Tone Bekkestad avstängd

JohnnyN Rutinerad medlem
7 juli 2006 · 1 938 Inlägg

Det var nog verkligen inte rätt av TV4 att stänga av Tone för att hon visade magen, och sidan av högra bröstet på omslaget av Slitz tongue Peppe Eng hade ju som sagt suttit i bara badbrallor I TV, utan någon påföljd tongue
och ang. hennes norska, jag tycker den är lätt att förstå smile
och andra sidan, ja talar ju såde naand ja annos, tå ja talar på nykaabi-dialekt big_smile

Stoltz Gör det på alla fyra
7 juli 2006 · 130 Inlägg
Audi S4 2,7 BiTurbo "Evil Monkey" (1998)
Malmoe SSS -12
7 juli 2006 · 3 217 Inlägg

calibra_nox skrev:
Det var nog verkligen inte rätt av TV4 att stänga av Tone för att hon visade magen, och sidan av högra bröstet på omslaget av Slitz tongue Peppe Eng hade ju som sagt suttit i bara badbrallor I TV, utan någon påföljd tongue
och ang. hennes norska, jag tycker den är lätt att förstå smile
och andra sidan, ja talar ju såde naand ja annos, tå ja talar på nykaabi-dialekt big_smile

Tycker du att det går att jämföra? Tone är till skillnad från Peppe Eng attraktiv...

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu
Suzuki Swift Sport "ZC32S" (2012)
perpelle
7 juli 2006 ·

UseDubbelTurbo skrev:

jonesono skrev:

Merclone skrev:
Norrmän ska stanna i norge, så enkelt är det...

... och skåningar kan stanna i skåne? (såg att du var därifrån) Spelar väl ingen roll om hon så är från murmansk. Hör man vad som sägs om vädret och gör en bra presentation skall man väl få ha jobbet.. inte pga att man råkar vara från Norge.

grejen är den att jag fattar inte vad hon säger.. och de gör inte min morssa med inte min mormor heller;P och inte mina polare heller:D en fördel om man ska va reporter i svensk tv är om man kan svenska för hon pratar ju bokstavligen norska i svensk tv ? :S jag fattar inte vad norbaggarna säger i big brother heller..

Dåligt språköra kanske;)
Tycker det är lätt att höra vad hon säger. Lika lätt som om det vore svenska.
BB är skit...

Senast redigerat av perpelle (7 juli 2006)

Saabare Avstängd
7 juli 2006 · 1 106 Inlägg

Hon ska va i Norge o inte i Sverige. Tone Bekkestad:Bort fran Sverige o ak hem till Norge.

Livet startar vid 220 km/h
Aatos
7 juli 2006 · 291 Inlägg

Fuckface skrev:

calibra_nox skrev:
Det var nog verkligen inte rätt av TV4 att stänga av Tone för att hon visade magen, och sidan av högra bröstet på omslaget av Slitz tongue Peppe Eng hade ju som sagt suttit i bara badbrallor I TV, utan någon påföljd tongue
och ang. hennes norska, jag tycker den är lätt att förstå smile
och andra sidan, ja talar ju såde naand ja annos, tå ja talar på nykaabi-dialekt big_smile

Tycker du att det går att jämföra? Tone är till skillnad från Peppe Eng attraktiv...

Hurså?? för att han är en man??
Ok... jag e ju från finland men brukar titta på vädret från sverige, och då har jag inte svårt att förstå vad Tone säger...

TeQuilla
7 juli 2006 · 764 Inlägg

Saabare skrev:
Hon ska va i Norge o inte i Sverige. Tone Bekkestad:Bort fran Sverige o ak hem till Norge.

Moget.

TeQuilla
Saab 9-3 Aero "Fetingen" (2005)
TeQuilla
7 juli 2006 · 764 Inlägg

UseDubbelTurbo skrev:
jag har inget emot folk från norge ^^ men när dom ska förklara vädret p¨å sitt spårk i svenska tv blir ja lite sne... jag fattar ärligt inte ett skit utav vad hon säger så bra at thon e avstängd nu big_smile

Ja, jo eller tur att hon pratar Norska... Visst kan vissa ord vara sådär men man förstår exakt allt hon säger.

TeQuilla
Saab 9-3 Aero "Fetingen" (2005)
jensonnn
9 juli 2006 · 180 Inlägg

jonesono skrev:

GT90 skrev:
Norska är ju inte så svårt.. Värre med danska, isländska & framförallt finska.. Hehe

Ibland värre med grov skogsvärmlänska smile Fast jag själv bor ju här (men pratar "rikssvenska" om man nu kan benämna de som det).

var bor du då tongue
kristinehamn bor ja iaf i här e de ingen dialekt vad jag har hört iaf tongue

trosor är röda kalsonger är blå,eh va fan dom ska ju av endå!
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang