Mycket rost, vad göra?

cronix91
21 november 2010 · 62 Inlägg

Rost ställen: Skuffen, bakom däcken på alla sidorna (är som knäckebröd) Lite av sidorna av underredet, plåten på bilen (varstans)  osv osv tyvärr...

trocade
21 november 2010 · 194 Inlägg

Beroende på värdet av bil...

Skrota, sälja, renovera?

BonZ
22 november 2010 · 23 Inlägg

cronix91 skrev:
Rost ställen: Skuffen, bakom däcken på alla sidorna (är som knäckebröd) Lite av sidorna av underredet, plåten på bilen (varstans)  osv osv tyvärr...

Lät mycket, berorsig helt på vad du har lust med, om du gillar att laga rost eller ej.. hehe:D

Manta club sweden
cronix91
22 november 2010 · 62 Inlägg

BonZ skrev:

cronix91 skrev:
Rost ställen: Skuffen, bakom däcken på alla sidorna (är som knäckebröd) Lite av sidorna av underredet, plåten på bilen (varstans)  osv osv tyvärr...

Lät mycket, berorsig helt på vad du har lust med, om du gillar att laga rost eller ej.. hehe:D

Har bara en fråga till dig tongue  VEM F*N GILLAR O LAGA ROST?! Den som tycker det är roligt måste ju ha någon störning eller något.. tongue     Nej men jag har bestämt mig nu big_smile

Blir o sälja bilen efter besiktning! Ska ta bort dimljusen o sätta för något där för dimljusen är typ helt kassa..  bilen ska va besiktas senast sista feb  smile

mange_240
22 november 2010 · 1 562 Inlägg

du skulle ju annars kunna ha den som ett övningsobjekt om du vill lära dig laga rost.

BonZ
22 november 2010 · 23 Inlägg

cronix91 skrev:

BonZ skrev:

cronix91 skrev:
Rost ställen: Skuffen, bakom däcken på alla sidorna (är som knäckebröd) Lite av sidorna av underredet, plåten på bilen (varstans)  osv osv tyvärr...

Lät mycket, berorsig helt på vad du har lust med, om du gillar att laga rost eller ej.. hehe:D

Har bara en fråga till dig tongue  VEM F*N GILLAR O LAGA ROST?! Den som tycker det är roligt måste ju ha någon störning eller något.. tongue     Nej men jag har bestämt mig nu big_smile

Blir o sälja bilen efter besiktning! Ska ta bort dimljusen o sätta för något där för dimljusen är typ helt kassa..  bilen ska va besiktas senast sista feb  smile

det är nog inte så många som gillar de, är roligt till en viss mängd, sen är det alltid bra att kunna, kul att lära sig.

Manta club sweden
cronix91
22 november 2010 · 62 Inlägg

BonZ skrev:
det är nog inte så många som gillar de, är roligt till en viss mängd, sen är det alltid bra att kunna, kul att lära sig.

Aa det är ju klart.. Men det är nästan lite för mycket just nu...

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang