Köpråd: 28000 max

Petai
25 september 2010 · 15 Inlägg

Hej! Nu börjar det dra ihop sig inför körkortet. Jag är ute efter en rolig bil, FWD / RWD spelar ingen roll.
Vill ha en bil som inte krånglar så mycket och går hyffsat snålt. Effekten spelar också en stor roll i det hela, vill också ha en ROLIG bil smile Inga Volvos!

/Petai

Woojen
25 september 2010 · 1 101 Inlägg

Nissan 200 s13 kan du få en skaplig för de priset, dom är roliga å finns mycket å göra med

Det omöjliga tar bara lite längre tid att utföra...
www.nogs.se
200a Projektet
Subaru Impreza "ost" (2000)
Nissan Skyline r33 GT-R "Skajjan" (1995)
Honda Civic EG "Turbo Civic" (1992)
THEBADGUY Gorgilus addictus
25 september 2010 · 4 737 Inlägg

Finns ju SAAB 93 2.0 Turbo. 185 hk, och finns en hel del att göra med dom.

Annars finns ju även BMW 3 och 5 serien(328 och 528:an). Riktigt trevliga motorer enligt mig!

Allt för den där jävla hatten!
Hyundai i20 MHEV "Mild" (2021)
Petai
25 september 2010 · 15 Inlägg

Woojen skrev:
Nissan 200 s13 kan du få en skaplig för de priset, dom är roliga å finns mycket å göra med

Hmm, dom flesta är oftast söndertrimmade/överstylade och gått långt.. Miltal spelar också stor roll i mitt kör wink Vill inte ha en som gått för långt wink


THEBADGUY skrev:
Finns ju SAAB 93 2.0 Turbo. 185 hk, och finns en hel del att göra med dom.

Annars finns ju även BMW 3 och 5 serien(328 och 528:an). Riktigt trevliga motorer enligt mig!

En kompis till mig kör Saab, har tyvär bara haft dåliga erfarenheter gällande den bilen. Den är chippad å har utbytt avgassystem. Går som satan men går sönder hela tiden. Ja, en 328 hade ju aldrig varit fel. Men dom drar för jävla mycket, jag kan ha 323a på g. 13000 mil, skit fin. Känner han som säljer den cool

/Petai

Hamilton
25 september 2010 · 8 865 Inlägg

Använd sökfunktionen för attt få inspiration återkom med ett köpråd när du vet vilken modell/märke du är intresserad av.

Läs även rubriksanvisningarna
http://www.garaget.org/forum/misc.php?action=forumRules

Låser härmed tråden.

Mvh.
Hamilton

Fotograf på tierpidag.se
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang