Vilken storlek på silikon muff/skarvmuff?

zedthepunk Rocknroller
25 januari 2011 · 296 Inlägg

Hehe tjenare känner mig jävliigt dum som ställer denna fråga men får la stå ut med det:)

Min fråga är om jag har ett 2½" rör ska jag då ha en 3" silikonmuff för att sätta ihop allt? smile

Röret går från luftfilter till förgasaren på golfen smile tacksam för svar smile

Jag ska ha lika många hamburgare som min *** är lång!. eeeh va?. ja än halv alltså
Blondie1
25 januari 2011 · 333 Inlägg

jag skulle gissa på att du skulle ha en muff som är 2.5" då eller ?? 3"=76mm  2.5"=61mm

zedthepunk Rocknroller
26 januari 2011 · 296 Inlägg

Blondie1 skrev:
jag skulle gissa på att du skulle ha en muff som är 2.5" då eller ?? 3"=76mm  2.5"=61mm

Ja asså jag vet inte känner mig dum som ett spån men jag får testa mig fram men du har nog rätt smile smile

Jag ska ha lika många hamburgare som min *** är lång!. eeeh va?. ja än halv alltså
Hammar90
27 januari 2011 · 100 Inlägg

du tar en 3" och kapar av halva, slänger ena halvan i soptunnan och tar den andra och kastar den i havet, kör bilen in i en bergvägg och köper en volvo istället big_smile

Höölan Racing
VolvoMaffian
Volvo 240 "V8" (1975)
zedthepunk Rocknroller
27 januari 2011 · 296 Inlägg

Hammar90 skrev:
du tar en 3" och kapar av halva, slänger ena halvan i soptunnan och tar den andra och kastar den i havet, kör bilen in i en bergvägg och köper en volvo istället big_smile

Smart Marcus jag gört nu med en gång big_smile

Jag ska ha lika många hamburgare som min *** är lång!. eeeh va?. ja än halv alltså
TireSlayer Tvivlare
27 januari 2011 · 2 266 Inlägg

Hammar90 skrev:
du tar en 3" och kapar av halva, slänger ena halvan i soptunnan och tar den andra och kastar den i havet, kör bilen in i en bergvägg och köper en volvo istället big_smile

HAHAHAHA lol

Nejmen, yttermåttet du har på grejerna på bilen är innermåttet på slangen du köper smile Så har du 2,5" så är det en 2.5" slang du behöver smile

You can't polish a turd, but you can roll it in glitter.
Med reservation för ev. felskrivningar.
zedthepunk Rocknroller
27 januari 2011 · 296 Inlägg

MantaRobin skrev:

Hammar90 skrev:
du tar en 3" och kapar av halva, slänger ena halvan i soptunnan och tar den andra och kastar den i havet, kör bilen in i en bergvägg och köper en volvo istället big_smile

HAHAHAHA lol

Nejmen, yttermåttet du har på grejerna på bilen är innermåttet på slangen du köper smile Så har du 2,5" så är det en 2.5" slang du behöver smile

Aaa tänkte äna det nu är jag ju mindre dum och lite mer klokare iaf haha. tack så mycket för svaret smile

Jag ska ha lika många hamburgare som min *** är lång!. eeeh va?. ja än halv alltså
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang