The Fast and the Furious 5 kommer 10/06-11

AcesHigh666 The devil is a looser and he´s my bitch!
21 september 2010 · 1 948 Inlägg

1an är bästa filmen hittils, 2an är hyfsat dryg, 3an är dåligt gjord men ändå näst bäst, och 4an var rena skämtet, kände mig lurad och ville ha tillbaka pengarna för bion när jag såg den filmen.

Kommer definitivt inte att betala för 5an, nu när 4an sög så hårt så har jag inga förhoppningar, det blir till att leta på torrents. "everything sucks till proven good" vet ni väl tongue

Senast redigerat av AcesHigh666 (21 september 2010)

Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way, when you criticize them, you're a mile away and you have their shoes.
Mazda MX-5 "Happy Go Lucky" (1992)
eacan
21 september 2010 · 595 Inlägg

Hoppas det blir lite riktiga bilar med i den kommande filmen nu då! Senaste har ju varit fokus på annat...

BMW 545i Sport "eacan edition IV" (2004)
dcay Licenssvetsare
21 september 2010 · 927 Inlägg

1,2 och 3an va bra enligt mig, trean hade skönast bilar.. 4an va värdelös, borde inte räknas in i serien enligt mig.. Får se hur detta blir!

bmx
21 september 2010 · 7 100 Inlägg

åhhh nej,en till plåga.....

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!
n3rmin Greetings, infidel.
14 december 2010 · 91 Inlägg

Visste inte om jag skulle göra en ny tråd eller necro-bumpa denna men det får bli det senare...

http://www.facebook.com/video/video.php … p;comments

Trailern är ute. Ser helt okej ut, inget Oscar material men vad fan. smile Må hända att ni behöver ett Facebook konto.

The left lane is the passing lane.
NOT the "go as fast as I fucking want to hurr de hurr durr" lane.
Nitrometanskada Gött mos
14 december 2010 · 1 096 Inlägg

n3rmin skrev:
Visste inte om jag skulle göra en ny tråd eller necro-bumpa denna men det får bli det senare...

http://www.facebook.com/video/video.php … p;comments

Trailern är ute. Ser helt okej ut, inget Oscar material men vad fan. smile Må hända att ni behöver ett Facebook konto.

Film nr 4:a tog en och en halv timme av mitt liv ifrån mig som jag aldrig kommer få tillbaks, så vet inte om jag vågar ge 5:an en chans. Första filmen var en helt okej action rulle och kul med fräcka bilar. De andra filmerna har inte varit nå vidare..

Dragracing - You can't have more fun still wearing your pants.
www.TeamPonyDrift.com - www.Facebook.com/TeamPonyDrift
www.Bonnmeck.se - www.Facebook.com/TeamBonnmeck
Volvo 242 Turbo "242 From Hell" (1975)
Saab 9-5 Aero Sportsedan "Caramell" (2004)
Bjare
14 december 2010 · 945 Inlägg

För mig gör det inget att den senaste filmen är värdelös. Nu kommer en ny.
Det är ren tradition att se och spara filmerna. Att följa alla och komma ihåg handlingen är en hobby.

Någon som vågar sig på att gissa när den rullar på bio här i sverige?

Volkswagen Passat 1.8t "Höghus-edition" (2000)
Bjork OEM <3
15 december 2010 · 6 957 Inlägg

Bjare skrev:
För mig gör det inget att den senaste filmen är värdelös. Nu kommer en ny.
Det är ren tradition att se och spara filmerna. Att följa alla och komma ihåg handlingen är en hobby.

Någon som vågar sig på att gissa när den rullar på bio här i sverige?

10 juni "over there".. men antingen kan det bli samtidigt eller nån månad senare?
Dom sa ju iofs att den skulle ha premiär på våren i USA.

Men det finns nog fan en film som går före denna till sommaren 2011, Transformers 3!!

OEM <3
Pendulum
15 december 2010 · 1 298 Inlägg

När man kollar trailern så får man en skymt av en japan som jag känner igen. Är det inte han som dör i den brinnande bilen i Tokyo Drift?

För att vara klok måste man ha erfarenhet, och för att ha erfarenhet måste man ha gjort dumheter.
Bjork OEM <3
15 december 2010 · 6 957 Inlägg

chrillzter skrev:
När man kollar trailern så får man en skymt av en japan som jag känner igen. Är det inte han som dör i den brinnande bilen i Tokyo Drift?

Du menar "Han"? Jovisst är det han, men detta är väl nån tillfixad sak att det fortfarande är innan dom kommit iväg till Tokyo, precis som i 4:an

OEM <3
Pendulum
15 december 2010 · 1 298 Inlägg

Bjork skrev:

chrillzter skrev:
När man kollar trailern så får man en skymt av en japan som jag känner igen. Är det inte han som dör i den brinnande bilen i Tokyo Drift?

Du menar "Han"? Jovisst är det han, men detta är väl nån tillfixad sak att det fortfarande är innan dom kommit iväg till Tokyo, precis som i 4:an

Haha! Jo så hette "Han" wink
Så kanske det är ja, och det bådar gott för jag tyckte han verka chill.

För att vara klok måste man ha erfarenhet, och för att ha erfarenhet måste man ha gjort dumheter.
dcay Licenssvetsare
15 december 2010 · 927 Inlägg

chrillzter skrev:

Bjork skrev:

chrillzter skrev:
När man kollar trailern så får man en skymt av en japan som jag känner igen. Är det inte han som dör i den brinnande bilen i Tokyo Drift?

Du menar "Han"? Jovisst är det han, men detta är väl nån tillfixad sak att det fortfarande är innan dom kommit iväg till Tokyo, precis som i 4:an

Haha! Jo så hette "Han" wink
Så kanske det är ja, och det bådar gott för jag tyckte han verka chill.

Det e som Bjork säger, detta är en film som handlar om tiden innan Tokyo Drift smile

KHRacing
15 december 2010 ·

Bjork skrev:
Men det finns nog fan en film som går före denna till sommaren 2011, Transformers 3!!

Och Battleground LosAngeles...

Bjork OEM <3
15 december 2010 · 6 957 Inlägg

KHRacing skrev:

Bjork skrev:
Men det finns nog fan en film som går före denna till sommaren 2011, Transformers 3!!

Och Battleground LosAngeles...

Info å länk tack big_smile

OEM <3
KHRacing
15 december 2010 ·

Bjork skrev:

KHRacing skrev:

Bjork skrev:
Men det finns nog fan en film som går före denna till sommaren 2011, Transformers 3!!

Och Battleground LosAngeles...

Info å länk tack big_smile

http://www.imdb.com/title/tt1217613/

reklamfilm: http://www.imdb.com/video/imdb/vi2309920793/

jag stavade titeln fel.

Senast redigerat av KHRacing (15 december 2010)

Bjork OEM <3
15 december 2010 · 6 957 Inlägg

KHRacing skrev:

Bjork skrev:

KHRacing skrev:

Och Battleground LosAngeles...

Info å länk tack big_smile

http://www.imdb.com/title/tt1217613/

reklamfilm: http://www.imdb.com/video/imdb/vi2309920793/

jag stavade titeln fel.

Den får man ju gå på, lätt. Tkr dom första 33 sekunderna är lite creepy med verkliga bilder..fascinerande men småäckligt yikessmile

OEM <3
MilleN
15 december 2010 · 9 108 Inlägg

Till alla som vill ha mer bilar och mindre action så var ju trailern en rejäl besvikelse.. Verkar enbart ha satsat på action i denna filmen.

Jag kommer att se den och jag kommer tycka att den är ok men inte mer, som fyran ungefär. Man kan inte se det som bilfilmer längre utan som actionfilmer med klen handling och med lite snygga bilar som bonus smile

För övrigt så är min ranking 1, 3, 2, 4. Pallar inte den löjliga handlingen/dialogen i tvåan..

Bjork OEM <3
15 december 2010 · 6 957 Inlägg

MilleN skrev:
Till alla som vill ha mer bilar och mindre action så var ju trailern en rejäl besvikelse.. Verkar enbart ha satsat på action i denna filmen.

Jag kommer att se den och jag kommer tycka att den är ok men inte mer, som fyran ungefär. Man kan inte se det som bilfilmer längre utan som actionfilmer med klen handling och med lite snygga bilar som bonus smile

För övrigt så är min ranking 1, 3, 2, 4. Pallar inte den löjliga handlingen/dialogen i tvåan..

Har väl samma rankning som dig men jag pallar inte med nåt i 2an typ, tror fan 4an är bättre tack vare Vin Diesel, sen hatar jag dom 2 "huvudbilarna" i 2an..

OEM <3
Stefan Varberg Supraman
15 december 2010 · 2 300 Inlägg

F&F filmerna har ju blivit lite kult så klart att man ska se den.
Spelar ingen roll om folk säger om den e kass eller bra.

Dom e KULT!

Expert är man när man har lärt sig så mkt att man kan erkänna att man kan ha fel och är öppen för att lära sig nåt nytt.
LarsGarage1 Söker jobb som C-chaufför
17 december 2010 · 230 Inlägg

Jag gillar då alla fast & furious filmerna hitils, och hoppas den här också blir bra.
Den ser ganska bra ut på trailern enligt mig big_smile
Så klart har jag en favorit av de filmerna, och det är 2 Fast 2 Furious. cool

Jag gillar bilar + fordonsdesign + foto = Photoshop
Hemsida: larsgarage.webs.com
Youtube: youtube.se/92ls15
Chevrolet Camaro Z28 "Paxen" (1984)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang