Ford sierra clx kombi års 92 : Går konstigt efter krock! luktar bränt och skakar..

WolFMaN_16
10 januari 2011 · 177 Inlägg

I december så fick jag sladd och körde in en ett stålstaket och lite i ett träd och bilen dog direkt så vi butta bort den till närmsta parkering. Så nu idag så kolla jag och några kompisar på den.
Den var stendöd man behövde använda start kablar för att få den o starta, o så gjorde vi de men ja märkte att den gick väldigt oroligt på tomgång och om jag inte höll på gasen så på dog den..

Så det som är skumt är att han dör på tomgång, Hela bilen skakar vid tomgång o upp i varv, luktar bränt , de är va vi lagt märke till hitills men skulle gärna vilja höra era åsiker om va ni tror de kan vara..

här är en bild bilen
https://www1.garaget.org/archive/68/67108/207041/207041-2175363.jpg

Tror ni att de bara är o skrota eller finns de hopp om att den kommer funka igen för inte allt för dyra pengar ?`

väldigt tacksam för snabba svar / Mvh Emil W

Senast redigerat av WolFMaN_16 (10 januari 2011)

Volvo 850 "Schteken" (1993)
Mitsuhini
10 januari 2011 · 337 Inlägg

vill inte verka snorkig eller dryg men är den där bilen värd mer än vad en ny spoiler och lykta kostar? du får kolla noga där smällen tog om det är något som kan ha kommit till skada i motorn, blev det en saftig smäll så är det säkert sned också.

Mitsubishi 3000GT VR4/TT "Mitsuhini" (1993)
WolFMaN_16
10 januari 2011 · 177 Inlägg

haha okej aja tongue nee beror på hur man ser på de smile heh aa får kolla upp de då smile

Volvo 850 "Schteken" (1993)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang