Köp Råd : E46 M3 vs Skyline GTR R34

328cabbish
13 juni 2010 · 827 Inlägg

Har en unik m3.a e46 som kommer ut på annons snart! ägs av jam_jam idag.

Ingen dör oskuld för livet f*ckar oss alla!
Mercedes 320ce "Amg" (1995)
InX-Engineering
13 juni 2010 · 138 Inlägg

328cabbish skrev:
Har en unik m3.a e46 som kommer ut på annons snart! ägs av jam_jam idag.

Hans är ju SMG...

328cabbish
18 juni 2010 · 827 Inlägg

smg är ju kul!spark i röven hahah

Ingen dör oskuld för livet f*ckar oss alla!
Mercedes 320ce "Amg" (1995)
Albertoo
18 juni 2010 · 538 Inlägg

328cabbish skrev:
Har en unik m3.a e46 som kommer ut på annons snart! ägs av jam_jam idag.

måste bara fråga vad som är unikt med den? ser ut o vara orginal i mina ögon.(förrutom fälgarna då)

Go_sideways
18 juni 2010 · 428 Inlägg

Albertoo skrev:

328cabbish skrev:
Har en unik m3.a e46 som kommer ut på annons snart! ägs av jam_jam idag.

måste bara fråga vad som är unikt med den? ser ut o vara orginal i mina ögon.(förrutom fälgarna då)

haha undrar jag med xD

328cabbish
18 juni 2010 · 827 Inlägg

haha då är ni fan blinda... csl lucka,csl diffuser,kolfiber njurar,kolfiber gjälar,h&r sänknings kit. kallar ni det original med bara fälgar?

Ingen dör oskuld för livet f*ckar oss alla!
Mercedes 320ce "Amg" (1995)
TPRcing
18 juni 2010 · 4 Inlägg

röst lagd på  R34an
Japcity.com där finns feta japarnare. kolla där!

Go_sideways
18 juni 2010 · 428 Inlägg

328cabbish skrev:
haha då är ni fan blinda... csl lucka,csl diffuser,kolfiber njurar,kolfiber gjälar,h&r sänknings kit. kallar ni det original med bara fälgar?

Visst är där bytt saker. Klart den är lite annorlunda. Men skulle ändå inte vilja säga unik på det viset. Men klart fet. Inget fel bilen smile

328cabbish
19 juni 2010 · 827 Inlägg

så länge den sticker ut ur mängden så väljer jag att kalla den unik! :-)
nu håller vi oss till tråden

Ingen dör oskuld för livet f*ckar oss alla!
Mercedes 320ce "Amg" (1995)
ljungberg_sthlm
14 november 2010 · 5 Inlägg

Vad är det för nötter som skriver i denna tråden? Uttalar sig om saker dom inte har en aning om.

Bil har du säkert redan köpt. Men att jämföra en M3 med en GT-R34 är som äpplen och päron. M3 = lättare bil, bakhjulsdriven. GT-R34 = 4 wd, 4ws, tyngre bil, GT vagn.

Angående delar så skall man veta att GT-R34:an INTE är billig att hålla igång. Så är man ute efter en bil som är driftsnålare än GT-R34:an så skulle jag ha valt M3:an. Däremot tycker jag att M3 är en tråkig bil jämfört med en GT-R34. Du lär få mer uppmärksamhet samt du får en rejält ovanlig och rolig bil.

Vårdar du bara en 34:a och trimmar den på Rätt sätt så har du en fantastisk bil som verkligen har en egen karaktär. Angående kvaliteten så ligger 34:an i samma klass som en M3 då det var Japans Premiumvagn när den såldes. Man fick slanta närmare 800.000 kr i England för UK spec bilarna när dom såldes nya. När man stänger dörrarna samt känner på reglagen i en GT-R34 så förstår man att den är bastant byggd, det andas kvalitet.

Däremot har jag ett tips för Er som är sugna på 34:or, kolla efter ORIGINAL bilar. Inga söndertrimmade lik. Blir fruktansvärt dyrt om något går sönder då det är en high-tech vagn utan dess like.

Jeepo
2 oktober 2011 · 98 Inlägg

Tråden må vara död , men jag har kört båda bilarna och det är som natt och dag, Köpa en M3 är i princip som vanlig "sportigare" bil med lite pulver...

Själv så får jag ett stort leende på läpparna när jag trycker på i min skyline , även många andra tycker dem är roliga , även om dem blir omkörda smile

Som sagt , detta var min åsikt.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang