Stereon vill inte stänga av sig och går inte stänga av! hjälp.

jimmie_740
16 december 2010 · 11 Inlägg

Ja som de står den vill inte stänga av sig de går heller inte höja, sänka volymen utan jag måste dra ut säkringen ev kablarna för att den ska dö!

De va helt perfekt men sedan efter 2-3 månader så började de komma de va inte så ofta i början men de blir värre o värre så varje gång jag startar bilen o ska stänga av även när ja kör så uppstår detta problem.

så vad ska ja nu göra slänga skiten åt helvete o köpa nytt eller är det sturl med kontakterna?
Ska tillägga att det sitter ett mindre GAS steg med tillhörande 10'' bashögtalare.
Bilen är en volvo 740 från 87. Stereon är av billigt Clas Ohlsson märke

Volvo S60 T5 "Mr Rabbit" (2001)
Volvo_v70_
16 december 2010 · 87 Inlägg

hur har du kopplat strömmen till steron egentligen?

snabb snabbare snömannen
NSS207
16 december 2010 · 515 Inlägg

Om jag hade varit du så hadejag gått till Clas Ohlsson och bett dom ta en titt på den alt fått en ny, är ju något fel på den

§9 Annonsering gäller även signaturen!
jimmie_740
16 december 2010 · 11 Inlägg

tack för alla svar ska ta in den ett tag o se om de blir bättre..
har inget kvitto/garanti på den annars hade ja gjort de hmm (ganska dålig på att spara viktiga kvitton)
med en adapter kabel tror ja de va inte jag som kopplade de var en kompis. en svart som går till basen o en röd till stereon.

Volvo S60 T5 "Mr Rabbit" (2001)
Wingren850
27 februari 2011 · 203 Inlägg

har själv haft en sån sterio från clas ohlsson det sämsta sk*t nånsin dem håller inte länge, så släng den o skaffa en med bättre kvalite

Wingren850
27 februari 2011 · 203 Inlägg

Varför bry dig om hur jag stavar???hmm

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang