Nån fler än mig som väntar på få sin nya iphone ?

VLN denkz
8 augusti 2010 · 323 Inlägg

När dem som beställt iphone och får den levererad så vore det najs om man skrev att man fått den här. Så de andra som inte fått får lite hopp ! smile

Volvo V90 T5 R-design "Polestar" (2017)
VLN denkz
13 augusti 2010 · 323 Inlägg

ingen här som fått sin iphone 4 än ?

Volvo V90 T5 R-design "Polestar" (2017)
VLN denkz
23 augusti 2010 · 323 Inlägg

Nu är iaf min på ingång. Skickas idag smile

Volvo V90 T5 R-design "Polestar" (2017)
-Ncs-
24 augusti 2010 · 321 Inlägg

Ähh väntar fortfarande på min, beställde på comviq.se med kontantkort den 11/8... fortfarande inte hört ett pip. Och till er som säger 4:an är samma som 3:an, ungefär att påstå ketchup smakar som senap, fast bara olika färger, kom igen nu... finns google, video, tester etc etc... iPhone 4 är en helt ny telefon, både med hårdvara och mjukvara.

Hur som helst, kanske bara är lite bitter över att min inte har kommit, men skönt att få skriva av sig lite smile

Hajk

Tough ain´t...ENOUGH!
dcay Licenssvetsare
24 augusti 2010 · 927 Inlägg

Fick orderbekräftelsen den 19e, fick den idag den 24e! Med telia smile Väntar dock fortfarande på SIMet

aha_100
24 augusti 2010 · 535 Inlägg

Igår skickades min 32a smile

Borde få den idag, alternativ att jag får en AVI imorgon. Störande att vänta en dag extra på den där lappen...

ghost_boy83 CREW
24 augusti 2010 · 2 594 Inlägg

suck väntar fortfarande på min står att dom väntar på leverans, beställde på nätet vilket var en miss från min sida får vänta 3v extra pga att dom skickar hem papper för påskrift sen måste man skicka in och då lägger dom ordern

dcay Licenssvetsare
24 augusti 2010 · 927 Inlägg

Nån som vet ifall man kan klippa det simet man har så att det passar? Hörde från nån att man kunde det men är VÄLDIGT skeptisk, lär ju gå några ledningar där ute också? annars hade det la inte vart så stort från början..


EDIT; Detta funkade INTE.... haha

Senast redigerat av dcay (24 augusti 2010)

VLN denkz
24 augusti 2010 · 323 Inlägg

Fick min 16Gb idag! Vilken j*vla telefon! big_smile

Volvo V90 T5 R-design "Polestar" (2017)
Ulf_W bilder.ulfw.se
24 augusti 2010 · 1 103 Inlägg

dcay skrev:
Nån som vet ifall man kan klippa det simet man har så att det passar? Hörde från nån att man kunde det men är VÄLDIGT skeptisk, lär ju gå några ledningar där ute också? annars hade det la inte vart så stort från början..


EDIT; Detta funkade INTE.... haha

Varför inte?
http://www.touchuserguide.com/2010/04/0 … micro-sim/

"He who sacrifices freedom for security deserves neither"
loudness
24 augusti 2010 · 4 554 Inlägg

blev lite förvirrad, den heter iphone 4g men stöder den 4g nät? trist å köpa en telefon för nästan 9papp med 3g när alla operatörer håller på som mest å monterar 4g master? eller är ja ute å cyklar?

Ulf_W bilder.ulfw.se
24 augusti 2010 · 1 103 Inlägg

loudness skrev:
blev lite förvirrad, den heter iphone 4g men stöder den 4g nät? trist å köpa en telefon för nästan 9papp med 3g när alla operatörer håller på som mest å monterar 4g master? eller är ja ute å cyklar?

Den heter iPhone 4 för det är 4:e generationen
4G är för data. För prat är det ju ingen vits ens med 3G, det bara slösar bandbredd och drar ur batteriet.

"He who sacrifices freedom for security deserves neither"
loudness
24 augusti 2010 · 4 554 Inlägg

Ulf_W skrev:

loudness skrev:
blev lite förvirrad, den heter iphone 4g men stöder den 4g nät? trist å köpa en telefon för nästan 9papp med 3g när alla operatörer håller på som mest å monterar 4g master? eller är ja ute å cyklar?

Den heter iPhone 4 för det är 4:e generationen
4G är för data. För prat är det ju ingen vits ens med 3G, det bara slösar bandbredd och drar ur batteriet.

mjo men man köper väl inte en iphone för att enbart prata i den wink

Ulf_W bilder.ulfw.se
24 augusti 2010 · 1 103 Inlägg

loudness skrev:
mjo men man köper väl inte en iphone för att enbart prata i den wink

Nä men har du sett nån annan telefon som stödjer 4G?

"He who sacrifices freedom for security deserves neither"
loudness
24 augusti 2010 · 4 554 Inlägg

Ulf_W skrev:

loudness skrev:
mjo men man köper väl inte en iphone för att enbart prata i den wink

Nä men har du sett nån annan telefon som stödjer 4G?

nope inte än men har hört att 4g näten byggs å tror inte mobiltillverkarna kommer va långt efter, googlade på 4g telefon och hittade htc evo4 om den finns å köpa vet jag ej men de fanns:D

ActWrong
25 augusti 2010 · 96 Inlägg

dcay skrev:
Fick orderbekräftelsen den 19e, fick den idag den 24e! Med telia smile Väntar dock fortfarande på SIMet

Samma dag som jag fick min orderbekräftelse. Vilket datum beställde du?

Btw ni som skriver att ni fått telefonerna skriv gärna ut vilket datum ni beställde.

ActWrong
25 augusti 2010 · 96 Inlägg

Ulf_W skrev:

loudness skrev:
mjo men man köper väl inte en iphone för att enbart prata i den wink

Nä men har du sett nån annan telefon som stödjer 4G?

Ja. htc evo 4g stödjer 4G. http://phandroid.com/2010/03/23/htc-evo … by-sprint/

henke_92 TBM NINJA
25 augusti 2010 · 917 Inlägg

jag beställde min iphone 4 den 11/8 och nu ärre den 25/8 och har fortfarandfe inte hört något, bara fått ett papper om kredit upplysning... sad det stod när jag beställde den att det skulle ta 17dagar...kan man lita på det? beställde från tele2 hemsida (stod leverans om 2-3 dagar om man skulle ha nytt nummer men jag ville behålla gamla)

im not drunk that's just torque steer
jorden är världens största räserbana, njut försiktigt...PFFFF haha
mobba mig inte, barnen är ju framtiden HAHA :D
Volvo 740 GL Turbo "BrehängsTurbon" (1989)
FireTraXX DFFL
25 augusti 2010 · 9 020 Inlägg

Ulf_W skrev:

dcay skrev:
Nån som vet ifall man kan klippa det simet man har så att det passar? Hörde från nån att man kunde det men är VÄLDIGT skeptisk, lär ju gå några ledningar där ute också? annars hade det la inte vart så stort från början..


EDIT; Detta funkade INTE.... haha

Varför inte?
http://www.touchuserguide.com/2010/04/0 … micro-sim/

Brorsan klippte och filade sitt gamla sim-kort när han fick sin iPhone 4 i väntan på sitt micro-sim.

EDIT:
Och det funkade utmärkt alltså.

Senast redigerat av FireTraXX (25 augusti 2010)

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
Backlundaren
25 augusti 2010 · 314 Inlägg

FireTraXX skrev:

Ulf_W skrev:

dcay skrev:
Nån som vet ifall man kan klippa det simet man har så att det passar? Hörde från nån att man kunde det men är VÄLDIGT skeptisk, lär ju gå några ledningar där ute också? annars hade det la inte vart så stort från början..


EDIT; Detta funkade INTE.... haha

Varför inte?
http://www.touchuserguide.com/2010/04/0 … micro-sim/

Brorsan klippte och filade sitt gamla sim-kort när han fick sin iPhone 4 i väntan på sitt micro-sim.

EDIT:
Och det funkade utmärkt alltså.

Haha jag klippte om mitt när jag fick den. Och jag lyckades inte trotts att jag följde instruktioner.
Men man skulle tydligen vara sjukt försiktig så man inte skadade kretsarna.. Och det är inte jag något vidare på tongue
Jag har haft en 3G i 1,5 år innan, Men gud vad nöjd jag är med allt utom att den gammla låg skönare i handen
/Erik

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang