Lagar aluminium topp på annat vis än tiga?

Sharky
23 december 2010 · 10 287 Inlägg

On Topic tack.

Inga personliga ärenden, "chatt" eller liknande får förekomma i forumet.

Göran
Moderator

I have nothing but confidence in you. And very little of that.
(Groucho Marx).
Åker numera Audi A6 -08 4.2FSI
MrSkyline89 driver with style
23 december 2010 · 800 Inlägg

AnderssonE30 skrev:

Opel16V skrev:

AnderssonE30 skrev:

det går sakta fram men säkert, allt är klart!! motorn lyfts i om 2 veckor ungefär. Motstånd? du kommer bli bortblåst!! 2,3 L, portad topp, planad 1,4mm, portat insug. lättare svänghjul, 2" utan kisemise & höjt bränsletryck samt grövre spridare smile

de låter fint men jag tror ändå att de är jag som kommer ha näsan före wink

för mig blir de, portat, planat 1.3mm, kalluftintag, större spridare, e85, ställbar tändning, chip, 2.5" utan misen hela vägen, lättat svänghjul, sachs organisk kopplingslamell, sachs tryckplatta, 3" mellan LMM och spällhuset, matchportat insug, vassare kam och eventuell ett extraktor på de med.

och de hela på 900kg wink

Ska du lägga ut all den tiden & dom pengarna på din bil så får du fan göra ngt åt utseendet med tongue senast jag såg din bil så va de burk lack & rost överallt tongue

de e på gång, lacken finns redan ;P

Vissa falla för grupptryck, Jag föll för laddtryck!
www.hugotraffen.se
MrSkyline89 driver with style
23 december 2010 · 800 Inlägg

tillbaka till tropik!

toppen verka vara felporta i vilket fall som så att den inte kommer gå att köra med. visst kan testa de men kommer nog inte ger någon effekt, ska samtidig ber svets på lernia i växjö att lägga in en liten aluminium bit så att hålet täcks.

annars så ska jag fixa en annan topp.

Vissa falla för grupptryck, Jag föll för laddtryck!
www.hugotraffen.se
Rille_Rock
3 januari 2011 · 1 Inlägg

Jag sa till dig nick men som vanligt lyssna du inte så jag säger bara skyll dig själv när du ska ge dej på det.
Se det som en lärdom!

Full Gas Brekas:P
nofucknoride
21 januari 2011 · 12 Inlägg

hadde inget brytt mig om den toppen bätre att fixa en annan och börja om från början smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang