grisarna skulle vara där som vanligt finns det inget annat dom kan göra. smile

madmax81
25 april 2010 · 66 Inlägg

instämmer, ett stort tack och ja faktiskt beundran över att du fick så mycket bilar till viken en lördagkväll.

Toyota Previa "MadMax 2YT4U" (1995)
knacket Knacket
25 april 2010 · 3 Inlägg

Tyckte de va synd att grisen inte kunde hålla sig undan o låta motorintresserat folk vara ifred för en jävla gångsskull! Sen i helhet så vare väll inte mycke bilar som va intressanta iof. Men så e ju jag inte så intresserad utav SAAB o VOLVO holkar heller. MoM träffarna e nog mer min grej tror jag. Men kul initiativ absolut.

Sen som sagt så tyckte jag dom la sig i lite väl mycke, gasa upp bilen o plocka in våran polare för de tyckte jag va lite väl larvigt.

//Knacket
Toyota Celica "Rudeboy" (2000)
Volvo-lollungen
25 april 2010 · 602 Inlägg

knacket skrev:
Tyckte de va synd att grisen inte kunde hålla sig undan o låta motorintresserat folk vara ifred för en jävla gångsskull! Sen i helhet så vare väll inte mycke bilar som va intressanta iof. Men så e ju jag inte så intresserad utav SAAB o VOLVO holkar heller. MoM träffarna e nog mer min grej tror jag. Men kul initiativ absolut.

Sen som sagt så tyckte jag dom la sig i lite väl mycke, gasa upp bilen o plocka in våran polare för de tyckte jag va lite väl larvigt.

mm de e lite synd att snuten kom så buset blev lite förstörd. Hoppas på mer variation på bilarna till nästa träff. men som sagt äre ju första gången vi håller denna träff så tycker de vart ganska mycket fina bilar ändå med tanke på det och på att det är lilla viken vi pratar om. Hoppas nästa träff blir lite varmare bara:P man frös ju häcken av sig framåt 12 slaget. Hoppas ni allihopa tyckte det var trevligt ändåsmile Mvh Vera

Volvo S70 "Ragnar" (1997)
Volvo-lollungen
25 april 2010 · 602 Inlägg

https://www1.garaget.org/gallery/archive/86661/914967_tqp8nc.jpg
Valdemarsviks träffen vart ändå riktigt lyckad





https://www1.garaget.org/gallery/archive/86661/914969_2xmcf7.jpg
Många kom trotts att det var i lilla viken ^^ lite små stolt arrangör kände jag mig iaf

Senast redigerat av Volvo-lollungen (26 april 2010)

Volvo S70 "Ragnar" (1997)
Raskolnikov
25 april 2010 · 1 Inlägg

Klart det är lite tråkigt att Polisen dyker upp, men knappast helt oväntat och ärligt talat...varför skulle de INTe dyka upp egentligen? Vad skulle allmänheten tycka ifall 50-60 trimmade bilar samlas på samma plats och Polisen inte åkte dit...kom igen nu, tänkt efter tack smile

Personligen tycker jag att kritiken är lite väl onyanserad. Visst, de gick runt och påpekade någon regskylt här, lite dimljus där. Men såg någon att det skrevs en enda böter? Hade de velat jävlas hade de ju kunnat fylla hela årets kvot av böter igår. Lite självdistans i kritiken vore på sin plats även från bilintresserade kan man tycka...

BMW 540iA E39 "Bruksbilen" (1998)
knacket Knacket
25 april 2010 · 3 Inlägg

Raskolnikov skrev:
Klart det är lite tråkigt att Polisen dyker upp, men knappast helt oväntat och ärligt talat...varför skulle de INTe dyka upp egentligen? Vad skulle allmänheten tycka ifall 50-60 trimmade bilar samlas på samma plats och Polisen inte åkte dit...kom igen nu, tänkt efter tack smile

Personligen tycker jag att kritiken är lite väl onyanserad. Visst, de gick runt och påpekade någon regskylt här, lite dimljus där. Men såg någon att det skrevs en enda böter? Hade de velat jävlas hade de ju kunnat fylla hela årets kvot av böter igår. Lite självdistans i kritiken vore på sin plats även från bilintresserade kan man tycka...

Jag såg bötesblocket åka upp, men nu satte ju killen dit regplåten direkt så antar att han slapp få en skriven.

Sen höll en polare till mig på o få en lapp för att han gasade upp bilen när vi kom in på parkeringen.
Så lite kännsliga va dom ju allt

//Knacket
Toyota Celica "Rudeboy" (2000)
Volvo-lollungen
25 april 2010 · 602 Inlägg

knacket skrev:

Raskolnikov skrev:
Klart det är lite tråkigt att Polisen dyker upp, men knappast helt oväntat och ärligt talat...varför skulle de INTe dyka upp egentligen? Vad skulle allmänheten tycka ifall 50-60 trimmade bilar samlas på samma plats och Polisen inte åkte dit...kom igen nu, tänkt efter tack smile

Personligen tycker jag att kritiken är lite väl onyanserad. Visst, de gick runt och påpekade någon regskylt här, lite dimljus där. Men såg någon att det skrevs en enda böter? Hade de velat jävlas hade de ju kunnat fylla hela årets kvot av böter igår. Lite självdistans i kritiken vore på sin plats även från bilintresserade kan man tycka...

Jag såg bötesblocket åka upp, men nu satte ju killen dit regplåten direkt så antar att han slapp få en skriven.

Sen höll en polare till mig på o få en lapp för att han gasade upp bilen när vi kom in på parkeringen.
Så lite kännsliga va dom ju allt

hihi äsh tongue säg nån gång då snuten inte är det. jag antar att dem måste vara lite kinkiga. Dem vill nog knappast bli av med jobbet. Tyckte dock att dem inte verka så jävliga igår. tex när dem tog fram fartkamran stog dem ju ganska synligt. Om de hade velat jävlas hade dem väl gömt sig bakom ngt...

Senast redigerat av Volvo-lollungen (25 april 2010)

Volvo S70 "Ragnar" (1997)
Coffen Håltagare
25 april 2010 · 239 Inlägg

Åkte me Karavan från sörping kändes rätt bra smile men sen när man kom ner så va de ju inte alls mycket folk där va kanske max 50 bilar under kvällen sad hoppas på en till Viken träff och att de kommer mer bilar då big_smile sen kom civilarn fram o prata med polarn om dimljusen sen fråga han oss vart han skulle stå med lasern tongue Synd man inte kunde komma med V70in sad

Senast redigerat av Coffen (25 april 2010)

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang