Nån fler än mig som väntar på få sin nya iphone ?

ghost_boy83 CREW
3 augusti 2010 · 2 594 Inlägg

halloj fler som vändar på den där avin att få hämta ut sin iphone tongue
vilken leverantör valde ni ?
tror ni att ni kommer bli nöjda?

VLN denkz
3 augusti 2010 · 323 Inlägg

Jag väntar också på den fina lilla avin smile. Jag har haft "3" i 5 år så fick bli 3.
Nöjd blir jag nog, har pillat lite på en iphone 4. Gillar kameran.

Volvo V90 T5 R-design "Polestar" (2017)
Mortalis VW-nörd?
3 augusti 2010 · 4 332 Inlägg

vore f.ö. roligt om någon som beställt och väntar på sin skriver här och säger att han inte tror att han kommer bli nöjd...

ghost_boy83 CREW
3 augusti 2010 · 2 594 Inlägg

VLN skrev:
Jag väntar också på den fina lilla avin smile. Jag har haft "3" i 5 år så fick bli 3.
Nöjd blir jag nog, har pillat lite på en iphone 4. Gillar kameran.

nice skälv har jag telia ett måste här uppe i norrland har ochså pillat på den nya lite och tror att den kommer va kanon vi får se vem som får den först då hehe på telia sa dom 3-4v har snart gått 1v

Hamilton
3 augusti 2010 · 8 868 Inlägg

Meningslöst inlägg som saknar diskussionsunderlag.
http://www.garaget.org/forum/misc.php?action=forumRules

Låser härmed tråden.

Mvh.
Hamilton

Fotograf på tierpidag.se
chrizz Administratör
3 augusti 2010 · 11 790 Inlägg

Det här är off topic, och det här är en off topic-diskussion. Tråd upplåst.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
ghost_boy83 CREW
3 augusti 2010 · 2 594 Inlägg

tackar wink

VLN denkz
3 augusti 2010 · 323 Inlägg

ghost_boy83 skrev:

VLN skrev:
Jag väntar också på den fina lilla avin smile. Jag har haft "3" i 5 år så fick bli 3.
Nöjd blir jag nog, har pillat lite på en iphone 4. Gillar kameran.

nice skälv har jag telia ett måste här uppe i norrland har ochså pillat på den nya lite och tror att den kommer va kanon vi får se vem som får den först då hehe på telia sa dom 3-4v har snart gått 1v

Tro det är ungefär samma för alla. Till mig sa dem 2-3 veckor igår. Så alla opratörer och levrantörer får nog en sändning ungefär samtidigt. Beror dock lite på hur långt ifrån man bor opratörens lager också. Eftersom dem måste skicka den därifrån smile.

Volvo V90 T5 R-design "Polestar" (2017)
Pontus1991
3 augusti 2010 · 423 Inlägg

Köpte en 3GS i juni och ångrar mig enormt att jag inte väntade på 4an, verkar grymt go.

ghost_boy83 CREW
3 augusti 2010 · 2 594 Inlägg

Pontus1991 skrev:
Köpte en 3GS i juni och ångrar mig enormt att jag inte väntade på 4an, verkar grymt go.

fick inte dom som köpte 3gs ett erbjudande om att få teckna om sitt abonemang med 4g samtidigt slippa förhöjda på 3gs ? så sa en polare till mig som jobbar på telia de borde du kolla upp

Tomten Tomten
3 augusti 2010 · 1 065 Inlägg

Jag själv skippar 4. Säkert en bra telefon men jag ( och andra ) gillar inte nya modellen.
Ligger inte bra i handen och känns konstig.
4an är samma som 3a men med annan kamera osv.
Tycker inte den vart så farligt dyr men ändå känns det som ingen mobil kan vara värd den summan.

BMW 525i Touring M-sport "Familje Edition" (2002)
Chevrolet Impala 4dr HT "Pimpala" (1968)
Simon_84
3 augusti 2010 · 142 Inlägg

Väntar på en ny Iphone 3Gs för 2500:-.

Pontus1991
3 augusti 2010 · 423 Inlägg

ghost_boy83 skrev:

Pontus1991 skrev:
Köpte en 3GS i juni och ångrar mig enormt att jag inte väntade på 4an, verkar grymt go.

fick inte dom som köpte 3gs ett erbjudande om att få teckna om sitt abonemang med 4g samtidigt slippa förhöjda på 3gs ? så sa en polare till mig som jobbar på telia de borde du kolla upp

Hmm inte fått något, men det ska jag kolla upp!

alfredsson
3 augusti 2010 · 231 Inlägg

Jag väntar också. Enligt posten så är den i Jönköping just nu. Hoppas jag kan hämta ut den i morgon eftermiddag/kväll smile

Sanizz
3 augusti 2010 ·

Helt onödigt är grymt nöjd med min 3gs smile

ghost_boy83 CREW
4 augusti 2010 · 2 594 Inlägg

Sanizz skrev:
Helt onödigt är grymt nöjd med min 3gs smile

kul för dig! längtar som fan nu, man är som ett barn som väntar på julafton tongue här i sundsvall köade dom från torsdag kl 16-08 då dom öppnade på morgonen vid telia butiken hur såg de ut där ni bor?

alfredsson
4 augusti 2010 · 231 Inlägg

Fick min telefon idag big_smile big_smile

Bostrom RS
4 augusti 2010 · 886 Inlägg

Tomten skrev:
Jag själv skippar 4. Säkert en bra telefon men jag ( och andra ) gillar inte nya modellen.
Ligger inte bra i handen och känns konstig.
4an är samma som 3a men med annan kamera osv.
Tycker inte den vart så farligt dyr men ändå känns det som ingen mobil kan vara värd den summan.

Det är en ny design, konstruktion, helt ny hårdvara, display som är 4 gånger bättre etc etc. Inte riktigt samma som den gamla smile Den gamla var väl för övrigt typ lika dyr när den var ny?

Focus RS
Bostrom RS
4 augusti 2010 · 886 Inlägg

ghost_boy83 skrev:

Pontus1991 skrev:
Köpte en 3GS i juni och ångrar mig enormt att jag inte väntade på 4an, verkar grymt go.

fick inte dom som köpte 3gs ett erbjudande om att få teckna om sitt abonemang med 4g samtidigt slippa förhöjda på 3gs ? så sa en polare till mig som jobbar på telia de borde du kolla upp

Vad menar du? Att man får flytta över abonnemanget man tog på 3gs:en till iphone 4, istället för att behöva teckna ännu ett abonnemang på iphone 4?

Focus RS
ghost_boy83 CREW
4 augusti 2010 · 2 594 Inlägg

Bostrom skrev:

ghost_boy83 skrev:

Pontus1991 skrev:
Köpte en 3GS i juni och ångrar mig enormt att jag inte väntade på 4an, verkar grymt go.

fick inte dom som köpte 3gs ett erbjudande om att få teckna om sitt abonemang med 4g samtidigt slippa förhöjda på 3gs ? så sa en polare till mig som jobbar på telia de borde du kolla upp

Vad menar du? Att man får flytta över abonnemanget man tog på 3gs:en till iphone 4, istället för att behöva teckna ännu ett abonnemang på iphone 4?

det hade gått ut ett sms till dom som tecknat att dom kunde förlänga med en 4g i stället utat att få två förhöjda avgifter dvs att 3gsen blev gratis vet om det bara va dom i juni eller juli som tecknat

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang