Call of duty: Black ops

LordLife
14 november 2010 · 998 Inlägg

COD MW2 var väl inte helt bäst när det kom men laggigt och att man inte kan joina servers är ganska dåligt för ett spel som många vill spela online.

it looks like the one that once did the wanting suddenly wants to be wanted by a different wanting that has a want of wanting that has never been wanted for the sake of wanteness.
Quantic
14 november 2010 · 645 Inlägg

LordLife skrev:
COD MW2 var väl inte helt bäst när det kom men laggigt och att man inte kan joina servers är ganska dåligt för ett spel som många vill spela online.

MW2 flöt på så jävla bra för mig, Black Ops däremot... Kan inte joina några servrar och när man väl lyckats komma in på nån efter nån timmes väntan ja då laggar det som fan så det är ospelbart...

Sam1r
14 november 2010 · 485 Inlägg

Jag har inga problem med black ops online . Har inte märkt att det laggar eller något sånt , kanske ps3 fel ? på xbox funkar det utmärkt tycker jag

Quantic
14 november 2010 · 645 Inlägg

Sam1r skrev:
Jag har inga problem med black ops online . Har inte märkt att det laggar eller något sånt , kanske ps3 fel ? på xbox funkar det utmärkt tycker jag

Jag kör på datorn.

Sam1r
14 november 2010 · 485 Inlägg

Quantic skrev:

Sam1r skrev:
Jag har inga problem med black ops online . Har inte märkt att det laggar eller något sånt , kanske ps3 fel ? på xbox funkar det utmärkt tycker jag

Jag kör på datorn.

ähh, skaffa konsol mycket roligare big_smile big_smile

Quantic
14 november 2010 · 645 Inlägg

Sam1r skrev:

Quantic skrev:

Sam1r skrev:
Jag har inga problem med black ops online . Har inte märkt att det laggar eller något sånt , kanske ps3 fel ? på xbox funkar det utmärkt tycker jag

Jag kör på datorn.

ähh, skaffa konsol mycket roligare big_smile big_smile

Jag har både PS3 och xbox 360 men såna här spel ska köras på dator med tangentbord och mus.

DoT Häst
14 november 2010 · 1 099 Inlägg

Quantic skrev:

Sam1r skrev:

Quantic skrev:

Jag kör på datorn.

ähh, skaffa konsol mycket roligare big_smile big_smile

Jag har både PS3 och xbox 360 men såna här spel ska köras på dator med tangentbord och mus.

Precis.
FPS spel är menade för pc i mitt tycke.. Tyvärr fattar inte utvecklare det nu för tiden verkar det som.
Menar då att pc-versionen av mw2 och nu black ops inte var optimerade innan de släpptes.
"We pc-gamers always seems to get the shit-end of the stick"..

Än är inte den sista idioten född..
The_Bunny
14 november 2010 · 246 Inlägg

DoT skrev:

Quantic skrev:

Sam1r skrev:

ähh, skaffa konsol mycket roligare big_smile big_smile

Jag har både PS3 och xbox 360 men såna här spel ska köras på dator med tangentbord och mus.

Precis.
FPS spel är menade för pc i mitt tycke.. Tyvärr fattar inte utvecklare det nu för tiden verkar det som.
Menar då att pc-versionen av mw2 och nu black ops inte var optimerade innan de släpptes.
"We pc-gamers always seems to get the shit-end of the stick"..

Håller med fullständigt, PC ska det va men vi får allt crap. och som tidigare skrev, MAN SLÄPPER INTE ETT HALVFÄRDIGT SPEL!!
Skulle jag beställa en köttbit på en restaurang som inte är färdig skulle jag skicka tillbaka den.

Saab 95 2,3T -99 Nordic Steg 3
Audi A4 (2007)
Pierre_r Lastbilsmekaniker
14 november 2010 · 729 Inlägg

Multiplayer är mycket roligare än singelplayer har jag kommit fram till nu.
Sen är det lite roligt att man kan skjuta rakt igenom en av sina egna för att döda en fiende...

Jag heter Pierre_r-89 på ps3.

LordLife
14 november 2010 · 998 Inlägg

Quantic skrev:

LordLife skrev:
COD MW2 var väl inte helt bäst när det kom men laggigt och att man inte kan joina servers är ganska dåligt för ett spel som många vill spela online.

MW2 flöt på så jävla bra för mig, Black Ops däremot... Kan inte joina några servrar och när man väl lyckats komma in på nån efter nån timmes väntan ja då laggar det som fan så det är ospelbart...

MW2 flöt på jävligt bra för mig med. Men Black Ops verkar ha fått en uppdatering nu, hittade servrar och kunde joina en under 2 min, rekord lol

Vi får all skit på Pc bara för att det finns fler som kör konsole än Pc.
Ta bara NHL spelen slutat komma till Pc för dom orkade inte göra om det till Pc ^^ då orkar jag inte köpa fler spel av EA. Nä tacka vet jag Blizzard som lägger ner sin själ i sina spel.

it looks like the one that once did the wanting suddenly wants to be wanted by a different wanting that has a want of wanting that has never been wanted for the sake of wanteness.
JockeRX7 KTM 660
15 november 2010 · 537 Inlägg

Känns som man är ensam pc spelare i den här tråden som tycker spelet är bra.
Har inget lagg alls. Men har visserligen ändrat en del i config för att få bort sånt.
Gillar det här mycket mer än mw2. Skönt med valfrihet och att slippa fuskare. Banorna är mycket roligare enligt mig.
Det ända jag har haft problem med var att alla servers slutade funka några timmar i lördags. Men det är ju Gameservers som hade problem och inte tillverkaren till cod.
Gillar att dom gjort multiplayern lite svårspelad så man slipper det där simpla spelet som mw2 hade att erbjuda. I mw2 kunde ju vem som hellst vara bra.

Prestige 1 och snart lvl 30 smile

Pontiac Gto 69a
Volvo 740 90a projekt bil
maccswe
15 november 2010 · 200 Inlägg

Har inte nått lagg jag heller, flyter på hur bra som helst. Lirar på xbox, men läste nånstans att ps3 användare har haft problem med att det laggar och att man kastas ut ur spelet ibland.

LordLife
15 november 2010 · 998 Inlägg

JockeRX7 skrev:
Känns som man är ensam pc spelare i den här tråden som tycker spelet är bra.
Har inget lagg alls. Men har visserligen ändrat en del i config för att få bort sånt.
Gillar det här mycket mer än mw2. Skönt med valfrihet och att slippa fuskare. Banorna är mycket roligare enligt mig.
Det ända jag har haft problem med var att alla servers slutade funka några timmar i lördags. Men det är ju Gameservers som hade problem och inte tillverkaren till cod.
Gillar att dom gjort multiplayern lite svårspelad så man slipper det där simpla spelet som mw2 hade att erbjuda. I mw2 kunde ju vem som hellst vara bra.

Prestige 1 och snart lvl 30 smile

Hade mest problem i början. Men nästan 2 dagar kunde man inte spela pga att det inte hittade alla servrar.
Har därför inte kunnat spela så mycket sad  Kul med lite olika vapen
är bara lvl 35 men bara spelat ca 8 tim

it looks like the one that once did the wanting suddenly wants to be wanted by a different wanting that has a want of wanting that has never been wanted for the sake of wanteness.
maccswe
15 november 2010 · 200 Inlägg

DoT skrev:
Köpte det på Pc.. Ångrar det något fruktansvärt. Vilket jävla mög. roll
Lirar hellre mw2, trots alla fuskare..

Är det nått speciellt du inte gillar?

Har lirat MW2 flitigt och tycker att BO är en grym uppföljare, visst finns vissa saker som är lite bristfälliga men några patchar senare och detta är löst..

Snitch Ointresserad.
15 november 2010 · 936 Inlägg

JockeRX7 skrev:
Det ända jag har haft problem med var att alla servers slutade funka några timmar i lördags.

Dom patchade Pc versionen i lördags.

Konsol laggar fortfarande. Piss.

Teabag appreciation club.
maccswe
15 november 2010 · 200 Inlägg

Snitch skrev:

JockeRX7 skrev:
Det ända jag har haft problem med var att alla servers slutade funka några timmar i lördags.

Dom patchade Pc versionen i lördags.

Konsol laggar fortfarande. Piss.

Då menar du PS3 va?

Snitch Ointresserad.
15 november 2010 · 936 Inlägg

maccswe skrev:

Snitch skrev:

JockeRX7 skrev:
Det ända jag har haft problem med var att alla servers slutade funka några timmar i lördags.

Dom patchade Pc versionen i lördags.

Konsol laggar fortfarande. Piss.

Då menar du PS3 va?

Ja, finns inget annat smile

Teabag appreciation club.
JockeRX7 KTM 660
15 november 2010 · 537 Inlägg

Dom jobbar på en ny patch som ska komma i veckan. Den ska lösa fps problemen folk har. Sen vet jag inte vad den mer gör och om den är tänkt till konsoll också. Då jag bara läst på inom pc versionen smile

Pontiac Gto 69a
Volvo 740 90a projekt bil
maccswe
15 november 2010 · 200 Inlägg

Snitch skrev:

maccswe skrev:

Snitch skrev:

Dom patchade Pc versionen i lördags.

Konsol laggar fortfarande. Piss.

Då menar du PS3 va?

Ja, finns inget annat smile

Prova xbox 360 så slipper du lagg och problem :-)

Snitch Ointresserad.
15 november 2010 · 936 Inlägg

maccswe skrev:

Snitch skrev:

maccswe skrev:

Då menar du PS3 va?

Ja, finns inget annat smile

Prova xbox 360 så slipper du lagg och problem :-)

Känns inte motiverat att betala dubbla internetavgifter.

Teabag appreciation club.
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang