Eftersnack: Hälla-träff 30/10

CarpeDiem German Engineering
30 oktober 2010 · 9 083 Inlägg

Kommit hem från spontanträffen, var ganska mkt folk men bilar körde till/från. Fick träffa människor man känner och det är alltid kul smile Vädret var ju perfekt, ingen snö och inget regn heller som utlovat wink Torrt är det på vägarna också smile

Stort tack till alla som kom till träffen, bilder läggs upp så fort de är redigerade smile Tack allihopa och vi ses nästa säsong smile

Mvh

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)
Mickeeen
31 oktober 2010 · 66 Inlägg

Sorry, ja kunde inte komma hmm Va fylle-taxi hela natten hemma istället tongue nått måste ju betala bensinen wink

Att tänka innan man agerar är som att torka sig i röven innan man skiter.
Lozinmust "Unloaded"
31 oktober 2010 · 1 557 Inlägg

Sladdandet var ett fantastiskt okontrollerat kaos, den som påstår att allt var under kontroll har synfel ;P

"When innovation meets passion!"
BMW Z3 2.8 Coupé "Dennis And The Dicks" (1998)
BMW 530i "Static Vikings" (1989)
BMW M3 "Dennis And The Dicks" (1994)
bihra Fotograf
31 oktober 2010 · 142 Inlägg

Mechanimal skrev:
Sladdandet var ett fantastiskt okontrollerat kaos, den som påstår att allt var under kontroll har synfel ;P

haha håller fullständigt med ^^, stod och väntade på att ngn skulle köra in i någon hehe tongue

Kulpahjul
31 oktober 2010 · 205 Inlägg

Folk har väl bromsar? tongue

Trying is the first step towards failure
MeepMeep Finraggare
31 oktober 2010 · 2 381 Inlägg

Det brukar bli så när man kommer på endel mindre träffar - typ som i vad skall jag dra till med - Köping...

Sladda okontrollerat är ett sattyg som skall rendera i att man inte är välkommen på fler träffar. Nu menar jag inte att de som står och värmer däck eller driftar på en helt tom parkering är de jag gnäller på utan snarare de som inte har förstånd nog att hålla igen när andra bilar och eller människor är i vägen...

I love being a nobody - because nobody is perfect.
Plymouth Roadrunner "Dirty Bird" (1969)
Kulpahjul
31 oktober 2010 · 205 Inlägg

Och vi hade tom parkering, och folket bakom en "mur" av betong suggor smile

kameramannen skrev:
Det brukar bli så när man kommer på endel mindre träffar - typ som i vad skall jag dra till med - Köping...

Sladda okontrollerat är ett sattyg som skall rendera i att man inte är välkommen på fler träffar. Nu menar jag inte att de som står och värmer däck eller driftar på en helt tom parkering är de jag gnäller på utan snarare de som inte har förstånd nog att hålla igen när andra bilar och eller människor är i vägen...

Trying is the first step towards failure
Thunderbird88 A small step for Sloth, a giant leap for Slothkind
31 oktober 2010 · 3 929 Inlägg

Bara jag som tyckte att det var OERHÖRT gay och töntigt när alla volvopojkar började varva sina trötta gamla traktorer?

Nej, varit mycket bättre träffar detta år.
Detta var bara en bondeträff imo.

Och sedan detta hat mot polisen.
Jag var det lilla personen som satt i passagerar sätet på El Caminon som fick besök av polisen.
Varför applåderar folk åt det? Vad applåderar folk åt när polisen åkte iväg?

Aja.
Var ganska bra väder på kvällen iallafall!
Och såg iallafall några fina bilar.

Kolla gärna in min garage tråd - Garaget Zoo! - http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=203067
Dodge Viper GTS "Huggormen" (1998)
Ford Thunderbird "Procharged 306" (1988)
Dennan900GL Finntrollet
31 oktober 2010 · 640 Inlägg

tips från coachen... eller polisen kanske, var jag som fick prata med herr blå..mest pga att jag missade slå på ljusen på bilen när jag gled iväg. men det ordnade vi upp snällt.

sen tittade han på mina däck och undra om det var jag som hade burnat. smile
nixpix!

om jag personligen får säga vad jag tycker, så dom som vill sladda och leka av sig, gör det där vi inte har träff. polisen själva tycker ju att detta drar ner på allt som heter laglig-streetrace som ska bli av på j-berg fram över. hmm är väl bättre att dom som vill får köra under braigare förhållanden än att vara orolig för polis, medtrafikanter, barn, vuxan, bilar, osv osv.

njä. får se hur man gör med nästa träff som sagt.


det är vad jag tycker, sen får väl folk klaga och gnälla som dom vill på mig! tack och bock!

var varjefall kul med så pass mycket bilar som stod vid McD.
lite av utbölingar var vi nog när vi stod solo i mitten big_smile

Senast redigerat av Dennan900GL (31 oktober 2010)

Jo vars.
bergman8809
31 oktober 2010 · 166 Inlägg

Alla volvos var ju bäst och underhållning !

MeepMeep Finraggare
31 oktober 2010 · 2 381 Inlägg

Definiera "Underhållning"

I love being a nobody - because nobody is perfect.
Plymouth Roadrunner "Dirty Bird" (1969)
Lozinmust "Unloaded"
1 november 2010 · 1 557 Inlägg

BmW_Tokig skrev:
Och vi hade tom parkering, och folket bakom en "mur" av betong suggor smile

kameramannen skrev:
Det brukar bli så när man kommer på endel mindre träffar - typ som i vad skall jag dra till med - Köping...

Sladda okontrollerat är ett sattyg som skall rendera i att man inte är välkommen på fler träffar. Nu menar jag inte att de som står och värmer däck eller driftar på en helt tom parkering är de jag gnäller på utan snarare de som inte har förstånd nog att hålla igen när andra bilar och eller människor är i vägen...

Jo men man såg ju hur många sladdar som gick åt helvete och hur nära det var plåtslageri x antal gånger, att bara en(med en blå 240 och rallystuk) hade diffbromsat/eller svetsat, returkasten som resten fick var orosmomentet, jag är ingen expert på att varken powerslides eller drifting, men jag skulle nog aldrig gett mig ut i ett hav av ostabila, odiffbromsade/spärrade klossar hur säker jag än skulle känt mig.

Var senare en 940 och en BMW E30 som körde, ensamma, det gick ju skapligt mkt bättre och såg mer kontrollerat ut. Fast det kanske var en illusion då de bara var 2 som samsades om ytan, istället för typ 45(ja jag överdriver).

Men iaf bra att det hölls ett vettigt avstånd från resterande bilar på träffen och att de flesta åskådare höll sig på rätt sida av betongsuggorna.

"When innovation meets passion!"
Cruel
1 november 2010 ·

Sämsta jag någonsin har varit på..

TTScarface
1 november 2010 · 221 Inlägg

vad hände med alla bilder från träffen??

JDM
Ya hurr'd!!
Dennan900GL Finntrollet
1 november 2010 · 640 Inlägg

lär finnas en bild på mig, chevan och farbror blå. såg en blix varjefall. så den VET jag om. haha

Jo vars.
M0onLight
2 november 2010 · 83 Inlägg

http://www.zmphoto.se/index.php?/category/3 finns det några bilder som Zimmermann tagit

turbokill
2 november 2010 · 347 Inlägg

snygga bilder där smile

Mercedes W124 300TDT "vroom vroom" (1995)
MeepMeep Finraggare
2 november 2010 · 2 381 Inlägg

Snyggt, men varför denna hårda behandling av lens blur? http://www.zmphoto.se/picture.php?/11/category/3

I love being a nobody - because nobody is perfect.
Plymouth Roadrunner "Dirty Bird" (1969)
TTScarface
2 november 2010 · 221 Inlägg

M0onLight skrev:
http://www.zmphoto.se/index.php?/category/3 finns det några bilder som Zimmermann tagit

Feta bilder man, inga klagomål härifrån iaf...

JDM
Ya hurr'd!!
MeepMeep Finraggare
2 november 2010 · 2 381 Inlägg

Det var ingen kritik från mig - undrade bara smile

I love being a nobody - because nobody is perfect.
Plymouth Roadrunner "Dirty Bird" (1969)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang