Tips o råd saab 9000 talladega eller annat förslag på bruksbil för max 15-20k

DirektorIsaksson
30 september 2010 · 191 Inlägg

Det återstår o se dock går ju alla bilar i sönder hela tiden så det får man ju va berred påsmile

Volvo 740 T5 "TM-Racing" (1988)
Renault Kangoo "Formula Edition" (2016)
DalleRacing
30 september 2010 · 1 738 Inlägg

DirektorIsaksson skrev:
Det återstår o se dock går ju alla bilar i sönder hela tiden så det får man ju va berred påsmile

Ja ingen är ju perfekt wink hoppas du hittar något som faller dig i smaken smile

MVH

Volvo 940 16v Turbo "Angry Betty" (1993)
DirektorIsaksson
30 september 2010 · 191 Inlägg

Alltså jag e sugen på s70:in ska fan slå en signal på den o höra lite:)

Renault Kangoo "Formula Edition" (2016)
Volvo 740 T5 "TM-Racing" (1988)
DalleRacing
30 september 2010 · 1 738 Inlägg

DirektorIsaksson skrev:
Alltså jag e sugen på s70:in ska fan slå en signal på den o höra lite:)

Men som sagt VARNING wink du får räkna med en början för en vettig s70 får du nog dubbla priset vad du tänkt att lägga ut, Har nämligen själv haft sådana affärer som du börjar bege dig in på, och dom slutar inte bra i längden smile

Dina pengar, ditt val wink

Volvo 940 16v Turbo "Angry Betty" (1993)
Pierre-na
30 september 2010 · 398 Inlägg

Härligt den såg bra ut, men annars så är det ingen jätte stor skillnad på 850 och s/v70

Alla är idioter tills dom bevisat motsatsen!
Hörs man inte syns man inte, syns man inte finns man inte!
Funkiee Saab älskare!
30 september 2010 · 4 597 Inlägg

Jag skiter totalt i vad det är för bil, det jag gnäller om är att man har inte en talladega som bruksbil så är det bara, samma som att man inte har volvo t5r "t-gul" som en bruksbil...

Volvo XC70 "Polestar" (2016)
DirektorIsaksson
30 september 2010 · 191 Inlägg

Det blir inte den talladegan överhuvudtaget btw den va inte i så där värst gott skick som bilderna tilltalade jag håller med Funkiee lite talladega e en fin bil annars definitivt en blivande klassiker!

Renault Kangoo "Formula Edition" (2016)
Volvo 740 T5 "TM-Racing" (1988)
astrakalle VVS-Montör
1 oktober 2010 · 231 Inlägg

DirektorIsaksson skrev:

astrakalle skrev:

DirektorIsaksson skrev:
Hejsan nu e det som så här att jag fått upp lite svagt intresse för en saab 9000 talladega då jag är i behov av en bruksbil.Jag söker då lite egna erfarenheter av er som eventuellt ägt en sån här bil.http://www.blocket.se/kristianstad/Saab_9000_talladega_29448009.htm?ca=23_8&w=0 där e då bilen som jag menade.så vad tycker ni? Det verkar ju vara väldigt mycket bil för att vara så gammal o den verkar rättså fräsch av bilden att döma.

Tycker du lätt ska köpa den brosan! såg fin fin ut :9 har sett den ett par ggr nu i sommar :9 riktigt fin är den! :9 men som nån skrev här de är ingen slit och släng bil! Men hur går de med våfflan? Gjort dig av med den? Gör nu inte samma misstag och säg att de är en bra bil! Så köp nu fan inte sånt skit igen!!!!


Ha de gött brosan! simma lugnt :9

Kollade på den saaben idag det blir nog inte den mkt ytrost o grejer man kan få bättre bil för dom pengarna o något nyare känns det som:P Ja volvon e såld en gubbe på 90 basst köpte den:)

hehe ok ok var ju tur att du kollade på den :9 hehe ok ok fick han baslåda mä till så han kommer framåt hehe ingen annan du har kollat på? Vr6 kanske?

Stolt Pappa till sonen Lias och dottern Melicia!! :9
Life`s a bitch then you die! So fuck the world and take a ride! :9
astrakalle VVS-Montör
1 oktober 2010 · 231 Inlägg

DirektorIsaksson skrev:
Alltså jag e sugen på s70:in ska fan slå en signal på den o höra lite:)

Men för fan brosan! Jag trodde verkligen att du var BMW fantast men fan liknar detta? Volvo igen? Du skämdes ju att köra 940:in ju?
Köpt nåt tyskt istället!!!

mvh

Stolt Pappa till sonen Lias och dottern Melicia!! :9
Life`s a bitch then you die! So fuck the world and take a ride! :9
DirektorIsaksson
3 oktober 2010 · 191 Inlägg

Det blev s70:in jag länkade på annons:P

Renault Kangoo "Formula Edition" (2016)
Volvo 740 T5 "TM-Racing" (1988)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang