Fan vi era åsikter gör det hela så värt att göra, tack!

Nu har jag äntligen kommithem från ett jobb som tog en vecka, jobbade totalt 90 timmar på 7 dar, rätt så jävla trött skulle jag kunna påstå ^_^
Jag har beställt mätare från Kudoz men han vägrar skicka mig mätarna även fast jag kontaktat han flera gånger och han lovat att skicka dom. På hans hemsida står det upp till 2 veckor och det har gått över 2 veckor nu.
Nästa dåliga nyhet, Top n rimshop som jag beställer mtt tyg ifrån är även dom skitsega på att skicka mig matrialet och än värre på att kontakta mig med uppgifter om hur jag ska betala även fast dom lovar och lovar att ge mig dom typ varje dag när jag ringer så OM dom skickar sakerna så antar jag att jag har dom tidigast på typ torsdag eller fredag.
En liten glad nyhet är att mitt nya begagnade mds 4ch slutsteg har anlänt fast jag har inte hämtat ut det ännu. Den har samma tema på utseendet som mina andra slutsteg

Jag har funderat en jävla massa på hur jag byggde min baslåda och har beslutat mig för att bygga om den helt och hållet. Även fast jag inte har sett den nu på 6 månader så vet jag exakt hur den ser ut och jag har efter en veckas tänkande upptäckt en massa brister på den som jag kommer förklara mer ingående när jag plockar isär den. Min nya ide är mycket bättre om hur allt ska se ut där baki men den sparar jag till senare ^_^
Jag har kommit på ca 100 nya ide:er när jag varit och arbetat och funderat ut allt i minsta smådetaljer så det kommer hända saker de vill jag lova.