Stål & plåt i malmö området?

CruzarN 040 RedLine
17 februari 2011 · 182 Inlägg

Ja som sagt, någon som vet var detta finns att köpa för hyffsade priser? är mest ute efter fyrkantsrör och plåtark , 0,5 mm  , ca 1x1 m

?

MVH

BMW E39 523 "Daily" (1998)
Yamaz TBM Yamaz
17 februari 2011 · 199 Inlägg

CruzarN skrev:
Ja som sagt, någon som vet var detta finns att köpa för hyffsade priser? är mest ute efter fyrkantsrör och plåtark , 0,5 mm  , ca 1x1 m

?

MVH

e plåtarken till fästen av buren lr?^^

Dreams are like rainbows... only idiots chase 'em
Min projekt-tråd finner du här: BMW E30, styling, interiör samt uppfräschning. - RALLYSTUK
BMW E30 320i "Justin Beemer" (1988)
CruzarN 040 RedLine
17 februari 2011 · 182 Inlägg

Yamaz skrev:

CruzarN skrev:
Ja som sagt, någon som vet var detta finns att köpa för hyffsade priser? är mest ute efter fyrkantsrör och plåtark , 0,5 mm  , ca 1x1 m

?

MVH

e plåtarken till fästen av buren lr?^^

nej nej där har man inte plåt utan metallplattor på ca 5 mm smile

plåten är till golvet, smile

BMW E39 523 "Daily" (1998)
X40Mackan
17 februari 2011 · 265 Inlägg

plåten hittar du hos en plåtslagare "byggnads plåtslagare" säger du bara att du vill ha svart plåt så fixar dom de, fast tror att plåten är 0.7mm.. är plåtslagare själv! rören vette fan! men plåten hos en byggnads plåtslagare  om du ska ha det billigast big_smile

nu med 470 hk
BMW e30 320 "M50 TURBO" "LÖVET" (1988)
Yamaz TBM Yamaz
17 februari 2011 · 199 Inlägg

CruzarN skrev:

Yamaz skrev:

CruzarN skrev:
Ja som sagt, någon som vet var detta finns att köpa för hyffsade priser? är mest ute efter fyrkantsrör och plåtark , 0,5 mm  , ca 1x1 m

?

MVH

e plåtarken till fästen av buren lr?^^

nej nej där har man inte plåt utan metallplattor på ca 5 mm smile

plåten är till golvet, smile

ah okay!tongue jo, kom på att 0,5 va kanske lite klent för o rädda liv. haha^^ men jaja.. jag längtar tills det börjar likna en bil igen daniel! och den dagen du startar motorn och rullar iväg.. den dagen ska vi fira RÖVMYCKE!

Dreams are like rainbows... only idiots chase 'em
Min projekt-tråd finner du här: BMW E30, styling, interiör samt uppfräschning. - RALLYSTUK
BMW E30 320i "Justin Beemer" (1988)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang