Eftersnack: 1:a Södertälje träffen Moraberg 25/4 kl 19:00

adam_honda
27 april 2010 · 42 Inlägg

skönt träff synd att farbror blå dök upp :S


plan B och facebook är kanon bra idee sen får vi ju se va sebbe har kommit på smile

Honda civic type r "ep3" (2004)
Honda civic "EK" (1998)
_Tony_ ???
27 april 2010 · 661 Inlägg

mr_hehe skrev:

sebbe666 skrev:
jag fick en ide inatt hur vi ska bli av med farbror blå. men det är inget jag tar här på internet.......fan jag låg nästan somnlös hela natten, men jag kom på något , så det lönade sig att inte sova,,,,godnatt nu,,,

hahahah sebbee kl 7 på morgonen:D
skicka pm på d du har tänk. ja har oxå tänkt på en lösning!

det där me facebook e bra men hur ska du veta vilka som har sökte om medlemskap?

satt oxå och funderade på det.
Är det inte så att vem som helst kan bli "medlem" i en grupp på Facebook?
Isf är de ju nästan desamma som att skriva de här på sidan!

Turbo-Danne
27 april 2010 · 157 Inlägg

Hmmm hur kunde man missa träffen. big_smile

Haas
28 april 2010 · 385 Inlägg

Så vi som inte kör ska inte få någon möjlighet att få delta på dessa trevliga aktiviteter?

Turbo-Danne
28 april 2010 · 157 Inlägg

Haas skrev:
Så vi som inte kör ska inte få någon möjlighet att få delta på dessa trevliga aktiviteter?

Nja inte riktigt så ska det nog inte vara med Södertälje träffarna. Södertälje träffar har alltid varit för alla. Man får bara komma på ett bra sätt att röra sig ifrån Moraberg bara.

Wicked
28 april 2010 · 112 Inlägg

Turbo-Danne skrev:

Haas skrev:
Så vi som inte kör ska inte få någon möjlighet att få delta på dessa trevliga aktiviteter?

Nja inte riktigt så ska det nog inte vara med Södertälje träffarna. Södertälje träffar har alltid varit för alla. Man får bara komma på ett bra sätt att röra sig ifrån Moraberg bara.

Ta tag i det här och styr upp det hela nu Danne! wink

Audi TT RS "Wicked" (2011)
La-Facone
28 april 2010 · 40 Inlägg

Missade denna träff tyvär hade en liten dotter och ta hand om.
Händer alltid sjuka saker när en annan inte är där.
Efter det som jag har läst här angående det som hände i söndags så tror jag inte att man blir av med farbror blå så lätt längre.
Nu kommer dem jävlas med oss hela tiden bara för att "prove the point"

Capo Di Capo La grande Facone
dutten
28 april 2010 · 421 Inlägg

vad sägs om att försöka ordna lagligt alternativ ?

Mina projekt finns på http://www.garaget.org/dutten
_Tony_ ???
28 april 2010 · 661 Inlägg

dutten skrev:
vad sägs om att försöka ordna lagligt alternativ ?

Finns det någon som orkar?

D_MAN ?
28 april 2010 · 1 038 Inlägg

_Tony_ skrev:

dutten skrev:
vad sägs om att försöka ordna lagligt alternativ ?

Finns det någon som orkar?

Finns ju en anledning till varför vi inte har black race längre, sista året va 2007.

Mvh Danne
Hated by plenty, wanted by many. Disliked by some, but confronted by none.
Can't do the time, don't do the crime!
sebbe666 No Shame Racing Crew
28 april 2010 · 680 Inlägg

GTi-R_Danne skrev:

_Tony_ skrev:

dutten skrev:
vad sägs om att försöka ordna lagligt alternativ ?

Finns det någon som orkar?

Finns ju en anledning till varför vi inte har black race längre, sista året va 2007.

Alldeles för mycket jobb....

No Shame Racing Crew
BMW 520d (2012)
_Tony_ ???
28 april 2010 · 661 Inlägg

sebbe666 skrev:

GTi-R_Danne skrev:

_Tony_ skrev:

Finns det någon som orkar?

Finns ju en anledning till varför vi inte har black race längre, sista året va 2007.

Alldeles för mycket jobb....

Det va det jag menade smile
Sen om jag inte minns fel så När det väl var seriöst arangerat så ville ju ingen lyssna på funtionärerna så... whats the point?

smokerubber 940LTT
28 april 2010 · 76 Inlägg

gubbar, eftersom alla kan smita in i tex en facebook grupp"om man vill" så vet jag ingen riktig lösning, det man kan göra är väl kanske att vid nästa träff, så får alla med "egna" bilar, skriva på en lista"frivillig"med sitt telefonnummer på, jag tycker att detta förutsätter att bara vissa funkar som någon sorts Admin, och ansvarar för att skicka ett sms till alla nummer om vad plan B blir...självklart skall det alltid finnas någon på platts och ansvara för att nya medlemmar som kommer skall kunna ta del av detta...hmmm...kalla listan för..."AREA moraberg" hahahahah....nä men nått i den stilen om ni fattar, jag menar bara på att det att det endå ska krävas någon typ av id"i form av en bil" för att komma me, eller tror ni snuten köper en små stylad CRX för att vara me? iof skulle inte bli förvånad......näää, luktar bränd kork nu, återkommer med mina snille ideer:)

bilar me choke....lider på vintern!
BMW E39 523 "W.H.P" (2000)
Volvo 944 turbo "Ltt 2.3" (1998)
Bobbin_
28 april 2010 · 68 Inlägg

En annan ide är att använda så kallat info  nummer. De har används till hemliga rave fester sedan många år tillbaks för att hålla både polisen och oinbjudna stökiga gäster borta och har vad jag vet fungerat jävligt bra. Köp ett kontant kort och tala in på tellefonsvararen vad som gäller me plats och allt samma dag som träffen är, blir de ändrade planer under kvällen är de bara att tala in ett nytt medelande me ny mötesplats och allt. Sen sprider man detta nummer mellan vänner och bekanta och lägger inte upp de synligt på någon sida. tror detta skulle kunna fungera jävligt bra, en ide bara smile

La-Facone
28 april 2010 · 40 Inlägg

Bobbin_ skrev:
En annan ide är att använda så kallat info  nummer. De har används till hemliga rave fester sedan många år tillbaks för att hålla både polisen och oinbjudna stökiga gäster borta och har vad jag vet fungerat jävligt bra. Köp ett kontant kort och tala in på tellefonsvararen vad som gäller me plats och allt samma dag som träffen är, blir de ändrade planer under kvällen är de bara att tala in ett nytt medelande me ny mötesplats och allt. Sen sprider man detta nummer mellan vänner och bekanta och lägger inte upp de synligt på någon sida. tror detta skulle kunna fungera jävligt bra, en ide bara smile

Tycer låter som intressant idè....

Capo Di Capo La grande Facone
Falkich Telge Drifting Team
28 april 2010 · 602 Inlägg

Bobbin_ skrev:
En annan ide är att använda så kallat info  nummer. De har används till hemliga rave fester sedan många år tillbaks för att hålla både polisen och oinbjudna stökiga gäster borta och har vad jag vet fungerat jävligt bra. Köp ett kontant kort och tala in på tellefonsvararen vad som gäller me plats och allt samma dag som träffen är, blir de ändrade planer under kvällen är de bara att tala in ett nytt medelande me ny mötesplats och allt. Sen sprider man detta nummer mellan vänner och bekanta och lägger inte upp de synligt på någon sida. tror detta skulle kunna fungera jävligt bra, en ide bara smile

Låter RIKTIGT bra tycker jag, nån som har en porrig röst och vill ställa upp?

Chevrolet Van G20 "Kung Bussen" (1989)
_Tony_ ???
28 april 2010 · 661 Inlägg

Bobbin_ skrev:
En annan ide är att använda så kallat info  nummer. De har används till hemliga rave fester sedan många år tillbaks för att hålla både polisen och oinbjudna stökiga gäster borta och har vad jag vet fungerat jävligt bra. Köp ett kontant kort och tala in på tellefonsvararen vad som gäller me plats och allt samma dag som träffen är, blir de ändrade planer under kvällen är de bara att tala in ett nytt medelande me ny mötesplats och allt. Sen sprider man detta nummer mellan vänner och bekanta och lägger inte upp de synligt på någon sida. tror detta skulle kunna fungera jävligt bra, en ide bara smile

måste faktist hålla med om att de va en bra idé.
men då måste vi bara ha nån som håller i alltihop.

BlauMes
28 april 2010 · 1 801 Inlägg

_Tony_ skrev:

Bobbin_ skrev:
En annan ide är att använda så kallat info  nummer. De har används till hemliga rave fester sedan många år tillbaks för att hålla både polisen och oinbjudna stökiga gäster borta och har vad jag vet fungerat jävligt bra. Köp ett kontant kort och tala in på tellefonsvararen vad som gäller me plats och allt samma dag som träffen är, blir de ändrade planer under kvällen är de bara att tala in ett nytt medelande me ny mötesplats och allt. Sen sprider man detta nummer mellan vänner och bekanta och lägger inte upp de synligt på någon sida. tror detta skulle kunna fungera jävligt bra, en ide bara smile

måste faktist hålla med om att de va en bra idé.
men då måste vi bara ha nån som håller i alltihop.

My vote goes for Sebbe666! Vem vill inte höra en människa som fastnat med gröt i halsen? wink roll
Skånska för dom som inte fatta det wink

Saab 9-3 (2008)
Baggish
29 april 2010 · 83 Inlägg

Bobbin_ skrev:
En annan ide är att använda så kallat info  nummer. De har används till hemliga rave fester sedan många år tillbaks för att hålla både polisen och oinbjudna stökiga gäster borta och har vad jag vet fungerat jävligt bra. Köp ett kontant kort och tala in på tellefonsvararen vad som gäller me plats och allt samma dag som träffen är, blir de ändrade planer under kvällen är de bara att tala in ett nytt medelande me ny mötesplats och allt. Sen sprider man detta nummer mellan vänner och bekanta och lägger inte upp de synligt på någon sida. tror detta skulle kunna fungera jävligt bra, en ide bara smile

Fungerar oftast klockrent! de har ju blivit några på hälsningar men i de stora hela ere bra.

Haas
29 april 2010 · 385 Inlägg

Bra idé.
Men åter igen...för en del av oss inte tillhör det här "inre gänget" som finns här, och är 100% seriösa.
Hur ska vi kunna komma åt detta?

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang