Eftersnack: Meet of the Month #5 den 4

Svensson_1 O.C.R
5 september 2010 · 29 Inlägg

fegge99 skrev:
här kommer lite filmklipp och några bilder, dock inte bästa kvaliten och rätt uselt klippt och dåligt slut, men man tager vad man haver tongue http://www.youtube.com/watch?v=iswFnRMOrUs

Nice att du fick film på mantan min;), och mig o kompisen när vi ställer fast våra bilar xD

Senast redigerat av Svensson_1 (5 september 2010)

JDMy00 ClubJDM.se
5 september 2010 · 1 608 Inlägg

Här är lite bilder från kolmården. smile

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=190047

Senast redigerat av JDMy00 (5 september 2010)

Mazda Mx-5 (1999)
fegge99
5 september 2010 · 69 Inlägg

tyvär så hade jag inte kameran med  mig när polaren din la av första burnouten det va lite synd. Alltid kul när folk bjuder upp lite ( inte 740isar)

Svensson_1 O.C.R
5 september 2010 · 29 Inlägg

Okej okej kul iaf att du fick med det mesta andra=), nästa år lovar jag att bjuda upp ännu mer då kommer det ligga turbo i mantan såwink

Shink
5 september 2010 · 108 Inlägg

Helt klart bästa träff i år!

Ja slant på bromsa...
_fille_
5 september 2010 · 83 Inlägg

riktigt bra träff

Saab 9-3 SC (2008)
byggisboy
5 september 2010 · 70 Inlägg

bästa träffen för iår..... lätt! big_smile

Seat Ibiza Cupra "Cupran" (1998)
Professorn
5 september 2010 · 43 Inlägg

Någon som vet om den gråa evon är medlem på garaget?
Verkar vara bra klipp i den.

Borta bra men garaget bäst : )
Backlundaren
5 september 2010 · 314 Inlägg

fegge99 skrev:
tyvär så hade jag inte kameran med  mig när polaren din la av första burnouten det va lite synd. Alltid kul när folk bjuder upp lite ( inte 740isar)

Ah den första var väl ändå inte så najs, tyckte bara att det såg lite dött ut när vi kom dit wink
Men jag gillar filmen smile

Michkijn Tangentbordsriddare
5 september 2010 · 1 825 Inlägg

riktigt trevlig träff! synd bara på kylan. menmen! kläder efter väder smile

Datsun 120y estate "Almost Oldschool - CA18DET" (1975)
jessicas
5 september 2010 · 68 Inlägg

Ett bra slut på säsongen. smile

volvo740s
5 september 2010 · 81 Inlägg

V745 skrev:
Jag var uppe i Norrköping igår med. Kul att det var så mycket folk och bilar på plats.
Tycker dock att det var synd att se tre 740 som såg ut att vara i bra skick karossmässigt, men fått målning som inte var av bästa klass. Sånt gör mig riktigt lessen att se...

haha en av dom 740 är min. och målningen är inget seriöst bara en kul grej, och bilarna är värkligen inte fina karossmässigt!

Helvete_racing Arg Snickare
6 september 2010 · 875 Inlägg

Bästa på hela kvällen var bmw'n som åkte runt och gungade på parkeringen! och idioterna som stod och skrek BÖRNA DÅÅÅ! och evon som drog sista repan innan polisen kom. tur att han satte den där 940'n på plats big_smile hehe

Mxrobbe
6 september 2010 · 4 Inlägg

Professorn skrev:
Någon som vet om den gråa evon är medlem på garaget?
Verkar vara bra klipp i den.

menar du www.garaget.org/ryda ??

SuKO
6 september 2010 · 87 Inlägg

Denna träffen vart helt underbar! Riktigt mycket bilar och folk,kylan gjorde mig inget alls,motorn går ju bättre av den luften big_smile Vi ses nästa säsong igen!!!

Tackar publiken för hjälpen och hoppas ni fick valuta för köbildningen ni som va med! smile

Senast redigerat av SuKO (6 september 2010)

No_Fear_2Race
6 september 2010 · 31 Inlägg

fegge99 skrev:
här kommer lite filmklipp och några bilder, dock inte bästa kvaliten och rätt uselt klippt och dåligt slut, men man tager vad man haver tongue http://www.youtube.com/watch?v=iswFnRMOrUs

har du inte film på när jag kör mot den gröna skylinen?

No_Fear_2Race
6 september 2010 · 31 Inlägg

är det någon som har film på när jag racear mot den gröna skylinen?

fegge99
6 september 2010 · 69 Inlägg

nix inget klipp på det, va inte kvar vid händelö så länge. dåligt val av kläder tongue

No_Fear_2Race skrev:

fegge99 skrev:
här kommer lite filmklipp och några bilder, dock inte bästa kvaliten och rätt uselt klippt och dåligt slut, men man tager vad man haver tongue http://www.youtube.com/watch?v=iswFnRMOrUs

har du inte film på när jag kör mot den gröna skylinen?

No_Fear_2Race
6 september 2010 · 31 Inlägg

fegge99 skrev:
nix inget klipp på det, va inte kvar vid händelö så länge. dåligt val av kläder tongue

No_Fear_2Race skrev:

fegge99 skrev:
här kommer lite filmklipp och några bilder, dock inte bästa kvaliten och rätt uselt klippt och dåligt slut, men man tager vad man haver tongue http://www.youtube.com/watch?v=iswFnRMOrUs

har du inte film på när jag kör mot den gröna skylinen?

okeej du vet ingen annan som va det för såg att det va massa som filmade o fottade när vi drog iväg i starten skulle va jävligt najs att få se hur det såg ut smile vet bara att jag vann med man måste ju nästan ha video bevis också tongue

Helvete_racing Arg Snickare
6 september 2010 · 875 Inlägg

Mxrobbe skrev:

Professorn skrev:
Någon som vet om den gråa evon är medlem på garaget?
Verkar vara bra klipp i den.

menar du www.garaget.org/ryda ??

jo den var det. grym var den.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang