Eftersnack Södertälje No Shame Racing.

sebbe666 No Shame Racing Crew
23 augusti 2010 · 680 Inlägg

Tack alla för en underbar träff! Kul att det är så många som dyker upp på träffarna ;D
Det skulle vara trevligt om ni som har tagit bilder samt filmer kan lägga upp dom här eller på facebook: No Shame Racing.

TÄNK på att inte prata för mycket om natt aktivteten nu!!!!!!!!!!!

Sebbe NSR Crew

Senast redigerat av sebbe666 (23 augusti 2010)

No Shame Racing Crew
BMW 520d (2012)
JensenStyle JensenStyle
23 augusti 2010 · 18 Inlägg

Yes, skit skoj me mycket folk! Synd bara att farbror blå ska förstöra allt...vill ju se finalerna big_smile

Skitsamma här e lite bilder från senaste träffen! Inte så många, kanske inte så bra men dom duger ^^


http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … cat=107211

waern
23 augusti 2010 · 72 Inlägg

vart en bra träff:) fast en skjuten kylarslang:) ingen som fick några bilder på min vita Impreza?

Wrom Wrom
CarpeDiem German Engineering
24 augusti 2010 · 9 083 Inlägg

Som jag nämnde på förra tråden så hade man riktigt kul på träffen smile Bilder ska läggas upp under veckan, så fort de är redigerade smile

Mvh

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)
Denniz-B
24 augusti 2010 · 161 Inlägg

Min kamera gjorde inte som jag ville i söndags men fick några bilder i allafall.

Finns på www.dbfoto.se 
Klicka på: galleri sen på enenemang!

BuRrE08
24 augusti 2010 · 678 Inlägg

Denniz-B skrev:
Min kamera gjorde inte som jag ville i söndags men fick några bilder i allafall.

Finns på www.dbfoto.se 
Klicka på: galleri sen på enenemang!

Vart ju riktigt bra bilder ju smile

Hamilton
24 augusti 2010 · 8 868 Inlägg

§4 Rubriksanvisningar: Evenemangsforum
Rubriken skall alltid börja med ett av följande prefix: "Inför:", "Eftersnack:" eller "Angående:"

Rubriker med "Inför:" och "Eftersnack:" måste även alltid innehålla TRÄFFNAMN (korrekt officiellt namn), ORT samt DATUM
http://www.garaget.org/forum/misc.php?action=forumRules

i och med att förra tråden blev låst så är det inte Ok att starta en ny tråd om samma träff då det redan är uppenbart vad den handlar om.


Mvh
Hamilton

Fotograf på tierpidag.se
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang