Eftersnack: 2:a Södertälje träffen Moraberg 9/5 kl 19:00

D_MAN ?
9 maj 2010 · 1 038 Inlägg

Vi slapp ju regnet iaf men satan va kallt de va.

Tack Danne & co för att ni fixa stege osv, mycket bra gjort smile

Va e lyckad kväll med många repor och fritt från blåbären.

Mvh Danne
Hated by plenty, wanted by many. Disliked by some, but confronted by none.
Can't do the time, don't do the crime!
El_Zeta
9 maj 2010 · 7 Inlägg

Mycket bra arrangerat! Både stegen och att styra bort publik-bilarna. Synd på moppeåkarna som åker fullt mellan bilarna.

Lundberg87
9 maj 2010 · 242 Inlägg

Tack för en trevlig och lyckad kväll alla inblandade. Va riktigt kul att få köra av sig lite. Dock med lite grepp svårigheter men det gick ju tillslut smile

Senast redigerat av Lundberg87 (9 maj 2010)

Mercedes E300 Bluetec "Brukis Dragbil" (2008)
BMW E36 Turbo "Projekt" (1994)
Audi RS4 (2001)
nsa
9 maj 2010 · 73 Inlägg

Fan va irriterande det är med bilförare som ska köra fort bland människor!!! Bland andra en Opel Vectra OPC och en BMW Z3 när alla gick mot parkeringen, ni ska skämmas.... faan, någon kan ju springa/gå ut i vägen. Måste någon bli påkörd och dö för att folk ska lära sig???

Tack till alla arrangörer - utmärkt träff!cool

Senast redigerat av nsa (11 maj 2010)

Toyota MR2 GT "2" (1993)
Turbo-Danne
9 maj 2010 · 157 Inlägg

Tack så mycke för alla som hjälpte till, publiken som skötte sig hyffsat vad jag vet och till alla som körde. Mycke lyckad kväll och stegen flöt riktigt bra som den ska göra. Vi kommer nog ha en ensam förarträff innan då det är mycke lugnare att snacka genom saker och ting och det verkade vara uppskattat att ha det så.

Jag är nöjd iallafall, bra start på säsongen. Hoppas på mera lyckade träffar och att folk lugnar ner sig lite på träffarna och efter aktiviteter. KÖR LUGNT, det tjänar alla på.

_Tony_ ???
9 maj 2010 · 661 Inlägg

Jag tyckte det var en hellyckad kväll.
Tyvärr gick inte min repa som väntat sad spann bort mej totalt.. men men,... fick ta lite kort iaf... ska se om de blev nånting att använda... lägger upp lite kort imorgon..

BlauMes
9 maj 2010 · 1 801 Inlägg

Riktigt trevligt! Vart lite jobbig väntan dock på körandet tongue

Foton kommer upp imorgon eller om jag hittar energin ikväll roll

Saab 9-3 (2008)
fripppe
9 maj 2010 · 147 Inlägg

Tack för en lyckad träff och framförallt ett stort tack till alla arrangörer smile

Tony : Vill du ha revansch så ställer jag upp. Nästan identiska bilar så det kunde slutat hur som helst wink

//Fredrik
BMW 540I "Höjdrädd" (1999)
K_Lindell
9 maj 2010 · 104 Inlägg

Tack för en bra kväll men väntan på körandet var inte så kul

mvh

_Tony_ ???
9 maj 2010 · 661 Inlägg

fripppe skrev:
Tack för en lyckad träff och framförallt ett stort tack till alla arrangörer smile

Tony : Vill du ha revansch så ställer jag upp. Nästan identiska bilar så det kunde slutat hur som helst wink

haha ja vi får ta de... då ska ja inte ha anti-spinnen ur tongue

Senast redigerat av _Tony_ (9 maj 2010)

Turbo-Danne
9 maj 2010 · 157 Inlägg

K_Lindell skrev:
Tack för en bra kväll men väntan på körandet var inte så kul

mvh

Kan ju förstå det. Men nu ville vi ha en lyckad stege så va vi tvungna att göra så. Fast samtidigt förstår jag inte varför alla va tvungna att åka kl 8 från moraberg. Bara föratt några som eventuellt skulle köra åkte iväg, va planerat men att alla drog kan inte vi göra nåt åt saken. Brukar aldrig bli nånting innan 9 ändå så förstår inte varför folk ska ha så bråttom därifrån.

Hade alla stannat kvar i moraberg längre och gått runt och tittat på bilar och åkt ut senare hade ni inte behövt vänta så länge.. Upp till var och en när ni sticker och vill stå där ute och vänta.

Tar ändå ett tag och få ihop bilar och fixa med allt. Det går inte tyvärr på 10min och få det bra.

Vill ni inte vänta så åk dit senare. Svårare än så är det inte.

Senast redigerat av Turbo-Danne (9 maj 2010)

BlauMes
9 maj 2010 · 1 801 Inlägg

Turbo-Danne skrev:

K_Lindell skrev:
Tack för en bra kväll men väntan på körandet var inte så kul

mvh

Kan ju förstå det. Men nu ville vi ha en lyckad stege så va vi tvungna att göra så. Fast samtidigt förstår jag inte varför alla va tvungna att åka kl 8 från moraberg. Bara föratt några som eventuellt skulle köra åkte iväg, va planerat men att alla drog kan inte vi göra nåt åt saken. Brukar aldrig bli nånting innan 9 ändå så förstår inte varför folk ska ha så bråttom därifrån.

Hade alla stannat kvar i moraberg längre och gått runt och tittat på bilar och åkt ut senare hade ni inte behövt vänta så länge.. Upp till var och en när ni sticker och vill stå där ute och vänta.

Tar ändå ett tag och få ihop bilar och fixa med allt. Det går inte tyvärr på 10min och få det bra.

Vill ni inte vänta så åk dit senare. Svårare än så är det inte.

Är väl lite så att om en åker så börjar fler också åka och till slut alla.

Saab 9-3 (2008)
La-Facone
9 maj 2010 · 40 Inlägg

Tyckte träffen var riktigt bra... Tummen upp till er som fixade allt..

Senast redigerat av La-Facone (9 maj 2010)

Capo Di Capo La grande Facone
Turbo-Danne
9 maj 2010 · 157 Inlägg

BlauMes skrev:

Turbo-Danne skrev:

K_Lindell skrev:
Tack för en bra kväll men väntan på körandet var inte så kul

mvh

Kan ju förstå det. Men nu ville vi ha en lyckad stege så va vi tvungna att göra så. Fast samtidigt förstår jag inte varför alla va tvungna att åka kl 8 från moraberg. Bara föratt några som eventuellt skulle köra åkte iväg, va planerat men att alla drog kan inte vi göra nåt åt saken. Brukar aldrig bli nånting innan 9 ändå så förstår inte varför folk ska ha så bråttom därifrån.

Hade alla stannat kvar i moraberg längre och gått runt och tittat på bilar och åkt ut senare hade ni inte behövt vänta så länge.. Upp till var och en när ni sticker och vill stå där ute och vänta.

Tar ändå ett tag och få ihop bilar och fixa med allt. Det går inte tyvärr på 10min och få det bra.

Vill ni inte vänta så åk dit senare. Svårare än så är det inte.

Är väl lite så att om en åker så börjar fler också åka och till slut alla.

Visst är det så men det går inte snabbare för det tyvärr. Som sagt är det fortfarande upp till var och en när man åker. Men men, det blir varmare ute snart. hahaha

Senast redigerat av Turbo-Danne (9 maj 2010)

Yanni Volvo förare
9 maj 2010 · 102 Inlägg

Riktigt bra kväll smile  Fick till slut med båda bilarna, dock att en av bilen fick stå i väggrenen en stund, fälgen var på väg av smile

sebbe666 No Shame Racing Crew
9 maj 2010 · 680 Inlägg

Tyckte det gick jävligt bra ikväll, grym innsats (stavning) med stegen danne,,och alla andra som hjälpte till..
Tack till alla som lyssnade i publiken,blir mycket bättre om alla samarbetar,sen finns det alltid nöter som inte vet ur man beter sig....
Men jag tyckte att det var en grymt bra kväll.mvh skånigen

edit...tack till alla som gjorde denna kväll mylig....

Senast redigerat av sebbe666 (10 maj 2010)

No Shame Racing Crew
BMW 520d (2012)
tooffen STHLM(S)LOW
10 maj 2010 · 420 Inlägg

de va kul kul massor av fina bilar och folk synd att mera folk inte ville racea:D

Volkswagen Golf MKVI GTI "STERTMAN MOTORSPORT" (2010)
D_Trygg
10 maj 2010 · 39 Inlägg

kanon bra återkommer garanterat..... med bättre grepp smile

CivicW
10 maj 2010 · 24 Inlägg

Låter ju som en riktig underbar träff nu när jag läser genom tråden. Synd att man säljv inte hann komma,  lägg upp bilder ni som har tagit så att man får en bild fast man missade träffen sad

tummen upp för dom som har tagit hand om det hoppas samma lyckat träff o ännu bättre nästa gång !!

Honda Civic/crx "W R" (1990)
Honda Civic ED6/B18c/Turbo "- One Of A Kind -" (1988)
Chippen88
10 maj 2010 · 1 309 Inlägg

fan att man missa träffen, lyckades somna i soffan :S. verkar som den blev riktigt lyckad. får satsa på nästa träff

Kolla gärna in detta projekt som jag är involverad i.
http://www.garaget.org/EdstromRacing
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang