Utseende | Gillar tjejer Porsche? :)

Fellow
3 maj 2010 · 1 581 Inlägg

AirOne skrev:

lodiseN skrev:
Nej tjejer gillar BMW

Haha..inte min tjej i alla fall tongue

Inte min heller:P Min älskar Ferrari:P

NETTAN Girls go fast
3 maj 2010 · 893 Inlägg

lodiseN skrev:
Nej tjejer gillar BMW

Never! Japs ska de vara wink

Japsdämpare på en volvo är som stegrande älgdekaler på en Japsbil.
Projekttråden: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=117874
Honda Civic Coupè "Angel Dust" (1994)
bmx
3 maj 2010 · 7 100 Inlägg

Gronwalls skrev:

bmx skrev:
brudar gillar volvo 740...............tongue

Fel, Fjortisar ska det vara tongue

same shit,diffrent namn tongue

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!
lodiseN
3 maj 2010 · 806 Inlägg

AirOne skrev:

lodiseN skrev:
Nej tjejer gillar BMW

Haha..inte min tjej i alla fall tongue

hon har humor,, vilken trevlig tjej:D

BMW 525i "LågtryckarN" (1990)
Drfrasse Trabant und Saab Uber alles:) 14
3 maj 2010 · 1 035 Inlägg

argentinare o spanjorer gillar saab smile men annars gillar dem flesta proche,golf o sånt mög (dem ja känner)

Random rysk folkbonde !
Trabant och Saab <3
Projekt tråden
Trabant Projektet 14
Trabant 1.1 "Sportcombi Trabi" (1990)
Mazda 323 GLC "Kadaffi rwd" (1979)
Saab 9000 cse 2.3T a50 "Fidelli" (1998)
fembot
3 maj 2010 · 58 Inlägg

Jag tror nog att de flesta vanliga kvinnor ser porsche som något specielt men dom är nog djupt förälskade i alla deras små bilar som golf tex.

FreddeLi Studerande maskiningenjör
3 maj 2010 · 1 903 Inlägg

att ingen nämnt detta innan.

porsche utstrålar "Jag har pengar"

och vad gillar tjejer (inte alla, men många) hos en kille?.....jo resten kan ni nog räkna ut själva... roll

Senast redigerat av _Fredde_volvo_ (3 maj 2010)

Saab 9-5 2.0t "Biopower" (2000)
M103
3 maj 2010 · 1 570 Inlägg

_Fredde_volvo_ skrev:
att ingen nämnt detta innan.

porsche utstrålar "Jag har pengar"

och vad gillar tjejer (inte alla, men många) hos en kille?.....jo resten kan ni nog räkna ut själva... roll

+1

Man ska säga att man kör Porsche och vifta med bilnycklarna och sen kommer man och ska hämta upp tjejen i en svartrollad 924 med hål i ljuddämparen. smile

Senast redigerat av M103 (3 maj 2010)

Mack Forum- och sitemoderator
3 maj 2010 · 26 167 Inlägg

lodiseN skrev:

AirOne skrev:

lodiseN skrev:
Nej tjejer gillar BMW

Haha..inte min tjej i alla fall tongue

hon har humor,, vilken trevlig tjej:D

Jodå, nog har hon humor alltid.
En av första frågorna innan vi ens hade träffats var vad för bil jag körde tongue
Tur det var rätt märke..annars hade man väl inte suttit här med en naken tjej intill sig..

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Sitemoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Mazda 323 1.4 "Emanuel" (1979)
Volvo 244 GLT "Good ol Bastard" (1983)
Volvo V60 D4 AWD "Rymdskeppet" (2014)
Patchi
4 maj 2010 · 237 Inlägg

Drfrasse skrev:
argentinare o spanjorer gillar saab smile men annars gillar dem flesta proche,golf o sånt mög (dem ja känner)

haha dra inte in oss Argentinare i Saab snacket :p känner inte en enda argentinare som äger en Saab wink

Ford Fiesta ST "Stålmusen" (2005)
Drfrasse Trabant und Saab Uber alles:) 14
4 maj 2010 · 1 035 Inlägg

Patchi skrev:

Drfrasse skrev:
argentinare o spanjorer gillar saab smile men annars gillar dem flesta proche,golf o sånt mög (dem ja känner)

haha dra inte in oss Argentinare i Saab snacket :p känner inte en enda argentinare som äger en Saab wink

då får du snacka me alla i min släkt där nere tongue sa ej att dem har men att dem gillar smile

Senast redigerat av Drfrasse (4 maj 2010)

Random rysk folkbonde !
Trabant och Saab <3
Projekt tråden
Trabant Projektet 14
Saab 9000 cse 2.3T a50 "Fidelli" (1998)
Trabant 1.1 "Sportcombi Trabi" (1990)
Mazda 323 GLC "Kadaffi rwd" (1979)
Slash Saabifierad
4 maj 2010 · 2 026 Inlägg

Vet i tusan. Inne i Stockholm är Porschar lika vanliga som berusade människor nere på Stureplan en sen Fredagskväll. Det man då lägger märket till att det enbart är män som kör dessa och dom har sällan en dam brevid sig (eller i baksätet) hmm Så Porschar verkar helt klart vara grabbilar cool Däremot om vi vänder oss till Porsches syster Audi så är det i praktiken motsatsen när vi snackar om TT yikes

Miljöpartistisk riksdagspolitiker: På vägen hit denna dag såg jag något sorgligt, jag såg en pingvin som bara låg ner vid sidan av cykelvägen, och jag förstod nästan direkt varför: bensinpriset är ju enbart på 14 kronor.......... Skulle det ligga på 50 kronor idag skulle pingvinen vara uppe och göra det pingviner gör..... Tänk på det kära församling....Tänk på det!
Patchi
4 maj 2010 · 237 Inlägg

Drfrasse skrev:

Patchi skrev:

Drfrasse skrev:
argentinare o spanjorer gillar saab smile men annars gillar dem flesta proche,golf o sånt mög (dem ja känner)

haha dra inte in oss Argentinare i Saab snacket :p känner inte en enda argentinare som äger en Saab wink

då får du snacka me alla i min släkt där nere tongue sa ej att dem har men att dem gillar smile

haha okej wink här uppe i sthlm så känner jag en hel del argentinare, inte en enda har Saab, inget dissande i det jag skriver, men ingen av dem jag känner har Saab som sagt, ändå är det väldigt många Argentinare som bor i sthlm smile

Ford Fiesta ST "Stålmusen" (2005)
Drfrasse Trabant und Saab Uber alles:) 14
4 maj 2010 · 1 035 Inlägg

Patchi skrev:

Drfrasse skrev:

Patchi skrev:

haha dra inte in oss Argentinare i Saab snacket :p känner inte en enda argentinare som äger en Saab wink

då får du snacka me alla i min släkt där nere tongue sa ej att dem har men att dem gillar smile

haha okej wink här uppe i sthlm så känner jag en hel del argentinare, inte en enda har Saab, inget dissande i det jag skriver, men ingen av dem jag känner har Saab som sagt, ändå är det väldigt många Argentinare som bor i sthlm smile

vet min fassa känner 1000 st polare där smile

Random rysk folkbonde !
Trabant och Saab <3
Projekt tråden
Trabant Projektet 14
Mazda 323 GLC "Kadaffi rwd" (1979)
Saab 9000 cse 2.3T a50 "Fidelli" (1998)
Trabant 1.1 "Sportcombi Trabi" (1990)
DusanMandick Random Hero
4 maj 2010 · 4 047 Inlägg

90% av alla porschar i sverige ägs av 55+are som har en ålderskris, ni som är yngre o äger porsche kan säga vad ni vill men de är sant smile

Dog food lid. Backwards
Audi S4 b8 (2010)
ImprezaGC8
4 maj 2010 · 373 Inlägg

_Zuperior_ skrev:
Porsche ser ut som en groda som du säger pga lyserna. Men annars är de ju rätt fina...men inget jag skulle vilja ha själv.

Nä fyfan, hellre en bucklig Honda Civic Coupe med rosa hjulmuttrar och lexusljus då.

Ungefär som när Volvo 740 raggarna säger att en Ferrari inte är unik och att dom hellre kör i sin Volvo.

Jonzie
4 maj 2010 · 16 Inlägg

PushedRay skrev:
Finns det nån som tycker dom är snygga ?

Nån finns det väll konstigt nog! men det finns också folk som gillar Volvo och det e ännu mer konstigt !

Jonzie
4 maj 2010 · 16 Inlägg

" kör " jag hellre en cykeljhjälm med ratt än en impreza gt !

ImprezaGC8 skrev:

_Zuperior_ skrev:
Porsche ser ut som en groda som du säger pga lyserna. Men annars är de ju rätt fina...men inget jag skulle vilja ha själv.

Nä fyfan, hellre en bucklig Honda Civic Coupe med rosa hjulmuttrar och lexusljus då.

Ungefär som när Volvo 740 raggarna säger att en Ferrari inte är unik och att dom hellre kör i sin Volvo.

TRYIT Teddan
4 maj 2010 · 2 495 Inlägg

Jag tycker porscharna är snygga

www.byebyepolizei.se, för dig som gillar snabba bilar
BMW 118d "miljöbilen" (2009)
Subaru Impreza Wrx "Isbilen" (2001)
Thunderbird88 A small step for Sloth, a giant leap for Slothkind
4 maj 2010 · 3 929 Inlägg

Jonzie skrev:
" kör " jag hellre en cykeljhjälm med ratt än en impreza gt !

ImprezaGC8 skrev:

_Zuperior_ skrev:
Porsche ser ut som en groda som du säger pga lyserna. Men annars är de ju rätt fina...men inget jag skulle vilja ha själv.

Nä fyfan, hellre en bucklig Honda Civic Coupe med rosa hjulmuttrar och lexusljus då.

Ungefär som när Volvo 740 raggarna säger att en Ferrari inte är unik och att dom hellre kör i sin Volvo.

Varför gå på folk med vad dom säger?
Du har ju själv inte ens en bil uppe på garaget, troligtvis en rostig 740 smile

Själv tycker jag att porshar kan vara snygga, men väldigt överskattade.

Kolla gärna in min garage tråd - Garaget Zoo! - http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=203067
Ford Thunderbird "Procharged 306" (1988)
Dodge Viper GTS "Huggormen" (1998)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang