Inför: Karavan från Örebro (Eurostop) till Elmia 23/4-11 (OBS Ändrad tid för avresa!!)

Zzoink
17 mars 2011 · 1 229 Inlägg

Kimzza skrev:
Håller med om att ni inte behöver skylta med regnr å allt här i forumet. Ni kan väl ha det i ett word dokument å skriva ut det innan det är dags.....

Woodpecker skrev:
När ni anmäler er gör på detta vis:

Anv Namn: Woodpecker
Namn: Marcus Tell
Bil: Mazda 6
Regnr: TTG537
Ort: Odensbacken

Anledningen till att vi behöver regnr är för allas säkerhet samt att vi lättare skall hålla koll på dem som inte kan bete sig som folk.
Om ni känner att ni inte kan vill följa våra riktlinjer (se första inlägget) under denna karavan av någon anledning så anser vi att ni inte bör följa med i våran karavan.

åker du utan skyltar på vägen också eller? är nog större risk att nån snappar upp ditt regnummer på gatan än här wink

WeDo
17 mars 2011 · 3 390 Inlägg

manne_940 skrev:

Kimzza skrev:
Håller med om att ni inte behöver skylta med regnr å allt här i forumet. Ni kan väl ha det i ett word dokument å skriva ut det innan det är dags.....

Woodpecker skrev:
När ni anmäler er gör på detta vis:

Anv Namn: Woodpecker
Namn: Marcus Tell
Bil: Mazda 6
Regnr: TTG537
Ort: Odensbacken

Anledningen till att vi behöver regnr är för allas säkerhet samt att vi lättare skall hålla koll på dem som inte kan bete sig som folk.
Om ni känner att ni inte kan vill följa våra riktlinjer (se första inlägget) under denna karavan av någon anledning så anser vi att ni inte bör följa med i våran karavan.

åker du utan skyltar på vägen också eller? är nog större risk att nån snappar upp ditt regnummer på gatan än här wink

Saken är väl den att här kikar nog fler "olydiga" personer runt efter objekt än på e20 t.ex. Samt att många skriver vad de har i sina bilar etc, det ser du ju inte på gatan. Sen som någon sa att de som skrivs här, stannar här.

Förstår inte heller riktigt syftet med att samtligas reg nummer måste skrivas i tråden, förstår dock att dessa kan vara bra att ha tillhanda ifall någon skulle göra något dumt, men reg nr går ju att ha i ett dokument på datorn istället (antar ju att listan ändå ska skrivas ut innan avfärd).

Men om man inte vill skriva sitt reg nummer här i tråden, vad händer ?

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
Unknown_Orebro
17 mars 2011 ·

Kimzza skrev:
Håller med om att ni inte behöver skylta med regnr å allt här i forumet. Ni kan väl ha det i ett word dokument å skriva ut det innan det är dags.....

Jag förstår inte problemet om man ändå har regskylten synlig på sin Garaget sida samt liknande forum?

CarpeDiem German Engineering
17 mars 2011 · 9 081 Inlägg

WeDo skrev:

manne_940 skrev:

Kimzza skrev:
Håller med om att ni inte behöver skylta med regnr å allt här i forumet. Ni kan väl ha det i ett word dokument å skriva ut det innan det är dags.....


åker du utan skyltar på vägen också eller? är nog större risk att nån snappar upp ditt regnummer på gatan än här wink

Saken är väl den att här kikar nog fler "olydiga" personer runt efter objekt än på e20 t.ex. Samt att många skriver vad de har i sina bilar etc, det ser du ju inte på gatan. Sen som någon sa att de som skrivs här, stannar här.

Förstår inte heller riktigt syftet med att samtligas reg nummer måste skrivas i tråden, förstår dock att dessa kan vara bra att ha tillhanda ifall någon skulle göra något dumt, men reg nr går ju att ha i ett dokument på datorn istället (antar ju att listan ändå ska skrivas ut innan avfärd).

Men om man inte vill skriva sitt reg nummer här i tråden, vad händer ?

Man får inte vara med i karavanen och ingen dekal som delas ut på Mantorp.

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)
Vi tar hand om din bil - Eurotransport i Sverige AB
CarpeDiem - Youtube
Unknown_Orebro
17 mars 2011 ·

Jag vill bara förtydliga att detta gäller karavanen från Mantorp, givetvis kan man åka med i karavanen från Örebro och sedan avvika då vi som vill deltaga i den stora karavanen ner till Elmia åker till Mantorp.

_Dalle_ Unknown Örebro
17 mars 2011 · 291 Inlägg

är väl egentligen bara dekalen man inte får för e4an får ju alla köra på tongue hehe

Volvo s40 "airride" (2000)
Volkswagen Buggy "Bugrun 2012" (1967)
CarpeDiem German Engineering
17 mars 2011 · 9 081 Inlägg

_Dalle_ skrev:
är väl egentligen bara dekalen man inte får för e4an får ju alla köra på tongue hehe

Det var det jag menade tongue

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)
Vi tar hand om din bil - Eurotransport i Sverige AB
CarpeDiem - Youtube
850_GLT
17 mars 2011 · 947 Inlägg

man får åka med ändå men blir svårare för oss som arrangerar att se vem som kanske leker på platsen

Volvo V70 (2012)
Volvo 850 cab "Mr Green" (1995)
Kimzza Riktiga män kör 5000HK
17 mars 2011 · 115 Inlägg

Är väl bara att ta regnr på pats i så fall smile

850_GLT skrev:
man får åka med ändå men blir svårare för oss som arrangerar att se vem som kanske leker på platsen

Kolla in min SaaB FILM...
Och min tåg FILM 2008-03-07
2008-06-23 Nu är en liten FILM till klar :-D
Mazda Rx-8 (2006)
BMW 316i compact "Battle Cat" (1995)
Bave
17 mars 2011 · 42 Inlägg

Ansluter i Jönköping då jag bor i fel del av landet nu för tiden, men ska upp till Örebro efter så åker gärna med i en karvan hemåt

Kimzza Riktiga män kör 5000HK
18 mars 2011 · 115 Inlägg

Helt plötligt känns Elmia å påställning av bilen jävligt långt borta... FÖRBANNADE SKIT VÄDER....!!!!! mad

Kolla in min SaaB FILM...
Och min tåg FILM 2008-03-07
2008-06-23 Nu är en liten FILM till klar :-D
Mazda Rx-8 (2006)
BMW 316i compact "Battle Cat" (1995)
Bave
18 mars 2011 · 42 Inlägg

Kimzza skrev:
Helt plötligt känns Elmia å påställning av bilen jävligt långt borta... FÖRBANNADE SKIT VÄDER....!!!!! mad

Tror du kan vara lugn, över en månad kvar

Zzoink
18 mars 2011 · 1 229 Inlägg

Bave skrev:

Kimzza skrev:
Helt plötligt känns Elmia å påställning av bilen jävligt långt borta... FÖRBANNADE SKIT VÄDER....!!!!! mad

Tror du kan vara lugn, över en månad kvar

det smälter i helgen smile ska ju bli 10+ nästa vecka big_smile

zputnic
18 mars 2011 ·

Jag blir med smile

Unknown_Orebro
19 mars 2011 ·

zputnic skrev:
Jag blir med smile

Anv Namn: ?
Namn: ?
Bil: ?
Regnr: ? (Endast om du skall åka med i karavanen från Mantorp)
Ort: ?

Sers
19 mars 2011 · 251 Inlägg

manne_940 skrev:

Bave skrev:

Kimzza skrev:
Helt plötligt känns Elmia å påställning av bilen jävligt långt borta... FÖRBANNADE SKIT VÄDER....!!!!! mad

Tror du kan vara lugn, över en månad kvar

det smälter i helgen smile ska ju bli 10+ nästa vecka big_smile

30+ på torsadg smile i Phuket:P

Mazda Miata MX5 "Daily" (1991)
Kimzza Riktiga män kör 5000HK
24 mars 2011 · 115 Inlägg

manne_940 skrev:

Bave skrev:

Kimzza skrev:
Helt plötligt känns Elmia å påställning av bilen jävligt långt borta... FÖRBANNADE SKIT VÄDER....!!!!! mad

Tror du kan vara lugn, över en månad kvar

det smälter i helgen smile ska ju bli 10+ nästa vecka big_smile

Nu är Z4:an påstäld.. kunde inte hålla mig längre nu när solen kom fram tongue

Kolla in min SaaB FILM...
Och min tåg FILM 2008-03-07
2008-06-23 Nu är en liten FILM till klar :-D
BMW 316i compact "Battle Cat" (1995)
Mazda Rx-8 (2006)
stizzes Örebro street Racers
26 mars 2011 · 26 Inlägg

sota ur cabben ner till emlia wooohooo

2 fast 4 you
x40
27 mars 2011 · 157 Inlägg

Blir tydligen en sväng på påskafton

X40
Peter Bergström
Mitsubishi Ralliart
OOB 346
Örebro

Stenzzon
28 mars 2011 · 173 Inlägg

någon som vet ca tid när karavanen närmar sej  askersund? så man vet vilken tid man bör senast vara där nere

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang