Ferrari 360 spider kvaddad i Örebro ikväll

TeQuilla
14 juli 2006 · 764 Inlägg

740GL skrev:
Så kan det gå när folk bryter mot högerregeln. Synd på en sån fin bil dock

I Västerås finns det inte många som kan högerregeln, framför allt inte yrkeschaufförerna.

TeQuilla
Saab 9-3 Aero "Fetingen" (2005)
KarlNilsson Örebroare i exil
14 juli 2006 · 970 Inlägg

PING^ skrev:
nu vill ja inte vara taskig mot personen som hade Ferrarin jag är inte rasist på något sätt men det var en kaxig syrian som hade ferrarin.
För nån vecka sen så stod den på järntorget i örebro, jag gick fram till bilen och sa "det var ingen dålig bil du har"
han svarade bara med "mm men du kommer aldrig få råd me en sån här" och gav mig ett hånflin
så jag tyckte det var helt rätt mot han vad som hände.

Ja nog är han kaxig. Brukar tvätta min bil nere på OK/Q8 västhaga. Kom dit en kväll och skulle tvätta. Rullar in i hallen, alla rutor är upptagna. Ser att han står med sin Mercedes längst ner på snedden och tar upp 2 platser. Så åker framt ill han io frågar om han kanske kunde ställa upp bilen rakt så jag också kunde tvätta. Men icke, han totalvägrade och hänvisade till att jag då skulle smutsa ner hans nytvättade bilj*vel.

Hej FRA!
Ena Colaberoende
14 juli 2006 · 1 219 Inlägg

JEBES skrev:
Tråkigt med sådana pajasnissar... Alla Ferrariägare jag känner och ha träffat är och ha alltid varit trevliga.

Håller med.. Jag jobbade på en fest som Von Braun hade för många år sedan och då kom en snobbit tant och frågade om det stod några fina röda sportbilar utanför huset.
- Du har ju min röda precis där. svarade jag.

När tanten såg min rostiga 240 Glt så vände hon och vägrade prata igen.. ha ha.

Tycker alla är värda att ha en Ferarri.. Precis vem som helst.. Men kan man inte kunna ta emot beundran och kommentarer utan att vara spydig som denna killen hade varit så behöver han inte ha någon heller.

/Ena

JEBES
19 juli 2006 · 31 Inlägg

Ena skrev:

JEBES skrev:
Tråkigt med sådana pajasnissar... Alla Ferrariägare jag känner och ha träffat är och ha alltid varit trevliga.

Håller med.. Jag jobbade på en fest som Von Braun hade för många år sedan och då kom en snobbit tant och frågade om det stod några fina röda sportbilar utanför huset.
- Du har ju min röda precis där. svarade jag.

När tanten såg min rostiga 240 Glt så vände hon och vägrade prata igen.. ha ha.

Tycker alla är värda att ha en Ferarri.. Precis vem som helst.. Men kan man inte kunna ta emot beundran och kommentarer utan att vara spydig som denna killen hade varit så behöver han inte ha någon heller.

/Ena

Den där tanten råkade inte äga en röd Ferrari 355 GTB F1???

Antee_
4 september 2007 · 9 Inlägg

vet inte om det är just denna som kraschade i Örebro men det är en Ferrari 360 och man hör att dom pratar svenska om man kan även se att det liknar sverige i natur och så står det ju på länken att det är i sverige iallafall här kommer länken:  http://youtube.com/watch?v=FO3OO8H2CUM

Yamaha YZF R1 Rockar ;)
ReApEr__88
4 september 2007 · 620 Inlägg

Antee_ skrev:
vet inte om det är just denna som kraschade i Örebro men det är en Ferrari 360 och man hör att dom pratar svenska om man kan även se att det liknar sverige i natur och så står det ju på länken att det är i sverige iallafall här kommer länken:  http://youtube.com/watch?v=FO3OO8H2CUM

Inte lite kvaddad!!!

Volvo S60 (2006)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang