Eftersnack: Södertälje träff 11/7 kl: 19.00

Denniz-B
12 juli 2010 · 161 Inlägg

Så nu är alla skyltar Blurrade! så nu kan vi diskutera kvällen i stället;)

Gulo KEEP TO THE RIGHT IM BEHIND YOU!
12 juli 2010 · 51 Inlägg

Snygga bilder min lilla fick va med också big_smile

KEEP TO THE RIGHT IM BEHIND YOU!
Come to the dark side we have cookies!
Volkswagen Multivan "Boombox" (2018)
Volkswagen Polo gti "Ginger Efter min mamma R.I.P" (2009)
Bobbin_
12 juli 2010 · 68 Inlägg

Riktigt bra träff, behöver nog inte säga så mycket mer smile

AudiZack Living the good Life!
12 juli 2010 · 585 Inlägg

Så nu e vm över, ska försöka komma på nästa träff smile , wicked vi kan ta och dricka lite hallonsoda med bullarna jag och du nästa gång, har inte hunnit tack vare vm matcherna varje gång...

When the flag drops, the Bullshit stops.
fredde86
12 juli 2010 · 41 Inlägg

Tjo! Tack för ball kväll, nån som har en bild på min orange svarta camaro?? smile Tack på förhand!

Ford Mustang "Police edition" (1987)
Chevrolet 37 "Legend" (1937)
dbmike
12 juli 2010 · 591 Inlägg
DB-Jägarn
Volvo v40 2.0 Turbo "projekt 2016" (2000)
sebbe666 No Shame Racing Crew
12 juli 2010 · 680 Inlägg

Master_Blaster78 skrev:
http://www.garaget.org/mypage/gallery.php?user=Master_Blaster78&cat=105713

mycket trevliga bilder.....mvh sebbe / N.S.R

No Shame Racing Crew
BMW 520d (2012)
dbmike
12 juli 2010 · 591 Inlägg

sebbe666 skrev:

Master_Blaster78 skrev:
http://www.garaget.org/mypage/gallery.php?user=Master_Blaster78&cat=105713

mycket trevliga bilder.....mvh sebbe / N.S.R

Tackar mannen smile

DB-Jägarn
Volvo v40 2.0 Turbo "projekt 2016" (2000)
ThaLeffe
13 juli 2010 · 204 Inlägg

Nej ångar inte att jag sålde bilen nej inte ett dugg! Bmw hade varit fin match!

Men men kommer snart en ny dräpare big_smile

Senast redigerat av ThaLeffe (13 juli 2010)

Vem fan e evo-joCCe??
Evo VI GSR
WWW.JRM-RACING.SE
Chippen Bilplåtslagare/Bilbyggare
13 juli 2010 · 201 Inlägg

Juugge skrev:

Denniz-B skrev:

Juugge skrev:

Verkar bara va dom med personligskylt som inte är blurrade av någon anledning?

Många som har personligskylt har sagt till mig att dom tycker det är tråkigt att man blurra dom. med tanke på att dom köpt dom för att vara speciella. men så klart blurrar jag till nästa gång om ni inte vill att dom ska synas;)

Låter konstigt.

Inte tycka att jag är otrevlig eller så med denna fråga smile men varför blurrar du skyltar överhuvudtaget?
Måste ju finnas en anledning till att du blurrar från första början? (jag vet varför man blurrar) en vanliga ABC 123 skylt är lika personlig som en KALLE skylt. Blurra allt tycker jag är bäst smile

Låter inte alls konstigt smile

Vill nån sno bilen eller saker ifrån den hittar dom nog bilen och reg nummret ändå... inte så svårt att lägga in reg nr i sin telefon eller skriva upp om man har onda avsikter...

denniz du behöver inte lägga ner jobb på att blurra mina.

Cbc
Mazda RX 7 FC "Re aiyma Drift attack" (1987)
Natural
13 juli 2010 · 431 Inlägg

Chippen skrev:

Juugge skrev:

Denniz-B skrev:

Många som har personligskylt har sagt till mig att dom tycker det är tråkigt att man blurra dom. med tanke på att dom köpt dom för att vara speciella. men så klart blurrar jag till nästa gång om ni inte vill att dom ska synas;)

Låter konstigt.

Inte tycka att jag är otrevlig eller så med denna fråga smile men varför blurrar du skyltar överhuvudtaget?
Måste ju finnas en anledning till att du blurrar från första början? (jag vet varför man blurrar) en vanliga ABC 123 skylt är lika personlig som en KALLE skylt. Blurra allt tycker jag är bäst smile

Låter inte alls konstigt smile

Vill nån sno bilen eller saker ifrån den hittar dom nog bilen och reg nummret ändå... inte så svårt att lägga in reg nr i sin telefon eller skriva upp om man har onda avsikter...

denniz du behöver inte lägga ner jobb på att blurra mina.

Jag vill gärna att folk blurrar bilder på min bil..
Finns säkert några poliser/försäkringsnissar som sitter och kollar på detta forum.
Blir betydligt lättare för försäkringsbolag / polis att kartlägga allt bus om regnummer står med.

// Robin

HANBES E30 Kärlek
13 juli 2010 · 114 Inlägg

fredde86 skrev:
Tjo! Tack för ball kväll, nån som har en bild på min orange svarta camaro?? smile Tack på förhand!

Tack själv det va riktigt kul att du kom o va med,, fick höra att du inte hade med dig alla dina hästar hoppas du tar med dig de nästa gång riktigt fin bil
smile

NSR
basse

BMW 523ia M-paket "glidare" (2000)
Supra-Alex
13 juli 2010 · 449 Inlägg

Vart är alla bilder??? smile

Manken
13 juli 2010 · 194 Inlägg

Supra-Alex skrev:
Vart är alla bilder??? smile

Ligger på redigering. Kommer upp imorgon. (Ca 200 bilder) smile

Senast redigerat av Manken (13 juli 2010)

Larschon Beslutsångest.
13 juli 2010 · 322 Inlägg

Blev en riktigt bra kväll! Kommer nästa gång med wink

fredde86
13 juli 2010 · 41 Inlägg

besbes skrev:

fredde86 skrev:
Tjo! Tack för ball kväll, nån som har en bild på min orange svarta camaro?? smile Tack på förhand!

Tack själv det va riktigt kul att du kom o va med,, fick höra att du inte hade med dig alla dina hästar hoppas du tar med dig de nästa gång riktigt fin bil
smile

NSR
basse

Nja, har lite problem med soppan än så länge, bilen ska gå att varva lite mera... Ska se om lustgasen ger den en extra knuff... Men isåfall vill jag va med på stegen nästa gång wink , dåligt med jänkare där annars...

Chevrolet 37 "Legend" (1937)
Ford Mustang "Police edition" (1987)
Wicked
14 juli 2010 · 112 Inlägg

AudiZack skrev:
Så nu e vm över, ska försöka komma på nästa träff smile , wicked vi kan ta och dricka lite hallonsoda med bullarna jag och du nästa gång, har inte hunnit tack vare vm matcherna varje gång...

Skyll på VM wink Erkänn du vågade inte! Haha!

Men hallonsoda får vi väl ordna tycker jag, är ju ändå tjej, så jag kan bjuda wink

Audi TT RS "Wicked" (2011)
Andreas-
14 juli 2010 · 247 Inlägg

Riktigt trevligt! Lagt upp några bilder här: http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … 61&p=2 har mer men orkar inte lägga upp allt, nån bil ni söker pm:a.
Dom flesta bilderna är tagna efter Moraberg..

Senast redigerat av Andreas- (14 juli 2010)

HANBES E30 Kärlek
14 juli 2010 · 114 Inlägg

fredde86 skrev:

besbes skrev:

fredde86 skrev:
Tjo! Tack för ball kväll, nån som har en bild på min orange svarta camaro?? smile Tack på förhand!

Tack själv det va riktigt kul att du kom o va med,, fick höra att du inte hade med dig alla dina hästar hoppas du tar med dig de nästa gång riktigt fin bil
smile

NSR
basse

Nja, har lite problem med soppan än så länge, bilen ska gå att varva lite mera... Ska se om lustgasen ger den en extra knuff... Men isåfall vill jag va med på stegen nästa gång wink , dåligt med jänkare där annars...

jasså där ser man då får vi se hur bra det blir till nästa gång,, hoppas det blir final nästa gång smile fan skulle verkligen vara intressant o se smile

BMW 523ia M-paket "glidare" (2000)
WeDo
14 juli 2010 · 3 390 Inlägg

Hur många gånger måste jag säga till er om diskussioner ang race ? Ni har blivit tillsagda ett antal gånger tidigare och snart kommer ni inte få lägga ut någon info om södertälje träffar om ni inte tar och skärper er.

MVH

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang