Ni med VARNINGAR här på Gorg!

Marticus Meldem
18 mars 2011 · 917 Inlägg

Alecci skrev:

Marticus skrev:
fick en tillsägelse att sluta skriva "Hämtar popcorn" och "är det värt att hämta mer popcorn?" när det var 2 st i någon tråd som hade världens pajkastning, kul som satan var det att läsa och jag hävde iväg mina (ganska onödiga) inlägg av bara farten, haha smile

EDIT: Ja jusste ja, läste inte ordentligt, borde inte skrivit mitt inlägg alls då jag inte fick en varning, ber om ursäkt. men mitt inlägg kanske kan få någon att le iaf smile

Jag kan annars ge dig en varning om du absolut vill ha en? big_smile

Hahahaha! Hmmm... blir jag en i "coola gänget" då? smile isf skicka en på mig dirre!

(╯°□°)╯​︵ ┻━┻
Freddeponken
19 mars 2011 · 663 Inlägg

Marticus skrev:

Alecci skrev:

Marticus skrev:
fick en tillsägelse att sluta skriva "Hämtar popcorn" och "är det värt att hämta mer popcorn?" när det var 2 st i någon tråd som hade världens pajkastning, kul som satan var det att läsa och jag hävde iväg mina (ganska onödiga) inlägg av bara farten, haha smile

EDIT: Ja jusste ja, läste inte ordentligt, borde inte skrivit mitt inlägg alls då jag inte fick en varning, ber om ursäkt. men mitt inlägg kanske kan få någon att le iaf smile

Jag kan annars ge dig en varning om du absolut vill ha en? big_smile

Hahahaha! Hmmm... blir jag en i "coola gänget" då? smile isf skicka en på mig dirre!

skit i varningen utan hur mycket popcorn blev det då?

Marticus Meldem
19 mars 2011 · 917 Inlägg

Freddeponken skrev:

Marticus skrev:

Alecci skrev:

Jag kan annars ge dig en varning om du absolut vill ha en? big_smile

Hahahaha! Hmmm... blir jag en i "coola gänget" då? smile isf skicka en på mig dirre!

skit i varningen utan hur mycket popcorn blev det då?

va en jäkla pajkastning så en hel del blev det! om nom nom!

(╯°□°)╯​︵ ┻━┻
OmegaCoffe Dumpersförare.
17 januari 2013 · 970 Inlägg

Fick en varning nyligen för att jag var uppkäfftig. men att han var likadan det åkte han inte på. är det bara här på garaget det sitter moderatorer som ska bestämma hur man ska bete sig.
inte lönt att ens skriva på forum snart utan att man ska få en varning för man kanske skriver idiot till någon igen.
ops nu får jag kanske en varning till för att jag skrev idiot.roll

2010/08/27 kom vår dotter Linnea.
2013/06/13 kom vår son Jacob
Opel Omega 2,0 16V /97
Volvo V70 (2000)
Cadillac_The_King
17 januari 2013 ·

VolvoCoffe skrev:
Fick en varning nyligen för att jag var uppkäfftig. men att han var likadan det åkte han inte på. är det bara här på garaget det sitter moderatorer som ska bestämma hur man ska bete sig.
inte lönt att ens skriva på forum snart utan att man ska få en varning för man kanske skriver idiot till någon igen.
ops nu får jag kanske en varning till för att jag skrev idiot.roll

låter kul får väl kalla dig för varningen 1 då hehe=)

tänkte åkso på det här om dagen o starta en sådan här tråd om varningar
men tänkte först nä bllir väl bara påhoppad som vanligt när man skriver något här
så jag kan lika gärna ta 20 varningar om det är  så hehe snygg jänk du hade på din sida
fresten

Hamilton
17 januari 2013 · 8 869 Inlägg

VolvoCoffe skrev:
Fick en varning nyligen för att jag var uppkäfftig. men att han var likadan det åkte han inte på. är det bara här på garaget det sitter moderatorer som ska bestämma hur man ska bete sig.
inte lönt att ens skriva på forum snart utan att man ska få en varning för man kanske skriver idiot till någon igen.
ops nu får jag kanske en varning till för att jag skrev idiot.roll

Varför inte bara låta bli att skriva inlägg i stället för att kalla någon för en Idiot?
Behandla andra som du själv vill bli behandlad ock vanligt sunt furnuft kommer man långt med.


Mvh
Hamilton

Fotograf på tierpidag.se
OmegaCoffe Dumpersförare.
18 januari 2013 · 970 Inlägg

Hamilton skrev:

VolvoCoffe skrev:
Fick en varning nyligen för att jag var uppkäfftig. men att han var likadan det åkte han inte på. är det bara här på garaget det sitter moderatorer som ska bestämma hur man ska bete sig.
inte lönt att ens skriva på forum snart utan att man ska få en varning för man kanske skriver idiot till någon igen.
ops nu får jag kanske en varning till för att jag skrev idiot.roll

Varför inte bara låta bli att skriva inlägg i stället för att kalla någon för en Idiot?
Behandla andra som du själv vill bli behandlad ock vanligt sunt furnuft kommer man långt med.


Mvh
Hamilton

tycker det är lite fjantigt att man ska amnäla en person för en sån sak. trodde inte man gick i skolan igen och att det fanns lärare man går och bölar till.
Hur kan det komma sig att så många inte får varningar som skriver både det ena och andra?

2010/08/27 kom vår dotter Linnea.
2013/06/13 kom vår son Jacob
Opel Omega 2,0 16V /97
Volvo V70 (2000)
OmegaCoffe Dumpersförare.
18 januari 2013 · 970 Inlägg

Chevrolet_v8 skrev:

VolvoCoffe skrev:
Fick en varning nyligen för att jag var uppkäfftig. men att han var likadan det åkte han inte på. är det bara här på garaget det sitter moderatorer som ska bestämma hur man ska bete sig.
inte lönt att ens skriva på forum snart utan att man ska få en varning för man kanske skriver idiot till någon igen.
ops nu får jag kanske en varning till för att jag skrev idiot.roll

låter kul får väl kalla dig för varningen 1 då hehe=)

tänkte åkso på det här om dagen o starta en sådan här tråd om varningar
men tänkte först nä bllir väl bara påhoppad som vanligt när man skriver något här
så jag kan lika gärna ta 20 varningar om det är  så hehe snygg jänk du hade på din sida
fresten

Ja jag får kanske byta till det namnet smile
jo den duger, ligger fel motor bara. finns bara en 82 i sverige rullande.

2010/08/27 kom vår dotter Linnea.
2013/06/13 kom vår son Jacob
Opel Omega 2,0 16V /97
Volvo V70 (2000)
Germax
18 januari 2013 · 12 086 Inlägg

Jag rekommenderade en kompis att köra in sin moppe i en vägg när han hade problem. Jag vart avstängd i 20 år utan varning big_smile På ett helt annat forum alltså..

OmegaCoffe Dumpersförare.
18 januari 2013 · 970 Inlägg

Germax skrev:
Jag rekommenderade en kompis att köra in sin moppe i en vägg när han hade problem. Jag vart avstängd i 20 år utan varning big_smile På ett helt annat forum alltså..

Snacka om att dom tog det lite väl. jisses

2010/08/27 kom vår dotter Linnea.
2013/06/13 kom vår son Jacob
Opel Omega 2,0 16V /97
Volvo V70 (2000)
torpis Forummoderator
19 januari 2013 · 10 576 Inlägg

VolvoCoffe skrev:
Hur kan det komma sig att så många inte får varningar som skriver både det ena och andra?

För att Garaget inte har anställda vars uppgift är att scanna forumets alla nya inlägg.  De flesta som agerar här är frivilliga som gör så gott vi hinner.  Jag vill påstå att 90% märker du inte eftersom det sker i det dolda. Stoppa spam-bots, flytta trådar, ta bort helt galna inlägg mm.

Så både runkiga bilar och beska kommentarer kommer att slinka genom, men det är så det fungerar. Rapporterar alla användare flitigt så fångas betydligt mera dock.

Det kan ju vara så att användare 1 och 2 gör lika låga inlägg varav användare 2 varnas eftersom han har en historik av trubbel medens den andre inte har det. Allt hänger ihop på sitt sätt på gott och ont.  Tar man det lillal ugna och filurar lite så är det ganska naturligt faktiskt.

-=[Performance by Torpis]=-
Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-
Volvo S40 2.0t "Performance by Torpis" (2000)
Hyundai Ioniq "Deep Blue" (2019)
granadadr
19 januari 2013 · 7 302 Inlägg

torpis skrev:

VolvoCoffe skrev:
Hur kan det komma sig att så många inte får varningar som skriver både det ena och andra?

För att Garaget inte har anställda vars uppgift är att scanna forumets alla nya inlägg.  De flesta som agerar här är frivilliga som gör så gott vi hinner.  Jag vill påstå att 90% märker du inte eftersom det sker i det dolda. Stoppa spam-bots, flytta trådar, ta bort helt galna inlägg mm.

Så både runkiga bilar och beska kommentarer kommer att slinka genom, men det är så det fungerar. Rapporterar alla användare flitigt så fångas betydligt mera dock.

Det kan ju vara så att användare 1 och 2 gör lika låga inlägg varav användare 2 varnas eftersom han har en historik av trubbel medens den andre inte har det. Allt hänger ihop på sitt sätt på gott och ont.  Tar man det lillal ugna och filurar lite så är det ganska naturligt faktiskt.

hur rapporterar man då? ursäkta att jag är korkad sad

Ford Mondeo 2,2 Sport edition "Semesterbilen" (2010)
Ford Mondeo 2,2 "Brandbilen" (2010)
Ford Granada 2,8i "Turbo edition" (1985)
torpis Forummoderator
19 januari 2013 · 10 576 Inlägg

granadadr skrev:
hur rapporterar man då? ursäkta att jag är korkad sad

Sjukt korkat ;-)

Det sitter ett vitt utropstecken in en röd ram lite här och var, klicka på den så kommer du vidare. smile

-=[Performance by Torpis]=-
Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-
Volvo S40 2.0t "Performance by Torpis" (2000)
Hyundai Ioniq "Deep Blue" (2019)
granadadr
19 januari 2013 · 7 302 Inlägg

torpis skrev:

granadadr skrev:
hur rapporterar man då? ursäkta att jag är korkad sad

Sjukt korkat ;-)

Det sitter ett vitt utropstecken in en röd ram lite här och var, klicka på den så kommer du vidare. smile

hahahahahahahahah TACK smile

Neos34 Garaget vän, igen.
20 januari 2013 · 5 687 Inlägg

Germax skrev:
Jag rekommenderade en kompis att köra in sin moppe i en vägg när han hade problem. Jag vart avstängd i 20 år utan varning big_smile På ett helt annat forum alltså..

--:--

Samma för mig, när jag sanninges ord till just en moderator. (Ett helt annat forum)
Men sen fick jag komma tillbaka på en oder. Och ja jag är fortfarande medlem där, men tänker hoppa av.
För dom är spån hela bunten, tyvärr..

Senast redigerat av Neos34 (25 januari 2013)

Mvh. Neos34, från Mölndal/Bifrost
MeloveGolf Vw trimmare
20 januari 2013 · 2 995 Inlägg

torpis skrev:
Så både runkiga bilar och beska kommentarer kommer att slinka genom.

Så bilporr är okej alltså wink

BMW X3 "3.0i Vardagsbilen" (2004)
torpis Forummoderator
20 januari 2013 · 10 576 Inlägg

MeloveGolf skrev:

torpis skrev:
Så både runkiga bilar och beska kommentarer kommer att slinka genom.

Så bilporr är okej alltså wink

Ja, det har diskuterats en del kring vissa användare som är förtjusta i att visa sina tuttar och det står inget i reglerna mot det så det är okej. Är det bilder till en bil får det däremot inte användas som lockbild.

-=[Performance by Torpis]=-
Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-
Volvo S40 2.0t "Performance by Torpis" (2000)
Hyundai Ioniq "Deep Blue" (2019)
guwib
25 januari 2013 · 624 Inlägg

vilket daltande..frågor som tex: vad har jag för lampor i min bil.. besvaras enklast med: tiita i instruktionsboken IDIOT!!

who´s the man?
guwib
25 januari 2013 · 624 Inlägg

snacket om sunt förnuft funkar ju inte heller eftersom de flesta är så efterblivna och varken skirver med punkt eller mellanslag samt även skriver talspråk eller bara rakt ut vad de har i sina tomma huvuden vilket gör det jäkligt svårt för oss få normala som faktiskt kan läsa och skriva att förstå ett dugg av vad som sagts likaså är oftast deras meningsuppbyggnad helt åt helvete kan inte stava kan inte läsa och har inget sunt förnuft söker inte innan man startar en ny tråd etc....

förtsår ni felen i texten ovan?


varför kallar man inte längre saker vid dess rätta namn? en iditt är en idiot!
enkelt!

who´s the man?
Cadillac_The_King
25 januari 2013 ·

guwib skrev:
snacket om sunt förnuft funkar ju inte heller eftersom de flesta är så efterblivna och varken skirver med punkt eller mellanslag samt även skriver talspråk eller bara rakt ut vad de har i sina tomma huvuden vilket gör det jäkligt svårt för oss få normala som faktiskt kan läsa och skriva att förstå ett dugg av vad som sagts likaså är oftast deras meningsuppbyggnad helt åt helvete kan inte stava kan inte läsa och har inget sunt förnuft söker inte innan man startar en ny tråd etc....

förtsår ni felen i texten ovan?


varför kallar man inte längre saker vid dess rätta namn? en iditt är en idiot!
enkelt!

Det var väl endå omoget skrivit.Det finns dom som har läs och skriv svårig heter.
Själv tycker jag att det är förbannat omoget. Så du skriver du är fan inte perfekt heller.
Tänk på det nästa gång innan du öppnar din käft blir så irreterad på folk som tror att dom är störst och vackrast
. Bara för att dom kan sätta rätt punkt på rätt plats det kallas för mobbning

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang