740 på häng i tv 4 nyheterna.

Carzzan
15 februari 2011 · 38 Inlägg

Härligt big_smile

Vi-orkar-lite-vi-oxå :D
ViktorK
15 februari 2011 · 48 Inlägg

hahah hjälte

Whoppa!!!
Helvete_racing Arg Snickare
15 februari 2011 · 875 Inlägg

jag gillar att denna tråd har eskalerat så här mycket big_smile

JE
15 februari 2011 · 227 Inlägg

Det gjorde min dag iaf! Och polarna på jobbet dog av garv! Som sagt dagens hjälte big_smile!

Dum spiro, spero...
Nissan 200sx s13 "Ozunu" (1992)
BMW E36 325i "BabyBlåBär" (1991)
Virtual49
16 februari 2011 · 9 Inlägg

Varför har garagetpersonalen tagit bort bilen som är med i filmen från sidan? tråkigt!

TTW
16 februari 2011 · 214 Inlägg

Bilen blev låst och togs offline av en admin. Förmodligen någon som anmälde bilen pga. dess skick samt att det var en så kallad "vinterbil" bara för att jävlas.

Senast redigerat av TTW (16 februari 2011)

nordstromj
16 februari 2011 · 1 772 Inlägg

EN en gång har det hänt, Admin har ingen medkänsla för hur kul det kan vara för personen som faktiskt lyckats med detta, men nej, vi tar bort bilen för den är i dåligt skick. Kul.

If one day the speed kills me, do not cry, because i was smiling - Paul Walker
Shine can never beat attitude.
BMW 320d (2007)
JimBo__
16 februari 2011 · 1 804 Inlägg

Vad äre ni säger? Har min idols bil tagits bort? yikes

Meguiars_sverige
Volvo V60 Polestar "Nr 708" (2018)
dahlens SÄNK MER!
16 februari 2011 · 389 Inlägg

en bil som över 45 pers lagt till som favorit är väll onödigt att ta bort yikes finns ju intresse av den då smile

Senast redigerat av dahlens (16 februari 2011)

Volvo 240 GL "Max" (1988)
granadadr
16 februari 2011 · 7 299 Inlägg

hahahaha,, sååååå rätt,, men allvarligt talat,, var var ovädret???? jag såg bara snöfall wink här uppe brukar de börja ploga när det är typ en dm på vägarna utom möjligen E4an,, har sittit fast på vägen några ggr för att det varit så mkt snö wink

som sagt det där ÄR inget snöoväder,, heltvanligt snöfall,, smile

Ford Mondeo 2,2 "Brandbilen" (2010)
Ford Granada 2,8i "Turbo edition" (1985)
Ford Mondeo 2,2 Sport edition "Semesterbilen" (2010)
RThelander
16 februari 2011 · 179 Inlägg

granadadr skrev:
hahahaha,, sååååå rätt,, men allvarligt talat,, var var ovädret???? jag såg bara snöfall wink här uppe brukar de börja ploga när det är typ en dm på vägarna utom möjligen E4an,, har sittit fast på vägen några ggr för att det varit så mkt snö wink

som sagt det där ÄR inget snöoväder,, heltvanligt snöfall,, smile

så fort det snöar "mer" än lokalt, och vägarna är vita så är det snöstorm.. och dom saltar som idioter söder om Gävle typ, inte lustigt att det blir halare än vad det borde vara tongue

johanisraelsson Medläääääm!
16 februari 2011 · 160 Inlägg

jonazh skrev:

MarcusL skrev:
http://data.fuskbugg.se/skalman02/15703 … 5347_n.jpg

Du glömde lägga ut denna..? =)

hahahahahaha ska de göras så ska de göras ordenligt ;) de va en ganska duktig flygtur innan jag landa där kan jag säga , lite komiskt e ju också att jag plogar den vägen :D

Ser att någon har hittat lite bilder från min facebook :D

Volkswagen Golf Gl "15000milaren" (1991)
Volvo V70 2.4D Summum "Bruksbil No2" (2008)
Helvete_racing Arg Snickare
16 februari 2011 · 875 Inlägg

ja hoppas att den bilen kommer upp på garaget igen. riktigt sorgligt att bilen ska tas offline bara för den fått lite uppmärksamhet.

jonazh
16 februari 2011 · 4 Inlägg

Navkapsel skrev:

Virtual49 skrev:
Varför har garagetpersonalen tagit bort bilen som är med i filmen från sidan? tråkigt!

Vinterbil i dåligt skick, dåliga bilder och dålig information gissar jag. Eller om han tog bort den själv.
Med risk att bli utskälld tycker jag att det var bra gjort av admin, det måste vara rättvist. Framförallt med hänsyn till andra som fått sin (kanske t o m finare) bil borttagen.
(Haha, dessutom skumt höga poäng då det finns 740is i ovanligt fint originalskick eller snyggt stylade med betydligt lägre poäng.)
Jaja, filmen finns väl iaf kvar, det är ju den som är skoj. smile

Men! Det ligger mycket gammalt skrot på Garaget år efter år (bilar som aldrig kommer fram då de inte updaterats på länge) och så länge inte de tas bort blir det lite fel att andra tas bort så fort de läggs upp...

hmmmm motiveringen va att den va i dåligt skick ointressant och vinterbil . dåligt skick kan jag gå med på men då borde dom ta bort min 945a också för den e fan så mycke mer rost på än 740in, och om de ska va på de viset så ska de väll inte vara tillåtet med gammla härliga pilsner jänkare heller.... oh jävlar va ointressant en bil är om de bara lyckas samla på sig lite över 100 komentarer på ca 3 timmar ... sen kan man ju fundera på hur dom kan dömma ut den som vinter bil när ja köpte den i november och inte ens har haft en chans att använda den som sommar bil ännu wink

Chevrolet impala "the shine runner" (1969)
Mercedes 220 cdi "Göring" (2000)
Helvete_racing Arg Snickare
16 februari 2011 · 875 Inlägg

hahaha ja.. det är fan patetiskt.

RThelander
16 februari 2011 · 179 Inlägg

eller alla rostiga "tysk stuk - ratrods ", dom är ju dåligt skick på yikes

BMW E46 "320" (2001)
AC Cobra "Drive-in marodören" (2010)
Nissan 240sx "LHD Silvia" (1992)
_swede_ The real Swede
17 februari 2011 · 56 Inlägg

jonazh skrev:
hmmmm motiveringen va att den va i dåligt skick ointressant och vinterbil . dåligt skick kan jag gå med på men då borde dom ta bort min 945a också för den e fan så mycke mer rost på än 740in, och om de ska va på de viset så ska de väll inte vara tillåtet med gammla härliga pilsner jänkare heller.... oh jävlar va ointressant en bil är om de bara lyckas samla på sig lite över 100 komentarer på ca 3 timmar ... sen kan man ju fundera på hur dom kan dömma ut den som vinter bil när ja köpte den i november och inte ens har haft en chans att använda den som sommar bil ännu wink

Det intressanta är ju att garageadmina inte har "balls" att förklara sig för sina medlemmar varför en populär bil tas bort.

Jag har en 244 i precis lika dåligt eller sämre skick som fått vara kvar, men jag har ju inga provocerande filmer på den lol

Mvh,
Eric Hjelte
Volvo 460 "460 T5 AWD" (1994)
BMW X3 SD (2007)
TTW
17 februari 2011 · 214 Inlägg

jonazh skrev:

Navkapsel skrev:

Virtual49 skrev:
Blablabla...

Blablabla

hmmmm motiveringen va att den va i dåligt skick ointressant och vinterbil . dåligt skick kan jag gå med på men då borde dom ta bort min 945a också för den e fan så mycke mer rost på än 740in, och om de ska va på de viset så ska de väll inte vara tillåtet med gammla härliga pilsner jänkare heller.... oh jävlar va ointressant en bil är om de bara lyckas samla på sig lite över 100 komentarer på ca 3 timmar ... sen kan man ju fundera på hur dom kan dömma ut den som vinter bil när ja köpte den i november och inte ens har haft en chans att använda den som sommar bil ännu wink

Skulle ju som sagt inte förvåna mig om det helt enkelt är så att någon blev lite avis och anmälde bilen, andra bilar i dåligt skick osv. tas säkert inte bort just pga. att ingen anmäler dessa.
Deras regler är lite väl strikta iom att bara du har en bild på bilen i snö ungefär eller med snö på taket osv. så kan man anmäla den som vinterbil.
Ointressant kan jag väl inte påstå men är det väl någon som anmält och skrivit just ointressant så tar dom väl inte bort det utan lämnar kvar hela anledningen.

Dubs I got Dubs!
17 februari 2011 · 2 423 Inlägg

stoltosmart skrev:

Virtual49 skrev:
Grejen är det att en kille som denna på videon som kan sladda och vet hur en bil beter sig i halt väglag inte hamnar i krockar och olyckor. Dom som krockar är personer som är klappkassa bakom ratten och aldrig har lärt sig sladda.

Sladda o hantera en bil i sladd kan jag men inte kul att få släpp samtidigt man möter en långtradere eller annat

som denna;)

Lexus RX 300 "The Pursuit Of Perfection" (2000)
granadadr
17 februari 2011 · 7 299 Inlägg

Dubs skrev:

stoltosmart skrev:

Virtual49 skrev:
Grejen är det att en kille som denna på videon som kan sladda och vet hur en bil beter sig i halt väglag inte hamnar i krockar och olyckor. Dom som krockar är personer som är klappkassa bakom ratten och aldrig har lärt sig sladda.

Sladda o hantera en bil i sladd kan jag men inte kul att få släpp samtidigt man möter en långtradere eller annat

som denna;)

väldigt förstående schaffis måste jag säga,, smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang