Hur raggar man upp en bil-kille egentligen?!

Mimmik
18 september 2010 · 90 Inlägg

Har ofta funderat - ni står i klungor och inte en enda brud vågar gå fram och snacka. När ni väl sitter i bilarna kör ni bara förbi i något försök att imponera...? När hade ni egentligen tänkt ta kontakt med tjejerna? tongue

Noiseprojekt
18 september 2010 · 1 523 Inlägg

Mimmi, vart bor du? big_smile wink

Senast redigerat av Noiseprojekt (18 september 2010)

LeafBox Lat Perfektionist
18 september 2010 · 6 359 Inlägg

Kan inte ni ta första steget istället?
Istället för att gnälla om att vi inte gör ngt? tongue

Alla tycker olika, och det är därför du har fel...
Audi "S1.5" [OEM+] - 10-Ventils turbo - Projekttråd
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=297968
Audi Coupé Turbo "S1.5" (1990)
Mitsubishi Spacewagon "Driftbussen" (2004)
Muttley
18 september 2010 ·

De kanske är bögar där du dyker upp     roll

Ruuska_
18 september 2010 · 474 Inlägg

Planen lyder väl att man strögar fram och tillbaka så länge tills en tjej hoppar in i bilen? big_smile

Volvo S60 2.5T AWD
BMW 320D (2011)
FreddeK
18 september 2010 ·

Mimmik skrev:
Har ofta funderat - ni står i klungor och inte en enda brud vågar gå fram och snacka. När ni väl sitter i bilarna kör ni bara förbi i något försök att imponera...? När hade ni egentligen tänkt ta kontakt med tjejerna? tongue

Så när ska vi hångla då? roll

Fasen tjejer det är väl bara sätta sig i dom bilar ni tycker är fina och få be om en åktur=) men jo jag håller med dig men huvudsaken när jag åker på bilträff är väl egentligen inte att ragga på brudar men iof på den lokala parkeringen i byn kanske det är så..va fan vet jag och va fasen dillar jag om?

Senast redigerat av FreddeK (18 september 2010)

LordLife
18 september 2010 · 998 Inlägg

Vad jag har hört så är tjejer väldigt trött på när killar ska imponera med sina bilar. Fast allt beror väl på vilken bil man har.
Som sakt be om att få åka med, alla står inte i klungor inte jag i alla fall då man inte är en person som går fram och pratar med en främling, lite blyg.

it looks like the one that once did the wanting suddenly wants to be wanted by a different wanting that has a want of wanting that has never been wanted for the sake of wanteness.
SatansWrath Byggd för metaldecibel o kärnkraftsmäll
18 september 2010 · 661 Inlägg

Eller ber tjejen istället för att åka med om att provköra.

Consider the god we could be without the grace
Once and for all
Diminish the sub principle and leave it's toxic trace
Once and for all !
Ford Mustang Mach 1 "Trinity" (2003)
-Michael :-)
18 september 2010 · 367 Inlägg

Skaffa en snabb bil så du klarar av att hänga med mellan rödljusen wink


Annars är det nog inga konstigheter att kliva fram och säga något spännande smile

Mimmik
18 september 2010 · 90 Inlägg

Men, frågan var ju egentligen när ni hade tänkt att TJEJERNA skulle ha möjlighet att ta kontakt med er tongue Upptäckte att de flesta killar klagar på att tjejerna är för fega wink

Jag bor i Småland - mot skånegränsen! smile

Janneutanb
18 september 2010 · 7 272 Inlägg

Mimmik skrev:
Men, frågan var ju egentligen när ni hade tänkt att TJEJERNA skulle ha möjlighet att ta kontakt med er tongue Upptäckte att de flesta killar klagar på att tjejerna är för fega wink

Jag bor i Småland - mot skånegränsen! smile

Gör det någon skillnad om man står ensam eller med folk?
Bara att gå fram och säga "Hej" till den man vill prata med.

Så komplicerat är det väl inte roll

Mimmik
18 september 2010 · 90 Inlägg

Haha ^^ hade du SJÄLV gjort det då? tongue

Janneutanb
18 september 2010 · 7 272 Inlägg

Mimmik skrev:
Haha ^^ hade du SJÄLV gjort det då? tongue

Aldrig kommit till den situationen faktiskt. Jag hoppas att jag hade gjort det iaf wink
Men egentligen, vem skulle INTE tycka att det var kul om någon bara kom fram och sa "Hej"?

Annars får du väl stå på avstånd och söka ögonkontakt smile

Mimmik
18 september 2010 · 90 Inlägg

Hur fasen skulle det gå till när ni bara glor på bilarna hela tiden ;D Sen är det ändå hopplöst på vintern när ni gömmer er i garagen ^^ hahaha

Janneutanb
18 september 2010 · 7 272 Inlägg

Mimmik skrev:
Hur fasen skulle det gå till när ni bara glor på bilarna hela tiden ;D Sen är det ändå hopplöst på vintern när ni gömmer er i garagen ^^ hahaha

Men nu låter du riktigt negativ ju lol
Ställ dig vid bilarna och stirra då big_smile

Mimmik
18 september 2010 · 90 Inlägg

Haha big_smile ahh! Efter att ha varit utan en bilintresserad kille i några år nu....! Man börjar ju lessna på "Ja, lågkonjukturen bla bla" eller "Ja, MIN brandbil.... bla bla" eller varför inte "Ja, PIRATPARTIET är det man ska rösa på!! bla bla bla"

Så liiiiite pessimistisk kanske man är wink

Okey....! Stirra är det bästa tipset då alltså....? xD

Janneutanb
18 september 2010 · 7 272 Inlägg

Mimmik skrev:
Haha big_smile ahh! Efter att ha varit utan en bilintresserad kille i några år nu....! Man börjar ju lessna på "Ja, lågkonjukturen bla bla" eller "Ja, MIN brandbil.... bla bla" eller varför inte "Ja, PIRATPARTIET är det man ska rösa på!! bla bla bla"

Så liiiiite pessimistisk kanske man är wink

Okey....! Stirra är det bästa tipset då alltså....? xD

Du kan även vinka wink
Det beror väl på hur blyg du är cool

Mimmik
18 september 2010 · 90 Inlägg

Hum, ptja, när ni står i klungor blir man ju lagom blyg ^^

Äsch! Jag hottar ut min msn istället. Har någon lust att adda är det bara att köra på smile

mimmikarlsson88@hotmail.com

Muttley
18 september 2010 ·

Mimmik skrev:
Hum, ptja, när ni står i klungor blir man ju lagom blyg ^^

Äsch! Jag hottar ut min msn istället. Har någon lust att adda är det bara att köra på smile

mimmikarlsson88@hotmail.com

haha du tar verkligen och försöker ragga. men okej jag provar och skryta med min motorcykel  och att jag inte står i klungor där djuren enbart kåtar ner sig på polerade bilar och struntar i så vackra flickor som dig...   tongue

Snitch Ointresserad.
18 september 2010 · 936 Inlägg

Asså..

De flesta sator som glider runt på träffarna är ju redan "tingade" så att säga. När man vet det så är det ju inte så stor mening o leka charmör.

Men visst, står det något ensamt i ett hörn så är man ju inte sen till att säga hej.

Teabag appreciation club.
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang