Hur raggar man upp en bil-kille egentligen?!

-Michael :-)
21 september 2010 · 367 Inlägg

Jag blir gärna upplärd.

Ekis!
21 september 2010 · 1 210 Inlägg

Mimmik skrev:
Höh, det gäller om hela livet.....! Äldre herrar tror att man behöver "läras upp" med.... oavsett vad det är smile Och jag syftade på det. Inget annat. smile

Tråkig erfarenhet.. hmm
För övrigt så har jag babblat klart i denna tråd om detta nu smile Hoppas du "finner" de du söker..

ChriZtoffer GAS democar 2018!
21 september 2010 · 8 744 Inlägg

Jag skulle då bli väldigt glad ifall nån tjej kom fram till mig på nån bilträff och börja prata eller iaf gav en kommentar om nåt, oavsett om det gäller mig eller bilen. smile Men tyvärr så är det så som nån skrev tidigare, dom tjejer som är på bilträffarna är där med sin kille och dom flesta killar står bara och pratar med varandra. Jag själv skulle inte våga gå fram till ett gäng tjejer och börja prata iaf. tongue

Saab 9-3SC {SQ-edition}
Ny bil och nytt projekt, nu börjar allvaret!
Mimmik
21 september 2010 · 90 Inlägg

ChriZtoffer skrev:
Jag skulle då bli väldigt glad ifall nån tjej kom fram till mig på nån bilträff och börja prata eller iaf gav en kommentar om nåt, oavsett om det gäller mig eller bilen. smile Men tyvärr så är det så som nån skrev tidigare, dom tjejer som är på bilträffarna är där med sin kille och dom flesta killar står bara och pratar med varandra. Jag själv skulle inte våga gå fram till ett gäng tjejer och börja prata iaf. tongue

Nä, och det är väl det de flesta killarna i denna tråden har svårt att erkänna? tongue De tycker att man ska ta steget, men hade de själva vågat ta steget? tongue Tror INTE det! wink

Ville bara sätta bollen i rullning att alla ska tänka på att bilträffarna faktiskt är ett bra ställe och ett bra sätt att träffa tjejer/killar på smile Sen att det råkade bli en kontaktannons för mig var ju bara en tillfällighet - var lixom inte syftet från början tongue

serdna
21 september 2010 · 102 Inlägg

Bjare skrev:

Mimmik skrev:

-Michael skrev:
Vi alla gillar dig Mimmi!

TOPPEN! ^^

Det är väl som på tjejforum, när killarna loggar in blir reglerna slappare..... Här blir reglerna kanske lite slappare för tjejerna? smile Jag vet inte! Eller så har de semester big_smile

För oss som inte vet. Vilka är dessa "tjejforum"? roll

Det skulle vara roligt att skriva ett eget inlägg på nått tjejigt forum typ: smink, hästar, kläder mm och se om resultatet blir det samma som här.

Typ detta på ett häsforum:

Hej
jag är en kille som är intresserad av hästar och djur, jag tycker ni hästtjejer är så söta när ni står där med era fina hästar vid hagen. Jag har alltid gillat hästtjeter då ni är sådanna djurvänner och fina månniskor. Dok så blir jag så blyg när ni står i klunga så jag vågar inte gåfram och prata. Jag har själv funderat på att skaffa häst och det skulle vara roligt om man fick lite hjälp av någon trevlig hästtjej. Så snälla hör av er till mig så kan vi rida(dubbel bemärkelse) tillsammans.
mvh häst killen


Undrar om man hade fått napp om man ljögihopp nått som typ det ovan

FreddeLi Studerande maskiningenjör
21 september 2010 · 1 903 Inlägg

serdna skrev:

Bjare skrev:

Mimmik skrev:
TOPPEN! ^^

Det är väl som på tjejforum, när killarna loggar in blir reglerna slappare..... Här blir reglerna kanske lite slappare för tjejerna? smile Jag vet inte! Eller så har de semester big_smile

För oss som inte vet. Vilka är dessa "tjejforum"? roll

Det skulle vara roligt att skriva ett eget inlägg på nått tjejigt forum typ: smink, hästar, kläder mm och se om resultatet blir det samma som här.

Typ detta på ett häsforum:

Hej
jag är en kille som är intresserad av hästar och djur, jag tycker ni hästtjejer är så söta när ni står där med era fina hästar vid hagen. Jag har alltid gillat hästtjeter då ni är sådanna djurvänner och fina månniskor. Dok så blir jag så blyg när ni står i klunga så jag vågar inte gåfram och prata. Jag har själv funderat på att skaffa häst och det skulle vara roligt om man fick lite hjälp av någon trevlig hästtjej. Så snälla hör av er till mig så kan vi rida(dubbel bemärkelse) tillsammans.
mvh häst killen


Undrar om man hade fått napp om man ljögihopp nått som typ det ovan

only one way to find out! lol

och jag ber dig, posta länken här ifall du tar steget!

Senast redigerat av _Fredde_volvo_ (21 september 2010)

Saab 9-5 2.0t "Biopower" (2000)
MrMiyagi
21 september 2010 · 183 Inlägg

hej jag heter danny och jag är 22år. jag gillar långa kvällspromenader och mysiga hemmakvällar.

serdna
21 september 2010 · 102 Inlägg

_Fredde_volvo_ skrev:

serdna skrev:

Bjare skrev:

För oss som inte vet. Vilka är dessa "tjejforum"? roll

Det skulle vara roligt att skriva ett eget inlägg på nått tjejigt forum typ: smink, hästar, kläder mm och se om resultatet blir det samma som här.

Typ detta på ett häsforum:

Hej
jag är en kille som är intresserad av hästar och djur, jag tycker ni hästtjejer är så söta när ni står där med era fina hästar vid hagen. Jag har alltid gillat hästtjeter då ni är sådanna djurvänner och fina månniskor. Dok så blir jag så blyg när ni står i klunga så jag vågar inte gåfram och prata. Jag har själv funderat på att skaffa häst och det skulle vara roligt om man fick lite hjälp av någon trevlig hästtjej. Så snälla hör av er till mig så kan vi rida(dubbel bemärkelse) tillsammans.
mvh häst killen


Undrar om man hade fått napp om man ljögihopp nått som typ det ovan

only one way to find out! lol

och jag ber dig, posta länken här ifall du tar steget!

Funderar på att göra det för att se om det blir som här, men måste hitta nått hästforum först

Mimmik
21 september 2010 · 90 Inlägg

serdna skrev:

Bjare skrev:

Mimmik skrev:

TOPPEN! ^^

Det är väl som på tjejforum, när killarna loggar in blir reglerna slappare..... Här blir reglerna kanske lite slappare för tjejerna? smile Jag vet inte! Eller så har de semester big_smile

För oss som inte vet. Vilka är dessa "tjejforum"? roll

Det skulle vara roligt att skriva ett eget inlägg på nått tjejigt forum typ: smink, hästar, kläder mm och se om resultatet blir det samma som här.

Typ detta på ett häsforum:

Hej
jag är en kille som är intresserad av hästar och djur, jag tycker ni hästtjejer är så söta när ni står där med era fina hästar vid hagen. Jag har alltid gillat hästtjeter då ni är sådanna djurvänner och fina månniskor. Dok så blir jag så blyg när ni står i klunga så jag vågar inte gåfram och prata. Jag har själv funderat på att skaffa häst och det skulle vara roligt om man fick lite hjälp av någon trevlig hästtjej. Så snälla hör av er till mig så kan vi rida(dubbel bemärkelse) tillsammans.
mvh häst killen


Undrar om man hade fått napp om man ljögihopp nått som typ det ovan

HAHAHAHAHA häst, häst, häst, häst.....!

Förslag istället:

Namn: *****
Ålder: **
Bor: stad/hus/lgh etc
Intressen:
Jobb/utbildning:

Min hårfärg är ***. Har *** ögon och är *** lång.

När jag inte håller på med mina intressen tycker om att bara ta det lungt. Åka ut till motocrossbana nån gång då och då för att träffa o umgås med dom jag lärt känna när jag körde. Lyssnar på väldigt mycket musik alltid då är det rock, punk och metal musik som gäller. Annan musik går också bra. Tycker om att umgås med mina vänner ha kvällar när man slappar och bara har trevligt.

MEJL:

------------------------------------------------------------------------------

*** är en av de gulligaste killarna på denna jord. Han klagar inte om man har PMS och han tröstar alltid när man gråter och är inte den som hellre går ut med killarna om han ver att hans flickvän behöver honom hemma med en påse godis. Han är inte rädd för förhållanden och håller aldrig tillbaka på kärleken. Och han kan alltid locka fram ett skratt när han vet att det behövs!

Och då kommer vi till frågan, varför har inte jag snott åt mig honom om han nu är så underbar?
Jag har alltid haft min nuvarande kille i tanken sen 5 år tillbaka och *** är ingen slit och släng <3


Ta nu chansen att prata med denna ömsinta och otroligt roliga kille! smile

Mimmik
21 september 2010 · 90 Inlägg

serdna skrev:

_Fredde_volvo_ skrev:

serdna skrev:

Det skulle vara roligt att skriva ett eget inlägg på nått tjejigt forum typ: smink, hästar, kläder mm och se om resultatet blir det samma som här.

Typ detta på ett häsforum:

Hej
jag är en kille som är intresserad av hästar och djur, jag tycker ni hästtjejer är så söta när ni står där med era fina hästar vid hagen. Jag har alltid gillat hästtjeter då ni är sådanna djurvänner och fina månniskor. Dok så blir jag så blyg när ni står i klunga så jag vågar inte gåfram och prata. Jag har själv funderat på att skaffa häst och det skulle vara roligt om man fick lite hjälp av någon trevlig hästtjej. Så snälla hör av er till mig så kan vi rida(dubbel bemärkelse) tillsammans.
mvh häst killen


Undrar om man hade fått napp om man ljögihopp nått som typ det ovan

only one way to find out! lol

och jag ber dig, posta länken här ifall du tar steget!

Funderar på att göra det för att se om det blir som här, men måste hitta nått hästforum först

De kommer bara tro du är utvecklingstörd..... tongue

serdna
21 september 2010 · 102 Inlägg

De kommer bara tro du är utvecklingstörd..... tongue

Det funkade ju för dig här, min text var iof lite överdriven men ska fila på detaljerna

Mimmik
21 september 2010 · 90 Inlägg

serdna skrev:

De kommer bara tro du är utvecklingstörd..... tongue

Det funkade ju för dig här, min text var iof lite överdriven men ska fila på detaljerna

Men buhu..... Verkar jag utvecklingstörd? yikes

serdna
21 september 2010 · 102 Inlägg

Mimmik skrev:
Förslag istället:

Namn: *****
Ålder: **
Bor: stad/hus/lgh etc
Intressen:
Jobb/utbildning:

Min hårfärg är ***. Har *** ögon och är *** lång.

När jag inte håller på med mina intressen tycker om att bara ta det lungt. Åka ut till motocrossbana nån gång då och då för att träffa o umgås med dom jag lärt känna när jag körde. Lyssnar på väldigt mycket musik alltid då är det rock, punk och metal musik som gäller. Annan musik går också bra. Tycker om att umgås med mina vänner ha kvällar när man slappar och bara har trevligt.

MEJL:

------------------------------------------------------------------------------

*** är en av de gulligaste killarna på denna jord. Han klagar inte om man har PMS och han tröstar alltid när man gråter och är inte den som hellre går ut med killarna om han ver att hans flickvän behöver honom hemma med en påse godis. Han är inte rädd för förhållanden och håller aldrig tillbaka på kärleken. Och han kan alltid locka fram ett skratt när han vet att det behövs!

Och då kommer vi till frågan, varför har inte jag snott åt mig honom om han nu är så underbar?
Jag har alltid haft min nuvarande kille i tanken sen 5 år tillbaka och *** är ingen slit och släng <3


Ta nu chansen att prata med denna ömsinta och otroligt roliga kille! smile

Meningen var ju att det skulle vara oseriöst och en massa lögn, skulle jag vara ärlig och säga att tjejen skulle städa och stanna i köket så att jag får fixa bilen ifred så skulle det nog inte bli nått napp big_smile

Mimmik
21 september 2010 · 90 Inlägg

serdna skrev:
Meningen var ju att det skulle vara oseriöst och en massa lögn, skulle jag vara ärlig och säga att tjejen skulle städa och stanna i köket så att jag får fixa bilen ifred så skulle det nog inte bli nått napp big_smile

Om den ska vara oseriös så är det ju lika bra att skita i det eller? xD

Lägger till: Sen kommer tjejer alltid undan med allt wink Det gör inte killar ;D

Senast redigerat av Mimmik (21 september 2010)

serdna
21 september 2010 · 102 Inlägg

Mimmik skrev:
Om den ska vara oseriös så är det ju lika bra att skita i det eller? xD

Lägger till: Sen kommer tjejer alltid undan med allt wink Det gör inte killar ;D

Ville som sagt se om reaktionen blev det samma på ett t.ex. hästforum. Det skulle vara roligt om reaktionen var det samma, om inte så skulle det vara intressant och se vad som skillde.

Mimmik
21 september 2010 · 90 Inlägg

serdna skrev:

Mimmik skrev:
Om den ska vara oseriös så är det ju lika bra att skita i det eller? xD

Lägger till: Sen kommer tjejer alltid undan med allt wink Det gör inte killar ;D

Ville som sagt se om reaktionen blev det samma på ett t.ex. hästforum. Det skulle vara roligt om reaktionen var det samma, om inte så skulle det vara intressant och se vad som skillde.

Kör på då? XD

Bjare
21 september 2010 · 945 Inlägg

BlauMes skrev:

Bjare skrev:
distansförhållanden håller aldrig. Kanske 1år. Eller 1månad. I bästa fall 3år. Jag klarade 3år.
Men sen är det rätt skönt att inte ha 5min till sin partner. "Ska bara vara hemma ikväll...Oj, är du här?"

Vad räknas som distans? snackar sverige-brasilien eller mer södertälje-tyresö? tongue 5 mil, 3år och 5 månader snart.

Kul att du tar upp det. Vad som mer exakt räknas som ett distansförhållande.
Själv har jag provat på både 1mil och 10mil. Personligen känns det som 5mil är en gräns till distans.

Volkswagen Passat 1.8t "Höghus-edition" (2000)
JoXter
21 september 2010 · 492 Inlägg

Bjare skrev:

BlauMes skrev:

Bjare skrev:
distansförhållanden håller aldrig. Kanske 1år. Eller 1månad. I bästa fall 3år. Jag klarade 3år.
Men sen är det rätt skönt att inte ha 5min till sin partner. "Ska bara vara hemma ikväll...Oj, är du här?"

Vad räknas som distans? snackar sverige-brasilien eller mer södertälje-tyresö? tongue 5 mil, 3år och 5 månader snart.

Kul att du tar upp det. Vad som mer exakt räknas som ett distansförhållande.
Själv har jag provat på både 1mil och 10mil. Personligen känns det som 5mil är en gräns till distans.

distans kan man väll förklara på så sätt att man måste planera in när man ska ses? (typ)

Lamborghini Gallardo "LP-560" (2009)
Puttski
21 september 2010 · 250 Inlägg

Distansförhållanden funkar visst om man bara ger sig fan på de tongue

Bor 15 mil från min tjej o vi har varit tillsammans i 5 år och 3 månader

Volkswagen - Das Auto
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang