Då fortsätts det... Honda Civic 97 [Bagage ljud bygge]

Bilen ska få ett fint ljudsystem i bagaget, ny inredning, nya stolar och mycket mycket mera.
  • 36 Följare
  • 605 969 Visningar
  • Projektet avslutat 14 augusti 2017
Sqweebz Legitimerad Fåntratt
26 november 2008 · 447 Inlägg

FAN! Måtte lönen komma snart så man kan göra affärer med Sherila! big_smile

Ont om hästkrafter är det gott om.
ante_hedis
30 november 2008 · 457 Inlägg

har hämtat mina fina slingor idag big_smile jävlar va fint dom lyser big_smile fick även veta att jag va först att beställa! big_smilebig_smile

sir_daniel www.kudoz.se
1 december 2008 · 3 802 Inlägg

blir att beställa hem sådanna till jaggan min smile

joonte_ got stance?
1 december 2008 · 546 Inlägg

har spanat in lite wedge base lampor på din hemsida skitbilligt ju, kostar minst 50 sopänn på andra ställen. Ska beställa snart ska bara ta reda på vilka jag har tror det är t10.

projektet har sprungit på lite sen senast jag var innne också tummen upp

夢の力
Honda Civic "EK3" (1998)
Kenny-83 Företagare & YouTuber
1 december 2008 · 1 940 Inlägg

joonte_ skrev:
har spanat in lite wedge base lampor på din hemsida skitbilligt ju, kostar minst 50 spänn på andra ställen. Ska beställa snart ska bara ta reda på vilka jag har tror det är t10.

projektet har sprungit på lite sen senast jag var inne också tummen upp

Angående wedgebase dioderna så tror jag t8-t11 passar is samma socklar, men jag är inte säker därav har jag isär skrivit dom på de där sättet, om någon vet mer om det så pm'a mig gärna smile

Angående projektet så tycker jag själv det gått skitsegt på senaste tiden men det har hafft mycket att göra på grund av min shop och att vintern har kommit med stormsteg. En annan orsak är att jag saknar kablarna och har jag inte kablarna vet jag inte exakta hålstorlekar och vet jag inte det så är det ingen ide att lacka fören jag har borrat upp hålen. Men men jag har förberett mig så gott som möjligt. Idag storhandlade jag garagekläder från jula samt en massa andra plastningssaker bland annat biltemas högtalartyg. Blev helt kär i tyget så fort jag tog i det. Tyget påminner om t-shirt tyg och är inte alls lika tunt som många säger att det är, skulle kunna säga att tjockleken är näst intill perfekt!

Ja ja, mer updates blir det inom kort http://www.mysmiley.net/imgs/smile/fighting/fighting0002.gif

Stylingwebben.se | LED lampor
Länk till min YouTube kanal: DesireToInspire
9-3 aero
7 december 2008 · 167 Inlägg

Nä nu vill vi se en fortsättning!!!

----> SAAB 9-5 Aero <----
Uppdatering med ny bas och låda pågår
--> Sound By Loke 2.0 <--> 3.0 på G :)
Saab 9-5 Aero. "Sound By Loke 3.0" (2002)
Kenny-83 Företagare & YouTuber
7 december 2008 · 1 940 Inlägg

Ha ha, ja ni kommer ihåg mig ännu big_smile
Anledningen till varför det dröjt är på grund av att jag ännu inte fått tag i några kablar. Det var tänkt att jag skulle göra ett litet byta med evilaudio men det har gått snart 2 veckor från idee'n så om han inte säger något idag blir det att beställa nya kablar i morgon och fortsätta. Jag är själv väldigt sugen på fortsättningen! Sorry för att det inte blivit så mycket updates latly, vad kan man säga, mycket med företaget, problem med material, väder m.m. Nå nå, till vecka lovar jag en update på ett eller annat sätt :-)

Stylingwebben.se | LED lampor
Länk till min YouTube kanal: DesireToInspire
Xetras
7 december 2008 · 52 Inlägg

härligt att du snart börjar igen. Ett av mina favorit projekt smile

weser bil intreserad anläggare
7 december 2008 · 467 Inlägg

gött att du ska komma igång igen

9-3 aero
12 december 2008 · 167 Inlägg

Nu vill vi ha lite nytt att gotta oss åt, hoppas att du har tid att bygga lite i helgen

----> SAAB 9-5 Aero <----
Uppdatering med ny bas och låda pågår
--> Sound By Loke 2.0 <--> 3.0 på G :)
Saab 9-5 Aero. "Sound By Loke 3.0" (2002)
Kenny-83 Företagare & YouTuber
16 december 2008 · 1 940 Inlägg

Nu är kablarna påväg, när dom är här finns det inget som stoppar mig ^_^

Stylingwebben.se | LED lampor
Länk till min YouTube kanal: DesireToInspire
Xetras
16 december 2008 · 52 Inlägg

härligt att du börjar igen nu! big_smile

weser bil intreserad anläggare
23 december 2008 · 467 Inlägg

har kablarna komit än?

Kenny-83 Företagare & YouTuber
23 december 2008 · 1 940 Inlägg

Jo då, idag kom dom!

Lödde mina första RCA kablar idag. Blir att besöka garaget och se vart det hala avtog, blir nog att städa och fixa i ordning till att börja med.
https://www1.garaget.org/gallery/archive/25883/526349_y7lmx8.jpg

Stylingwebben.se | LED lampor
Länk till min YouTube kanal: DesireToInspire
Izual
23 december 2008 · 4 571 Inlägg

§9 Marknadsföring och försäljning
Det är förbjudet att skapa eller sprida marknadsföring för egen eller andras näringsverksamhet. Försäljning och annonsering får inte förekomma på annan plats än Köp & sälj.

weser bil intreserad anläggare
23 december 2008 · 467 Inlägg

är det svårt att löda sina egna rca kablar?

Kenny-83 Företagare & YouTuber
23 december 2008 · 1 940 Inlägg

hmm... kan man löda så var det inte alls svårt. Dock bör man ha något slags don för att hålla fast kablarna medans man löder

Stylingwebben.se | LED lampor
Länk till min YouTube kanal: DesireToInspire
Xetras
23 december 2008 · 52 Inlägg

Härligt att du kommer igång ju igen Sherlia!! big_smile perfekta julklappen wink

Kenny-83 Företagare & YouTuber
23 december 2008 · 1 940 Inlägg

^_^
Hade relativt stora planer idag men allt gick i krash när jag upptäckte att luftpistolen till kompressorn hade spruckit. Så de jag gjorde var att bara städa lite lätt och sortera sad Ska försöka limma handtaget idag, kanske det funkar och så jag kan köra på i morgon.

Stylingwebben.se | LED lampor
Länk till min YouTube kanal: DesireToInspire
BMTech Svensk Mästare SQL Mini 2010
23 december 2008 · 2 009 Inlägg

Kanske fult att fråga här men jag har ett fjäderbensstag hemma som jag hittade helt nytt för motorrummet fram.
Är ett thrust/greddy.
Du råkar inte va sugen innan jag sätter det på annons...?

www.BUGPEOPLE.se
"Liten bil stor ***"
BMW 320i E91 "SQL bilen" (2006)
Volkswagen 1300 "Högre än din bil.............." (1969)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang