Bromsa Håravfall/Tunnhårig, Hårlaser

AlandsAdde
30 augusti 2010 · 38 Inlägg

Undrade lite om det är flera där ute som fått bra resultat med Laser.
Säjlv så märkte jag på mornarna i duschen att det var extra mycket hår i silen samt i händerna när man shamponerat, då tappade jag massa efter en stressig racing period dom 3-4 senaste åren, men nu är jag tok nöjd med bromsningen efter halva behandlingstiden och flera fjun har blivit kraftigare.

Har även en vän som gjort det och fått tokbra bromsning av håravfallet..
Hon märkte direkt i borsten på morgonen efter 2-3mån.

nån av er som testat eller andra produkter som gjort susen?

skriv här eller skicka pm om du har frågor eller kan ge en bra utvärdering av olika produkter.. cool

Toyota Supra MKIV "Wheel Spinner" (1995)
Porsche 997 Turbo RS 1250hp "SpeedracerZ Porschen" (2007)
Toyota Supra Mkiv "Team Driftpower Leif Häuselmann" (1994)
Volvo950turbo
30 augusti 2010 · 46 Inlägg

är tunnhåig men har inte provat något, snaggade av mig allt och trivdes med det, tror det är försent att påbörja något för mig nu.

Nu söker jag mer efter något som gör att jag slipper raka skallen varje dag. alltså permanent borttagning smile

Vill ha volvo 960 med 850 motor!
ghost_boy83 CREW
30 augusti 2010 · 2 594 Inlägg

skulle ochså gärna vilja veta vilja produkter som är bra

Germax
31 augusti 2010 · 12 086 Inlägg

Jag använde nått skit man spruta i hårbotten när jag va 18 och började tappa hår, höll på i 6 mån men funka inte alls. Men strax efter att jag sluta sluta jag tappa hår tongue Detta är drygt 5 år sedan.

Alex_M Steker som aldrig förr
31 augusti 2010 · 503 Inlägg

ja har knappt nå hår alls så jag kör rakat. going for the badboy look haha big_smile

8-)
AlandsAdde
31 augusti 2010 · 38 Inlägg

Jag kan stort rekomendera Rogaine från england http://www.minoxidil-direct.co.uk/Rogaine_Foam.htm
därifrån köper flera vänner till mej.
Men kom ihåg ni får inte anända ett shampo med silicon, då blir det som en hinna i hårbotten så att minoxidilen (Rogainen) inte komer ner i hårbotten där den skall göra nytta för att bromsa din DHT halt samt öppna artärerna så du får mera näring till hårsäckarna genom blodet.
Detta tilsammans med Hårlaser blir en mycket bra kombination samt riktigt bra resultat får du även om du äter Propecia här har du massa info om den samt eventuella biverkningar.
http://www.newhairclinic.se/webform/

någon som testat bara propecia? eller vad som fungerat bäst för er och behandlingar??

Toyota Supra MKIV "Wheel Spinner" (1995)
Toyota Supra Mkiv "Team Driftpower Leif Häuselmann" (1994)
Porsche 997 Turbo RS 1250hp "SpeedracerZ Porschen" (2007)
Wanegardh Asgammal medlem.
31 augusti 2010 · 2 246 Inlägg

Riktiga män är skalliga.

Germax
1 september 2010 · 12 086 Inlägg

Rogaine hette skiten jag använde, gav bara en tom plånbok.

AlandsAdde
9 september 2010 · 38 Inlägg

JapMax skrev:
Rogaine hette skiten jag använde, gav bara en tom plånbok.

D var konstigt.. 90% av fallen så hjälper det att bromsa om man sköter sej och applicerar morgon och kväll som man ska. smile

Toyota Supra Mkiv "Team Driftpower Leif Häuselmann" (1994)
Toyota Supra MKIV "Wheel Spinner" (1995)
Porsche 997 Turbo RS 1250hp "SpeedracerZ Porschen" (2007)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang