EFTERSNACK Bilträff ikväll 12/2 mobila mantorp

TEASER Svetsare
12 februari 2011 · 828 Inlägg

smile
precis hemkommen i stort sätt

det var trevligt dock så går det inte överdrivet bra o sladda me den förbannade golfen , men men man tar vad man har , mer träffar kom igen nu peppa mot våren !

Angry Drift Team
TEASER Svetsare
13 februari 2011 · 828 Inlägg

Robin_Lkpg skrev:
Är också nyss hemkommen, måste få reda på vem som har den där 245an som gick som ett skott! big_smile Var riktigt roligt på mobilia... creeds till tjejen som körde bmwn. Sjukt duktig. big_smile

det vill jag med veta klockrent kul med tjejer som kör också smile

Angry Drift Team
iBruce
13 februari 2011 · 124 Inlägg

Det var riktigt roligt trots att det var halt i kurvorna hehe

smile

"Heeeeej dåååå"
TEASER Svetsare
13 februari 2011 · 828 Inlägg

iBruce skrev:
Det var riktigt roligt trots att det var halt i kurvorna hehe

smile

det var roligt men i slutet var det vääääääl polerat i kurvan gick ju inte att hålla i där haha

Angry Drift Team
iBruce
13 februari 2011 · 124 Inlägg

TEASER skrev:

iBruce skrev:
Det var riktigt roligt trots att det var halt i kurvorna hehe

smile

det var roligt men i slutet var det vääääääl polerat i kurvan gick ju inte att hålla i där haha

sant, hopplöst där. försökte dock att hålla så långt ut som möjligt lyckades väl  sådär. Haha:)

"Heeeeej dåååå"
TEASER Svetsare
13 februari 2011 · 828 Inlägg

iBruce skrev:

TEASER skrev:

iBruce skrev:
Det var riktigt roligt trots att det var halt i kurvorna hehe

smile

det var roligt men i slutet var det vääääääl polerat i kurvan gick ju inte att hålla i där haha

sant, hopplöst där. försökte dock att hålla så långt ut som möjligt lyckades väl  sådär. Haha:)

jag körde ju min lilla golf som har typ 3 dubb i varje däck eller något att få sladd är inga problem men att driva framåt är värdelöst men vafasen man kan inte göra mer än sitt bästa , roligt var det iallafall smile

Angry Drift Team
iBruce
13 februari 2011 · 124 Inlägg

TEASER skrev:

iBruce skrev:

TEASER skrev:

det var roligt men i slutet var det vääääääl polerat i kurvan gick ju inte att hålla i där haha

sant, hopplöst där. försökte dock att hålla så långt ut som möjligt lyckades väl  sådär. Haha:)

jag körde ju min lilla golf som har typ 3 dubb i varje däck eller något att få sladd är inga problem men att driva framåt är värdelöst men vafasen man kan inte göra mer än sitt bästa , roligt var det iallafall smile

okej, såg dig inte köra under den tiden jag var där kom väl till 11 och drog hemåt vid halv 1 typ. själv körde man 940 smile

"Heeeeej dåååå"
TEASER Svetsare
13 februari 2011 · 828 Inlägg

iBruce skrev:

TEASER skrev:

iBruce skrev:

sant, hopplöst där. försökte dock att hålla så långt ut som möjligt lyckades väl  sådär. Haha:)

jag körde ju min lilla golf som har typ 3 dubb i varje däck eller något att få sladd är inga problem men att driva framåt är värdelöst men vafasen man kan inte göra mer än sitt bästa , roligt var det iallafall smile

okej, såg dig inte köra under den tiden jag var där kom väl till 11 och drog hemåt vid halv 1 typ. själv körde man 940 smile

hehe okej vi åkt hem vid 11 nått kanske minns inte riktigt , alla slutade köra då hehe

Angry Drift Team
patrik90j
19 februari 2011 · 847 Inlägg

vad säger folk om en sista minuten träff igen haha big_smile något intresse för det?

Audi S6 5,2L V10 "GO BIG" (2007)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang