TRÄFFEN OFFICIELLT BORTTAGEN p.g.a tråkiga skäl

Grosshandlaren
15 februari 2011 · 327 Inlägg

1: Sengstr
2: Rs4Danderyd
3:
4:
5:
6:
7:
8:
9:
10:

CarpeDiem German Engineering
15 februari 2011 · 9 083 Inlägg

Längtar till träffen smile

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)
Dennan900GL Finntrollet
15 februari 2011 · 640 Inlägg

Thunderbird88 skrev:
Oh, kanske kommer smile

same same smile
ska parkera mittimitten!!! big_smile

Jo vars.
Dennan900GL Finntrollet
15 februari 2011 · 640 Inlägg

1: Sengstr
2: Rs4Danderyd
3: Dennan900GL - Oldsen
4:
5:
6:
7:
8:
9:
10:

Jo vars.
MeepMeep Finraggare
16 februari 2011 · 2 381 Inlägg

Hmmm, jag känner igen den där tag-linen någonstans ifrån... hmm... får klura på det.

I love being a nobody - because nobody is perfect.
Plymouth Roadrunner "Dirty Bird" (1969)
Rock-Star
16 februari 2011 · 2 982 Inlägg

kameramannen skrev:
Hmmm, jag känner igen den där tag-linen någonstans ifrån... hmm... får klura på det.

är den inte från din film du gjorde förra säsongen? =S

MeepMeep Finraggare
16 februari 2011 · 2 381 Inlägg

Jo just det. Så var det ju. Tack! smile

I love being a nobody - because nobody is perfect.
Plymouth Roadrunner "Dirty Bird" (1969)
charem STHLM(S)LOW CREW!
17 februari 2011 · 564 Inlägg

kameramannen skrev:
Jo just det. Så var det ju. Tack! smile

jag kände igen det som fan men kopplade inte riktigt först ^^tongue

Stolt arrangör av Stockholms största bilträffar!
STHLM(S)LOW CREW!
STHLM(S)LOW @ FACEBBOK.
BMW 320ci E46 "STHLMSLOW CREW CAR" (2001)
TTScarface
17 februari 2011 · 221 Inlägg

Du kan ju inte påstå att du har kommit på den?

JDM
Ya hurr'd!!
TTScarface
17 februari 2011 · 221 Inlägg

kameramannen skrev:
Hmmm, jag känner igen den där tag-linen någonstans ifrån... hmm... får klura på det.

Tror du att du har upphovsrätt till tagen eller?

Senast redigerat av TTScarface (17 februari 2011)

JDM
Ya hurr'd!!
drazen_gti
17 februari 2011 · 807 Inlägg

TTScarface skrev:

kameramannen skrev:
Hmmm, jag känner igen den där tag-linen någonstans ifrån... hmm... får klura på det.

Tror du att du har upphåvsrätt till tagen eller?

vad är upphåv?

I'd rather die like a man, than live like a coward
MrEricsson Ratthållare PÅ Elite Nivå
17 februari 2011 · 5 650 Inlägg

får se om man orkar pallra sig till stan eller ej då

Volvo 142 "De Luxe" (1974)
MeepMeep Finraggare
17 februari 2011 · 2 381 Inlägg

Tagg hit och tagg dit och tagg utåt.. Jag tyckte bara det kändes lite idéfattigt att köra med samma som andra har använt sig av ett tag...

I love being a nobody - because nobody is perfect.
Plymouth Roadrunner "Dirty Bird" (1969)
MrEricsson Ratthållare PÅ Elite Nivå
17 februari 2011 · 5 650 Inlägg

kameramannen skrev:
Tagg hit och tagg dit och tagg utåt.. Jag tyckte bara det kändes lite idéfattigt att köra med samma som andra har använt sig av ett tag...

va ju dom som kom på den för träffarna 2010 så hur kan de vara ide fattigt och andra användt sig av de när dom började med de hela ?

Volvo 142 "De Luxe" (1974)
MeepMeep Finraggare
17 februari 2011 · 2 381 Inlägg

Spela roll, ticket mest det var lite roligt att det blev sådant hallå smile

I love being a nobody - because nobody is perfect.
Plymouth Roadrunner "Dirty Bird" (1969)
TTScarface
17 februari 2011 · 221 Inlägg

kameramannen skrev:
Tagg hit och tagg dit och tagg utåt.. Jag tyckte bara det kändes lite idéfattigt att köra med samma som andra har använt sig av ett tag...

Det som dom flesta bil intresserade brinner för händer oftast när solen går ner. Ska jag vara helt ärlig så vet jag inte ens vem du e. Du har laggt en kommentar här och där bland allt och allas forum inlägg men i självafallet så e du nobody! Vi kan gärna snacka lite i sommar när vi ses ist för att kasta massa onödigt shit här på garaget där vi alla enbart vill egna oss åt en sak "BILAR"... C ya!

JDM
Ya hurr'd!!
MeepMeep Finraggare
17 februari 2011 · 2 381 Inlägg

Alltså chill, vi är väl ute efter samma sak? En bra bilkultur runt mälaren?

I love being a nobody - because nobody is perfect.
Plymouth Roadrunner "Dirty Bird" (1969)
Galic_Andro Sthlm(s)low Familia
17 februari 2011 · 1 177 Inlägg

TTScarface skrev:

kameramannen skrev:
Tagg hit och tagg dit och tagg utåt.. Jag tyckte bara det kändes lite idéfattigt att köra med samma som andra har använt sig av ett tag...

Det som dom flesta bil intresserade brinner för händer oftast när solen går ner. Ska jag vara helt ärlig så vet jag inte ens vem du e. Du har laggt en kommentar här och där bland allt och allas forum inlägg men i självafallet så e du nobody! Vi kan gärna snacka lite i sommar när vi ses ist för att kasta massa onödigt shit här på garaget där vi alla enbart vill egna oss åt en sak "BILAR"... C ya!

Kul att kalla någon Nobody när man inte vet vem det är. Och att det kommer från själva träff-arrangören och trådskaparen ger ju inte direkt en bra bild på träffen i sig eller arrangörerna.

Bara en tanke, men jag dyker upp för att titta på bilar, tycker bara det är synd att man som arrangör och i strävan efter besökare attackerar, en eventuell besökare som i detta fallet har ca 20 bilar med sig.

peace out!

EDIT EDIT: Tänkte bara visa en rolig bild på vårat Teams slogan sen vi började med detta för TVÅ och ett HALVT år sedan.

Enjoy http://ekfalk.blogg.se/images/2009/friday-night-meet_44725422.jpg

Senast redigerat av Galic_Andro (17 februari 2011)

| Sthlm(s)low @ facebook | | wescrape |
BMW 518i E28 "Respect Your Elders" (1988)
TTScarface
17 februari 2011 · 221 Inlägg

Galic_Andro skrev:

TTScarface skrev:

kameramannen skrev:
Tagg hit och tagg dit och tagg utåt.. Jag tyckte bara det kändes lite idéfattigt att köra med samma som andra har använt sig av ett tag...

Det som dom flesta bil intresserade brinner för händer oftast när solen går ner. Ska jag vara helt ärlig så vet jag inte ens vem du e. Du har laggt en kommentar här och där bland allt och allas forum inlägg men i självafallet så e du nobody! Vi kan gärna snacka lite i sommar när vi ses ist för att kasta massa onödigt shit här på garaget där vi alla enbart vill egna oss åt en sak "BILAR"... C ya!

Kul att kalla någon Nobody när man inte vet vem det är. Och att det kommer från själva träff-arrangören och trådskaparen ger ju inte direkt en bra bild på träffen i sig eller arrangörerna.

Bara en tanke, men jag dyker upp för att titta på bilar, tycker bara det är synd att man som arrangör och i strävan efter besökare attackerar, en eventuell besökare som i detta fallet har ca 20 bilar med sig.

peace out!

Men det e rätt att framställa sig som ägare för ett namn som ingen har upphovsrätt för?

Som sagt så trodde jag att detta var ett träff forum men coola grabbar gör hela till ett debatt forum. Hade det inte räckt med att bara säga, "yes jag kommer" ist för att forska forumet och hitta fel. Sånt kan man göra på andra ställen vad jag förstår testa gärna på www.spela.se där finns hitta-fel spel för alla åldrar.

Andro om du nu ska ha rätt om att inte skriva  så som man gör så ska inte heller du markera meningar med tjocka bokstäver och prata om träff arrangörer utan tilltala mig direkt.

Nej jag vet inte vem han e, du vet inte heller vem jag e.

Jag tar nu officielt bort denna tråd eftersom enbart våra träffar i enköping ska bli påhoppade. kanske för att sista träffen var lyckad...

Pass!

JDM
Ya hurr'd!!
Galic_Andro Sthlm(s)low Familia
17 februari 2011 · 1 177 Inlägg

TTScarface skrev:

Galic_Andro skrev:

TTScarface skrev:
Det som dom flesta bil intresserade brinner för händer oftast när solen går ner. Ska jag vara helt ärlig så vet jag inte ens vem du e. Du har laggt en kommentar här och där bland allt och allas forum inlägg men i självafallet så e du nobody! Vi kan gärna snacka lite i sommar när vi ses ist för att kasta massa onödigt shit här på garaget där vi alla enbart vill egna oss åt en sak "BILAR"... C ya!

Kul att kalla någon Nobody när man inte vet vem det är. Och att det kommer från själva träff-arrangören och trådskaparen ger ju inte direkt en bra bild på träffen i sig eller arrangörerna.

Bara en tanke, men jag dyker upp för att titta på bilar, tycker bara det är synd att man som arrangör och i strävan efter besökare attackerar, en eventuell besökare som i detta fallet har ca 20 bilar med sig.

peace out!

Men det e rätt att framställa sig som ägare för ett namn som ingen har upphovsrätt för?

Som sagt så trodde jag att detta var ett träff forum men coola grabbar gör hela till ett debatt forum. Hade det inte räckt med att bara säga, "yes jag kommer" ist för att forska forumet och hitta fel. Sånt kan man göra på andra ställen vad jag förstår testa gärna på www.spela.se där finns hitta-fel spel för alla åldrar.

Andro om du nu ska ha rätt om att inte skriva  så som man gör så ska inte heller du markera meningar med tjocka bokstäver och prata om träff arrangörer utan tilltala mig direkt.

Nej jag vet inte vem han e, du vet inte heller vem jag e.

Jag tar nu officielt bort denna tråd eftersom enbart våra träffar i enköping ska bli påhoppade. kanske för att sista träffen var lyckad...

Pass!

Nej jag vet inte vem han e, du vet inte heller vem jag e. är det där ett hot? intressant! Jag har inga som helst taggar utåt att sabba din träff, men vad jag hört så var det första träffen som blev lyckad tack vare att vi hjälpte till med Enköping största efter-träff-aktivitet....men men direkta hot genom forum är ganska töntigt och och barnsligt i mina ögon.

Hur som helst dyker jag upp och har det kul med folk man vill träffa och dela sitt intresse med.

Senast redigerat av Galic_Andro (17 februari 2011)

| Sthlm(s)low @ facebook | | wescrape |
BMW 518i E28 "Respect Your Elders" (1988)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang