Håller på med Körkortet Behöver tips.

Blyfot_Racing
6 oktober 2010 · 904 Inlägg

körkortat är la det viktigaste man gör i livet NÄSTAN i allafall ta god tid på dig jag hittar du en bra körlärare så lär du dig massor. viist det är svin dyrt. men tror att jag pratar för alla att man inte vill träffa på en person som passar i programmet våra värsta bilförare ala Gurkan.. man får bas kunskaperna hos körskolan sen lär man sig nåt nytt varje dag.

AUTOTECH S60 power
Volvo S60R "Magic blue" (2005)
Peter_Eriksson luftgekühlt für alle
6 oktober 2010 · 3 068 Inlägg

men varför ska han ta god tid på sig när det bara är en poäng från att klara teorin?

antingen gör testet några ggr som man får med boken, annars är bonniers trafikskola mkt bra, bara att köra igenom ett par ggr o göra testet i slutet. Så jäkla svårt är det inte att lära sig några regler.

Blyfot_Racing
6 oktober 2010 · 904 Inlägg

som sagt vill ju inte möta en person i trafiken som gurkan eller andra personer som inte har där å göra

AUTOTECH S60 power
Volvo S60R "Magic blue" (2005)
mumifix
7 oktober 2010 · 192 Inlägg

ska kolla igenom boken igen. har ny tid på onsdag nästa vecka. de jag tycker är svårt är att frågorna är formulerade på helt annat sätt men de är så klart samma frågor,

Volvo 855 (1994)
Noxxer
7 oktober 2010 · 1 482 Inlägg

Blyfot_Racing skrev:
som sagt vill ju inte möta en person i trafiken som gurkan eller andra personer som inte har där å göra

Du möter dom varrenda gång du sätter dig i bilen och kör , lovar dig wink

BLT Service
Theracords Music Label
Peter_Eriksson luftgekühlt für alle
7 oktober 2010 · 3 068 Inlägg

1 av 10 som kör bil är berusad. Tror att vi ska oroa oss lika mkt för dem som de som har svårt att sätta teoriprovet.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang