Sällsynt INDIVIDUAL BMW M5 E39

Kyro33 BMW
21 november 2010 · 67 Inlägg

Dawwe:
Vad säger du om stora ljudpaketet då?
Har 2 basar med slutsteg från fabrik, var det Individual? verkar sällsynt iaf .

BMW 320d (2009)
dawwe ...has left the building...
21 november 2010 · 4 474 Inlägg

Kyro: Har samma i min inkl "DSP", inte Individual...

Jag reserverar mig för ev felaktigheter i mina svar. Det åligger varje användare att kontrollera uppgifterna. Tar inget ansvar vid felaktig information.
Volvo - Bored for life MB - Old farts young tarts Audi - Always first looser
Chevrolet - No cars, just trucks BMW - Pure driving pleasure
Kyro33 BMW
21 november 2010 · 67 Inlägg

dawwe skrev:
Kyro: Har samma i min inkl "DSP", inte Individual...

Hur vet man om man har DSP då? har inte så stor koll smile

BMW 320d (2009)
dawwe ...has left the building...
21 november 2010 · 4 474 Inlägg

Du har rimligtvis "DSP" har för mig det står för "Digital Sound Processing".

Jag reserverar mig för ev felaktigheter i mina svar. Det åligger varje användare att kontrollera uppgifterna. Tar inget ansvar vid felaktig information.
Volvo - Bored for life MB - Old farts young tarts Audi - Always first looser
Chevrolet - No cars, just trucks BMW - Pure driving pleasure
CreativeX Skrewdriver
21 november 2010 · 48 Inlägg

Någon som kom på vad det betyder nu då ? smile
haha har läst hela tråden som en bok för det e så intressant då när man själv ska köpa en E39 smile

BTW, E du nöjd med bilen annars ??

Bimmers of Sweden
BMW 540i Touring "Autobahn" (1994)
Hool
21 november 2010 · 1 067 Inlägg

Kolla på Autopower eller BMWCS forumen eller liknande..   Där de flesta BMWnördarna hänger..

BMW 325iT "Oxy" (1989)
BMW 525i E34 "Pingu" (1992)
Kyro33 BMW
22 november 2010 · 67 Inlägg

Hool skrev:
Kolla på Autopower eller BMWCS forumen eller liknande..   Där de flesta BMWnördarna hänger..

Har skrivit på Autopower också men garaget hade "bättre" svar, kanske sitter samma snubbar på båda forumen smile

BMW 320d (2009)
dawwe ...has left the building...
23 november 2010 · 4 474 Inlägg

Till alla "nyfikna". Det blev lite av ett antiklimax gällande vad som var/är "Individual" på TS bil....Verkar vara som så att bilen utrustades med andra däck (Dunlop) än "standard" pga att den förmodligen användes av BMW själva vid sk "Fahrertraining"...Så nu gäller det att fortsätta köra på Dunlop annars e det ju ingen "Indivdual"*haha* smile . En sak e säker, "Individual" grejer som denna e ju bara patetiska, helt i klass med min där "Individual" består i borttagen utrustning*haha*

Jag reserverar mig för ev felaktigheter i mina svar. Det åligger varje användare att kontrollera uppgifterna. Tar inget ansvar vid felaktig information.
Volvo - Bored for life MB - Old farts young tarts Audi - Always first looser
Chevrolet - No cars, just trucks BMW - Pure driving pleasure
_night_stalker_ 220 pounds of crazy
23 november 2010 · 1 418 Inlägg

¨Har ni kommit fram till om de va nått speciellt med att de står Technik / Ausstattung på skylten? smile

Chevrolet Racing
Camaro: a small vicious animal that eats mustangs
Citat av en grabb som såg en Lingenfelter LS1; -That thing pulls like a raped ape!
dawwe ...has left the building...
23 november 2010 · 4 474 Inlägg

Night_Stalker: Det speciella var ju att däcken från fabrik....Det är tydligen alles!

Jag reserverar mig för ev felaktigheter i mina svar. Det åligger varje användare att kontrollera uppgifterna. Tar inget ansvar vid felaktig information.
Volvo - Bored for life MB - Old farts young tarts Audi - Always first looser
Chevrolet - No cars, just trucks BMW - Pure driving pleasure
_night_stalker_ 220 pounds of crazy
23 november 2010 · 1 418 Inlägg

Okej smile Blev lite förvirrad när ni plötsligt slutade prata om Technik och bara riktade in er på  INDUVIDIAL smile

Chevrolet Racing
Camaro: a small vicious animal that eats mustangs
Citat av en grabb som såg en Lingenfelter LS1; -That thing pulls like a raped ape!
dawwe ...has left the building...
23 november 2010 · 4 474 Inlägg

Alltså "Technik/Ausstattung" står det på ALLA bilar som har ett "Individual" klistermärke...

Jag reserverar mig för ev felaktigheter i mina svar. Det åligger varje användare att kontrollera uppgifterna. Tar inget ansvar vid felaktig information.
Volvo - Bored for life MB - Old farts young tarts Audi - Always first looser
Chevrolet - No cars, just trucks BMW - Pure driving pleasure
Kyro33 BMW
23 november 2010 · 67 Inlägg

dawwe: vad menas med TS bil? är det TrådSkaparens?
Bmw har inte ringt mig än om det där med technik och allt skitet men det var då jävlar i mig löjlig individual grej smile

BMW 320d (2009)
dawwe ...has left the building...
23 november 2010 · 4 474 Inlägg

Kyro: Japp TS=Tråd Skap... Du kan vara lugn "Technik/Ausstattung" står det på ALLA Individual klistermärken. Har bilen nån speciell lack så står det alltid på detta klistermärke, o din bil har ju en standard lack o därför är det "tomt"...

Jag reserverar mig för ev felaktigheter i mina svar. Det åligger varje användare att kontrollera uppgifterna. Tar inget ansvar vid felaktig information.
Volvo - Bored for life MB - Old farts young tarts Audi - Always first looser
Chevrolet - No cars, just trucks BMW - Pure driving pleasure
Kyro33 BMW
23 november 2010 · 67 Inlägg

dawwe skrev:
Kyro: Japp TS=Tråd Skap... Du kan vara lugn "Technik/Ausstattung" står det på ALLA Individual klistermärken. Har bilen nån speciell lack så står det alltid på detta klistermärke, o din bil har ju en standard lack o därför är det "tomt"...

Ja jag förstår men är så jäkla förvånad över att BMW inte sa det direkt utan att börja krångla:)
Dom håller väl på söker upp fakta eller nått vad vet jag men det är bara å vänta tills dom ringer så får man höra vad dom har att säga hahaha big_smile om dom inte ringer så skiter jag i det, vet ju svaret redan smile

BMW 320d (2009)
dawwe ...has left the building...
23 november 2010 · 4 474 Inlägg

Kyro: Folket på BMW jobbar bara där, långt ifrån alla som är "biltokiga". Det rör sig om enkel okunskap. Personen i fråga som skulle kolla upp detta åt dig kommer göra bort sig lite inför sina kollegor. Lite som om en IT-tekniker skulle ringa o kolla med hårdvaruleverantören o fråga vad den där "Intel Inside i7" etiketten betyder o då speciellt i7*haha*

Jag reserverar mig för ev felaktigheter i mina svar. Det åligger varje användare att kontrollera uppgifterna. Tar inget ansvar vid felaktig information.
Volvo - Bored for life MB - Old farts young tarts Audi - Always first looser
Chevrolet - No cars, just trucks BMW - Pure driving pleasure
Kyro33 BMW
23 november 2010 · 67 Inlägg

dawwe skrev:
Kyro: Folket på BMW jobbar bara där, långt ifrån alla som är "biltokiga". Det rör sig om enkel okunskap. Personen i fråga som skulle kolla upp detta åt dig kommer göra bort sig lite inför sina kollegor. Lite som om en IT-tekniker skulle ringa o kolla med hårdvaruleverantören o fråga vad den där "Intel Inside i7" etiketten betyder o då speciellt i7*haha*

Hahah kanske dom kommer göra bort sig smile
men att inte bavaria visste om nått mekaren hade jobba sen e30 kom och en annan kille kom dit när m5 e39 lanserades men han visste inte vad technik vad för nått. Han hade bara hört ausstattung plus att han på Bmw Sverige sa att han måste ta hjälp av teknik avdelning eftersom det var ett lite svårare uppdrag,fick ju säga chassinummer,namn,regnummer,telenummer dom skulle väl ringa Tyskland också smile

nog får man sig ett gott skratt efteråt iaf smile

BMW 320d (2009)
dawwe ...has left the building...
23 november 2010 · 4 474 Inlägg

Kyro: Ja hur är det man säger...."Det föds en *piiiip* varje dag" *haha*. Som sagt killen på Bavaria kommer göra bort sig smile. Ja har själv handlat "mängder" hos Bavaria Solna, o de flesta killarna i disken har bra koll men långt ifrån 100, jag brukar komma med artnr så jag VET att det blir rätt*haha*

Jag reserverar mig för ev felaktigheter i mina svar. Det åligger varje användare att kontrollera uppgifterna. Tar inget ansvar vid felaktig information.
Volvo - Bored for life MB - Old farts young tarts Audi - Always first looser
Chevrolet - No cars, just trucks BMW - Pure driving pleasure
Kyro33 BMW
24 november 2010 · 67 Inlägg

dawwe skrev:
Kyro: Ja hur är det man säger...."Det föds en *piiiip* varje dag" *haha*. Som sagt killen på Bavaria kommer göra bort sig smile. Ja har själv handlat "mängder" hos Bavaria Solna, o de flesta killarna i disken har bra koll men långt ifrån 100, jag brukar komma med artnr så jag VET att det blir rätt*haha*

HEHEHE. Om dom nu ringer dvs, kan vara så illa att dom aldrig ringer pga att dom inte ids gör bort sig eller av någon annan anledning. Dom skulle ringa på måndag,nu är det onsdag och inget samtal ännu smile

BMW 320d (2009)
Tomten Tomten
25 november 2010 · 1 065 Inlägg

Du har PM

Chevrolet Impala 4dr HT "Pimpala" (1968)
BMW 525i Touring M-sport "Familje Edition" (2002)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang