Våra knäppa kompisar!

chrizz Administratör
27 april 2005 · 11 790 Inlägg

Jag fick just höra den sjukaste historien som hänt en tjejkompis idag.

Hon satt på Slagsta Glass i Eskilstuna och käkade glass, och så kommer en liten grabb springandes mot henne. "Tänk om jag skulle sätta krokben för honom" tänkte hon, och så GÖR hon det så han flyger världens väg ;D

"Förlåt förlåt förlåt" men han bara reser sig och springer vidare... Hon vet fortfarande inte varför hon gjorde det.,. Vad tänker folk med egentligen? big_smile

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
Wärnelöv wärnelöv
27 april 2005 · 12 Inlägg

hihi   inte så många sopm är pigga på å svar här. jag vet någ varför. handlar inte så mycket om bilar!?!?!?!

No real power just turbo shit....
Audi S2 avant "JWRacinG" (1994)
Psychotic Brum säger bilen.
27 april 2005 · 394 Inlägg

Det kallas tvångstankar.
Be henne söka vård är mitt förslag wink

Har en kompis som säger att han brukar få tvångstankar ibilen ibland.
Har vill lägga i 1:an när har kör 70+km/h Bad även honom att söka akut hjälp innan han verkligen gör något dumt big_smile

Livet börjar vid 1bar! Och 15 Volt :)
Andy69
27 april 2005 · 343 Inlägg

Hehe, tufft gjort tycker jag. Tur att jag inte var den lilla grabben!

Rasmus_bjo
29 april 2005 · 224 Inlägg

Att sätta krokben" på kroppsspråk är väl det samma som "Fishing-manover" på bilspråk big_smile ?

Ford Focus ST-Line 2018
Black Knight
30 april 2005 · 711 Inlägg

chrizz skrev:
Jag fick just höra den sjukaste historien som hänt en tjejkompis idag.

Hon satt på Slagsta Glass i Eskilstuna och käkade glass, och så kommer en liten grabb springandes mot henne. "Tänk om jag skulle sätta krokben för honom" tänkte hon, och så GÖR hon det så han flyger världens väg ;D

"Förlåt förlåt förlåt" men han bara reser sig och springer vidare... Hon vet fortfarande inte varför hon gjorde det.,. Vad tänker folk med egentligen? big_smile

big_smile

Oo=00=oO
http://www.garaget.org/?car=1182
Blow My Whistle
mrcelica
30 april 2005 · 1 639 Inlägg

En del får ju för sig att dom måste blunda när dom ligger i 200+ på trafikerad väg, där snackar vi tvångstankar... tongue

Om jag var hälften så ful i arslet som du är i ansiktet så skulle jag bara skita när det är mörkt....
redlable
1 maj 2005 · 52 Inlägg

var ute o cykla för ett år sen, å höll i en bandyklubba. fick en brilljant ide. va händer om man stoppar in bandyklubban mellan ekrarna när man åker. bröt ena armen och fick en del sår på bröstet... kul grejj å berätta efteråt iaf smile
bör tilläggas att jag inte var helt nyckter tongue

fr3drik
1 maj 2005 · 342 Inlägg

mrcelica skrev:
En del får ju för sig att dom måste blunda när dom ligger i 200+ på trafikerad väg, där snackar vi tvångstankar... tongue

Den som blundar längst tid vinner. Sträckan räknas med lyktstolpar. smile

Audi S4 2.2T -92 | BW S375, AutoVerdi, JE Pistons, CatCams, 034 Motorsport, CP-S, Weldon, NIRA, Nitrous Express
Rejuhannes
12 maj 2005 · 42 Inlägg

Hehe men du redlable jag gjorde nästan samma Fast jag satt Foten i hjulet Gjorde ont+ att armen vart konstig DE KALLAR JAG NÖDBROMS!!!!

Snutjagis!!!!!
Scorren
12 maj 2005 · 186 Inlägg

haha, har hänt flera gånger att jag vänt mig om och tittat bakåt mitt i motorvägen bara för att se om jag kan styra genom att titta bakåt.
Funkar bra på raksträckor men e lite läskigare i kurvor.....

Catch me if you can!
GranatMagnuS Scania, javisst.
2 juli 2006 · 237 Inlägg

Ja en sommar när jag skruvade på min moped, en suzuki pv, så bytte jag lampspolen och tänkte att nu ska jag provköra, och barfota var jag :p så jag sket i att sätta på svänghjulskåpan. sen så tog jag ett ärevarv på byn och så tittade jag ner på svänghjulet och fick den fantastiska idén att stoppa stortån mot svänghjulet, ja det gjorde jag naturligtvis och jä***r i he***te vad det brände till och jag stanna och hoppade av mopeden och skuttade runt ett tag innan jag la mig i dikeskanten och grinade lite ^^ lite skämmigt tyckte jag och vågade inte berätta åt kompisarna vad jag gjort big_smile

ironhead volvoraggare
2 juli 2006 · 4 776 Inlägg

en annan sak är ju att lägga i backen när man ligger i typ 100 hehehe

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer
THEBADGUY Gorgilus addictus
2 juli 2006 · 4 737 Inlägg

chrizz skrev:
Jag fick just höra den sjukaste historien som hänt en tjejkompis idag.

Hon satt på Slagsta Glass i Eskilstuna och käkade glass, och så kommer en liten grabb springandes mot henne. "Tänk om jag skulle sätta krokben för honom" tänkte hon, och så GÖR hon det så han flyger världens väg ;D

"Förlåt förlåt förlåt" men han bara reser sig och springer vidare... Hon vet fortfarande inte varför hon gjorde det.,. Vad tänker folk med egentligen? big_smile

hehe:D

Allt för den där jävla hatten!
Hyundai i20 MHEV "Mild" (2021)
jensonnn
2 juli 2006 · 180 Inlägg

redlable skrev:
var ute o cykla för ett år sen, å höll i en bandyklubba. fick en brilljant ide. va händer om man stoppar in bandyklubban mellan ekrarna när man åker. bröt ena armen och fick en del sår på bröstet... kul grejj å berätta efteråt iaf smile
bör tilläggas att jag inte var helt nyckter tongue

hahahahaha   big_smile   sök hjälp tongue

trosor är röda kalsonger är blå,eh va fan dom ska ju av endå!
jensonnn
2 juli 2006 · 180 Inlägg

jag känner en som åkte moped i blöta träskor och hade tänd kabeln virad runt tändstiftet pga provisorisk lagning men hur som helst så fick han sig en jäävla stöt i foten tongue

trosor är röda kalsonger är blå,eh va fan dom ska ju av endå!
Spelis
2 juli 2006 · 1 926 Inlägg

haha, den var bäst ! big_smile

redlable skrev:
var ute o cykla för ett år sen, å höll i en bandyklubba. fick en brilljant ide. va händer om man stoppar in bandyklubban mellan ekrarna när man åker. bröt ena armen och fick en del sår på bröstet... kul grejj å berätta efteråt iaf smile
bör tilläggas att jag inte var helt nyckter tongue

Hee-Maan
2 juli 2006 · 3 113 Inlägg

haha.. här med kan man väl konstatera att folk får lite udda tankar emellanåt smile
själv har jag inget som jag kommer ihåg en så länge.. kanske bra det tongue

Semper Fi
THEBADGUY Gorgilus addictus
2 juli 2006 · 4 737 Inlägg

redlable skrev:
var ute o cykla för ett år sen, å höll i en bandyklubba. fick en brilljant ide. va händer om man stoppar in bandyklubban mellan ekrarna när man åker. bröt ena armen och fick en del sår på bröstet... kul grejj å berätta efteråt iaf smile
bör tilläggas att jag inte var helt nyckter tongue

Ja de har man gjort oxå...man var bara tvungen att testa:P

Allt för den där jävla hatten!
Hyundai i20 MHEV "Mild" (2021)
HummerBuster
2 juli 2006 · 59 Inlägg

tvångstankar.

" Att styla en volvo är som att sminka en gris "
Stor snopp liten bil Liten snopp stor bil Fan jag har ju liten då.. :P haha
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang